Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Elementy rachunku prawdopodobieństwa i statystyki na przykładach z ekonomii

Elementy rachunku prawdopodobieństwa i statystyki na przykładach z ekonomii

49.00zł
37.24zł
Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4 79.80zł 64.64zł
Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4

Tytuł: Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4
Tytuł oryginalny Mastering Game Development with Unreal Engine 4: Build high-performance AAA games with UE 4, 2nd Ed
Autor: Matt Edmonds
ISBN: 978-83-7541-367-0
Ilość stron: 350
Data wydania: 01/2019
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x24.0cm
Wydawnictwo: Promise
Cena: 79.80zł 64.64zł


Budowanie atrakcyjnych gier AAA przy użyciu UE 4.

Aby zbudować prostą strzelankę od zera, wystarczy szybko nadpisać istniejące już klasy UE4, po czym dodać i zaim-plementować proste funkcje C++ w trakcie ich konstruowania. Prawdziwa zabawa zaczyna się później.

Zbudujemy postać gracza z rozbudowanym sterowaniem, utworzymy logikę tej postaci, zmienianie broni, ataki i ruch, przechodzenie pomiędzy scenami i poziomami, zachowywanie ekwipunku i parametrów i wiele innych. Pokażemy też budowanie wroga kontrolowanego przez sztuczną inteligencję, jak i fizyczną symulację uderzeń pocisków.

Czytelnik zapozna się też z zaawansowanymi funkcjami, jak Volumetric Lightmaps realizujące wstępnie obliczone oświetlenie albo Atmospheric i Volumetric Fog, pozwalające tworzyć zaawansowane efeky wizualne.

W dalszym ciągu przedstawiane są narzędzia potrzebne do zbudowania filmowych przerywników zapewniających pro-fesjonalne wrażenia w rozgrywce i prowadzące opowieść.

Po drodze zostanie zaimplementowany solidny interfejs użytkownika, w tym możliwość zapisu i ładowania stanu gry w dowolnym momencie. Pokazane też zostanie przygotowanie i budowanie wersji VR i AR oraz przeniesienie ich z edyto-ra do rzeczywistego świata, przy czym zbudujemy dwa nowe projekty dla tych całkiem nowych obszarów UE4 i zinte-grujemy z AR klasy z głównego projektu !

Po ukończeniu książki Czytelnik będzie znał wszystkie główne funkcje UE4 i będzie w stanie sprawić, że wymarzona przez niego gra stanie się rzeczywistością dzięki Unreal Engine 4.18+.

Umiejętności, które można zdobyć:
• Podstawy tworzenia gry bitewnej, pozwalające na pracę z innymi systemami krytycznymi dla rozgrywki: sterowanie, obsługa ekwipunku, przeciwnicy sterowani przez AI, interfejs użytkownika oraz dźwięk
• Korzystanie z narzędzi wydajności i dobieranie efektów stosowanie do możliwości platformy w edytorze materiałów
• Ulepszanie efektów wizualnych przy użyciu takich systemów UE4, jak Volumetric Lightmaps, Precomputed Lighting lub przerywniki filmowe
• Poznanie metod przechodzenia pomiędzy scenami lub poziomami u strategie zarządzania
• Implementacja zgodności czasowej dźwięku i animacji
• Integracja Augmented Reality z grą przy użyciu nowego narzędzia ARKit i wsparcia dla ARCore
• Wykonywanie niemal dowolnej logiki gry poprzez skryptowanie blueprintów i rozumienie, kiedy należy ją implemen-tować w C++

Ponieważ książka jest drukowana jako czarno-biała, wydawnictwo zdecydowało się udostępnić dodatkowo plik PDF zawierający kolorowe wersje zrzutów ekranu z książki. Plik PDF pobrać ze strony wydawnictwa.

Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4
Tytuł książki: "Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4"
Autor: Matt Edmonds
Wydawnictwo: Promise
Cena: 79.80zł 64.64zł
Klienci, którzy kupili „Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4”, kupili także:
<b>Zaufaj mi, jestem kłamcą Wyznania eksperta ds. manipulowania mediami</b>, <font color="navy">Ryan Holiday</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zaufaj mi, jestem kłamcą Wyznania eksperta ds. manipulowania mediami, Ryan Holiday, Wydawnictwo Onepress
<b>Mentalność założyciela jako podstawa sukcesu firmy</b>, <font color="navy">Chris Zook , James Allen</font>, <font color="green"> Wydawnictwo MT Biznes</font>
Mentalność założyciela jako podstawa sukcesu firmy, Chris Zook , James Allen, Wydawnictwo MT Biznes
<b>Rozpoznawanie obrazów</b>, <font color="navy">Witold Malina, Maciej Smiatacz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Rozpoznawanie obrazów, Witold Malina, Maciej Smiatacz, Wydawnictwo EXIT
<b>Zmyl trop Na barykadach prywatności w sieci Przewodnik</b>, <font color="navy">Finn Brunton, Helen Nissenbaum</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Zmyl trop Na barykadach prywatności w sieci Przewodnik, Finn Brunton, Helen Nissenbaum, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Człowiek i jego znaki Wydanie 4</b>, <font color="navy">Adrian Frutiger</font>, <font color="green"> Wydawnictwo D2D</font>
Człowiek i jego znaki Wydanie 4, Adrian Frutiger, Wydawnictwo D2D
<b>Ruby leksykon kieszonkowy</b>, <font color="navy">Michael Fitzgerald</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Ruby leksykon kieszonkowy, Michael Fitzgerald, Wydawnictwo HELION
<b>Zasady rachunkowości Zadania</b>, <font color="navy">Zofia Mielczarczyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WSiP</font>
Zasady rachunkowości Zadania, Zofia Mielczarczyk, Wydawnictwo WSiP
<b>Media społecznościowe na rynku międzynarodowym. Perspektywa indywidualnych użytkowników</b>, <font color="navy">Małgorzata Bartosik-Purgat</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Media społecznościowe na rynku międzynarodowym. Perspektywa indywidualnych użytkowników, Małgorzata Bartosik-Purgat, Wydawnictwo Difin
<b>Współczesne metody naprawcze w obiektach budowlanych</b>, <font color="navy">Mieczysław Kamiński, Józef Jasiczak, Wiesław Buczkowski, Tomasz Błaszc</font>, <font color="green"> Wydawnictwo DWE</font>
Współczesne metody naprawcze w obiektach budowlanych, Mieczysław Kamiński, Józef Jasiczak, Wiesław Buczkowski, Tomasz Błaszc, Wydawnictwo DWE
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Promise
 Kategoria:
 SQL
MySQL szybki start wydanie II

MySQL szybki start wydanie II

82.95zł
60.55zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Algorytmy aproksymacyjne Vijay V. Vazarini WNT
AVR Praktyczne projekty Tomasz Francuz HELION
C++ 50 efektywnych sposobów na udoskonalenie Twoich programów Scott Meyers HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 3 Dante Treglia HELION
Ubuntu Serwer Oficjalny podręcznik Wydanie II Kyle Rankin, Benjamin Mako Hill HELION
Systemy Informacji Geograficznej Zarządzanie danymi przestrzennymi w GIS, SIP, SIT, LIS Leszek Litwin, Grzegorz Myrda HELION
Architektura systemów zarządzania przedsiębiorstwem Wzorce projektowe Martin Fowler HELION
Solid Edge 8/9 Grzegorz Kazimierczak HELION
Enterprise JavaBeans 3.0 wydanie V Bill Burke, Richard Monson-Haefel HELION

czwartek, 27 czerwiec 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami