Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Stalowe słupy powłokowe

Stalowe słupy powłokowe

69.00zł
51.75zł
Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4 79.80zł 64.64zł
Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4

Tytuł: Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4
Tytuł oryginalny Mastering Game Development with Unreal Engine 4: Build high-performance AAA games with UE 4, 2nd Ed
Autor: Matt Edmonds
ISBN: 978-83-7541-367-0
Ilość stron: 350
Data wydania: 01/2019
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x24.0cm
Wydawnictwo: APN Promise
Cena: 79.80zł 64.64zł


Budowanie atrakcyjnych gier AAA przy użyciu UE 4.

Aby zbudować prostą strzelankę od zera, wystarczy szybko nadpisać istniejące już klasy UE4, po czym dodać i zaim-plementować proste funkcje C++ w trakcie ich konstruowania. Prawdziwa zabawa zaczyna się później.

Zbudujemy postać gracza z rozbudowanym sterowaniem, utworzymy logikę tej postaci, zmienianie broni, ataki i ruch, przechodzenie pomiędzy scenami i poziomami, zachowywanie ekwipunku i parametrów i wiele innych. Pokażemy też budowanie wroga kontrolowanego przez sztuczną inteligencję, jak i fizyczną symulację uderzeń pocisków.

Czytelnik zapozna się też z zaawansowanymi funkcjami, jak Volumetric Lightmaps realizujące wstępnie obliczone oświetlenie albo Atmospheric i Volumetric Fog, pozwalające tworzyć zaawansowane efeky wizualne.

W dalszym ciągu przedstawiane są narzędzia potrzebne do zbudowania filmowych przerywników zapewniających pro-fesjonalne wrażenia w rozgrywce i prowadzące opowieść.

Po drodze zostanie zaimplementowany solidny interfejs użytkownika, w tym możliwość zapisu i ładowania stanu gry w dowolnym momencie. Pokazane też zostanie przygotowanie i budowanie wersji VR i AR oraz przeniesienie ich z edyto-ra do rzeczywistego świata, przy czym zbudujemy dwa nowe projekty dla tych całkiem nowych obszarów UE4 i zinte-grujemy z AR klasy z głównego projektu !

Po ukończeniu książki Czytelnik będzie znał wszystkie główne funkcje UE4 i będzie w stanie sprawić, że wymarzona przez niego gra stanie się rzeczywistością dzięki Unreal Engine 4.18+.

Umiejętności, które można zdobyć:
• Podstawy tworzenia gry bitewnej, pozwalające na pracę z innymi systemami krytycznymi dla rozgrywki: sterowanie, obsługa ekwipunku, przeciwnicy sterowani przez AI, interfejs użytkownika oraz dźwięk
• Korzystanie z narzędzi wydajności i dobieranie efektów stosowanie do możliwości platformy w edytorze materiałów
• Ulepszanie efektów wizualnych przy użyciu takich systemów UE4, jak Volumetric Lightmaps, Precomputed Lighting lub przerywniki filmowe
• Poznanie metod przechodzenia pomiędzy scenami lub poziomami u strategie zarządzania
• Implementacja zgodności czasowej dźwięku i animacji
• Integracja Augmented Reality z grą przy użyciu nowego narzędzia ARKit i wsparcia dla ARCore
• Wykonywanie niemal dowolnej logiki gry poprzez skryptowanie blueprintów i rozumienie, kiedy należy ją implemen-tować w C++

Ponieważ książka jest drukowana jako czarno-biała, wydawnictwo zdecydowało się udostępnić dodatkowo plik PDF zawierający kolorowe wersje zrzutów ekranu z książki. Plik PDF pobrać ze strony wydawnictwa.

Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4
Tytuł książki: "Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4"
Autor: Matt Edmonds
Wydawnictwo: APN Promise
Cena: 79.80zł 64.64zł
Klienci, którzy kupili „Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4”, kupili także:
<b>Najsłynniejsze okręty podwodne</b>, <font color="navy">David Ross</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Pascal</font>
Najsłynniejsze okręty podwodne, David Ross, Wydawnictwo Pascal
<b>Controlling procesów Jak wdrożyć?</b>, <font color="navy">Magdalena Chomuszko</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Controlling procesów Jak wdrożyć?, Magdalena Chomuszko, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>e-Learning w biznesie i edukacji</b>, <font color="navy">Jacek Woźniak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WAiP</font>
e-Learning w biznesie i edukacji, Jacek Woźniak, Wydawnictwo WAiP
<b>Matematyka Jakie to proste!</b>, <font color="navy">Carol Vorderman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Arkady</font>
Matematyka Jakie to proste!, Carol Vorderman, Wydawnictwo Arkady
<b>Konstrukcje żelbetowe według Eurokodu 2 i norm związanych Twarda oprawa Tom 3 Wydanie 5</b>, <font color="navy">Włodzimierz Starosolski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Konstrukcje żelbetowe według Eurokodu 2 i norm związanych Twarda oprawa Tom 3 Wydanie 5, Włodzimierz Starosolski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Tajniki C# i .NET Framework. Wydajne aplikacje dzięki zaawansowanym funkcjom języka C# i architektury .NET</b>, <font color="navy">Marino Posadas</font>, <font color="green"> Wydawnictwo APN Promise</font>
Tajniki C# i .NET Framework. Wydajne aplikacje dzięki zaawansowanym funkcjom języka C# i architektury .NET, Marino Posadas, Wydawnictwo APN Promise
<b>Gospodarka światowa Geneza i rozwój</b>, <font color="navy">Janusz Skodlarski , Rafał Matera</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Gospodarka światowa Geneza i rozwój, Janusz Skodlarski , Rafał Matera, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Metoda Sedony. Twój klucz do satysfakcjonującego życia</b>, <font color="navy">Hale Dwoskin, Jack Canfield</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Metoda Sedony. Twój klucz do satysfakcjonującego życia, Hale Dwoskin, Jack Canfield, Wydawnictwo Sensus
<b>GIS w wodociągach i kanalizacji</b>, <font color="navy">Marian Kwietniewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
GIS w wodociągach i kanalizacji, Marian Kwietniewski, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo APN Promise
 Kategoria:
 Ekonometria
Wprowadzenie do matematyki finansowej Modele z czasem dyskretnym

Wprowadzenie do matematyki finansowej Modele z czasem dyskretnym

43.05zł
32.72zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
C++. Leksykon kieszonkowy Kyle Loudon HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 1 Mark DeLoura HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 1. Urządzenia te Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
Podstawy fizyki Tom 3 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Programowanie strukturalne i obiektowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Wydanie II poprawione Tomasz Rudny HELION
RTLinux System czasu rzeczywistego Kazimierz Lal, Tomasz Rak, Krzysztof Orkisz HELION
Zaawansowane modele finansowe z wykorzystaniem Excela i VBA Mary Jackson, Mike Staunton HELION
Drgania regularne i chaotyczne w wybranych układach z wahadłami Danuta Sado WNT
Ekonomia polityczna Unii Europejskiej i jej problemy Kazimierz Tarchalski WNT

poniedziałek, 21 styczeń 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami