Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Difin
Technik logistyk Gospodarka zapasami i magazynem Część 1 Zapasy

Technik logistyk Gospodarka zapasami i magazynem Część 1 Zapasy

32.00zł
28.80zł
Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4 79.80zł 64.64zł
Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4

Tytuł: Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4
Tytuł oryginalny Mastering Game Development with Unreal Engine 4: Build high-performance AAA games with UE 4, 2nd Ed
Autor: Matt Edmonds
ISBN: 978-83-7541-367-0
Ilość stron: 350
Data wydania: 01/2019
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x24.0cm
Wydawnictwo: APN Promise
Cena: 79.80zł 64.64zł


Budowanie atrakcyjnych gier AAA przy użyciu UE 4.

Aby zbudować prostą strzelankę od zera, wystarczy szybko nadpisać istniejące już klasy UE4, po czym dodać i zaim-plementować proste funkcje C++ w trakcie ich konstruowania. Prawdziwa zabawa zaczyna się później.

Zbudujemy postać gracza z rozbudowanym sterowaniem, utworzymy logikę tej postaci, zmienianie broni, ataki i ruch, przechodzenie pomiędzy scenami i poziomami, zachowywanie ekwipunku i parametrów i wiele innych. Pokażemy też budowanie wroga kontrolowanego przez sztuczną inteligencję, jak i fizyczną symulację uderzeń pocisków.

Czytelnik zapozna się też z zaawansowanymi funkcjami, jak Volumetric Lightmaps realizujące wstępnie obliczone oświetlenie albo Atmospheric i Volumetric Fog, pozwalające tworzyć zaawansowane efeky wizualne.

W dalszym ciągu przedstawiane są narzędzia potrzebne do zbudowania filmowych przerywników zapewniających pro-fesjonalne wrażenia w rozgrywce i prowadzące opowieść.

Po drodze zostanie zaimplementowany solidny interfejs użytkownika, w tym możliwość zapisu i ładowania stanu gry w dowolnym momencie. Pokazane też zostanie przygotowanie i budowanie wersji VR i AR oraz przeniesienie ich z edyto-ra do rzeczywistego świata, przy czym zbudujemy dwa nowe projekty dla tych całkiem nowych obszarów UE4 i zinte-grujemy z AR klasy z głównego projektu !

Po ukończeniu książki Czytelnik będzie znał wszystkie główne funkcje UE4 i będzie w stanie sprawić, że wymarzona przez niego gra stanie się rzeczywistością dzięki Unreal Engine 4.18+.

Umiejętności, które można zdobyć:
• Podstawy tworzenia gry bitewnej, pozwalające na pracę z innymi systemami krytycznymi dla rozgrywki: sterowanie, obsługa ekwipunku, przeciwnicy sterowani przez AI, interfejs użytkownika oraz dźwięk
• Korzystanie z narzędzi wydajności i dobieranie efektów stosowanie do możliwości platformy w edytorze materiałów
• Ulepszanie efektów wizualnych przy użyciu takich systemów UE4, jak Volumetric Lightmaps, Precomputed Lighting lub przerywniki filmowe
• Poznanie metod przechodzenia pomiędzy scenami lub poziomami u strategie zarządzania
• Implementacja zgodności czasowej dźwięku i animacji
• Integracja Augmented Reality z grą przy użyciu nowego narzędzia ARKit i wsparcia dla ARCore
• Wykonywanie niemal dowolnej logiki gry poprzez skryptowanie blueprintów i rozumienie, kiedy należy ją implemen-tować w C++

Ponieważ książka jest drukowana jako czarno-biała, wydawnictwo zdecydowało się udostępnić dodatkowo plik PDF zawierający kolorowe wersje zrzutów ekranu z książki. Plik PDF pobrać ze strony wydawnictwa.

Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4
Tytuł książki: "Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4"
Autor: Matt Edmonds
Wydawnictwo: APN Promise
Cena: 79.80zł 64.64zł
Klienci, którzy kupili „Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4”, kupili także:
<b>Świadome i nieświadome przetwarzanie emocji w mózgu Modelowanie w ramach teorii detekcji sygnałów</b>, <font color="navy">Remigiusz Szczepanowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Świadome i nieświadome przetwarzanie emocji w mózgu Modelowanie w ramach teorii detekcji sygnałów, Remigiusz Szczepanowski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Tworzenie aplikacji dla Windows Od prostych programów do gier komputerowych</b>, <font color="navy">Paweł Borkowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Tworzenie aplikacji dla Windows Od prostych programów do gier komputerowych, Paweł Borkowski, Wydawnictwo HELION
<b>Język R. Kompletny zestaw narzędzi dla analityków danych</b>, <font color="navy">Hadley Wickham, Garrett Grolemund</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Język R. Kompletny zestaw narzędzi dla analityków danych, Hadley Wickham, Garrett Grolemund, Wydawnictwo HELION
<b>Diesel Autoporadnik</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Auto</font>
Diesel Autoporadnik, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Auto
<b>Cykle czasu Nowy niezwykły obraz Wszechświata</b>, <font color="navy">Roger Penrose</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Cykle czasu Nowy niezwykły obraz Wszechświata, Roger Penrose, Wydawnictwo Prószyński
<b>Perl wprowadzenie wydanie IV</b>, <font color="navy">Randall L. Schwartz, Tom Phoenix, Brian d'Foy</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Perl wprowadzenie wydanie IV, Randall L. Schwartz, Tom Phoenix, Brian d'Foy, Wydawnictwo HELION
<b>Aparaty i urządzenia elektryczne Podręcznik</b>, <font color="navy">Witold Kotlarski, Jerzy Grad</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WSiP</font>
Aparaty i urządzenia elektryczne Podręcznik, Witold Kotlarski, Jerzy Grad, Wydawnictwo WSiP
<b>Badania i ocena stanu technicznego przewodów kanalizacyjnych</b>, <font color="navy">Cezary Madryas, Bogdan Przybyła, Leszek Wysocki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo DWE</font>
Badania i ocena stanu technicznego przewodów kanalizacyjnych, Cezary Madryas, Bogdan Przybyła, Leszek Wysocki, Wydawnictwo DWE
<b>Satelitarne sieci teleinformatyczne</b>, <font color="navy">Ryszard J. Zieliński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Satelitarne sieci teleinformatyczne, Ryszard J. Zieliński, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo APN Promise
 Kategoria:
 Matematyka
Wstęp do matematyki współczesnej Wydanie 14

Wstęp do matematyki współczesnej Wydanie 14

34.90zł
26.18zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
JUnit pragmatyczne testy jednostkowe w Javie Andy Hunt, Dave Thomas HELION
JavaScript mocne strony Douglas Crockford HELION
Układy mikroprocesorowe przykłady rozwiązań Bartłomiej Zieliński HELION
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa Naukowe PWN
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 2 Dante Treglia HELION
Jądro Linuksa Przewodnik programisty Robert Love HELION
ArchiCAD 10 Karl Heinz Sperber HELION
UML inżynieria oprogramowania wydanie II Perdita Stevens HELION
Systemy uczące się Rozpoznawanie wzorców analiza skupień i redukcja wymiarowości Mirosław Krzyśko, Waldemar Wołyński, Tomasz Górecki, Michał Skorzybut WNT

poniedziałek, 25 marzec 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami