Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Pozycjonowanie Optymalizacja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Egzamin 70-687 Konfigurowanie Windows 8

Egzamin 70-687 Konfigurowanie Windows 8

98.70zł
74.03zł
Szukaj Jak Google i konkurencja wywołali biznesową i kulturową rewolucję 34.90zł
Szukaj Jak Google i konkurencja wywołali biznesową i kulturową rewolucję

Autor: John Battelle

ISBN: 83-01-14826-8

Ilość stron: 238

Data wydania: 11/2006

Twarda oprawa

Czego chce świat? Według Johna Battelle'a firma, która pozna odpowiedź na to pytanie we wszystkich jego odcieniach znaczeniowych, będzie potrafiła rozwikłać najtrudniejsze zagadki biznesu, a także samej kultury. A przez ostatnie lata właśnie do tego zmierza Google.

Wchodząc do gry długo po Yahoo, AltaViście, Excite, Lycosie i innych pionierach, dzięki radykalnie nowemu podejściu do wyszukiwania, Google postawiło do góry nogami marketingowe koncepcje, przeżyło załamanie dotcomów, a następnie wystartowało na giełdzie z największą i najgłośniejszą w historii Doliny Krzemowej pierwszą ofertą publiczną.

Ale Szukaj to nie tylko historia triumfu Google. Jest to zarazem perspektywiczne spojrzenie na przeszłość, teraźniejszość i przyszłość technologii wyszukiwania, oraz jej ogromny wpływ na marketing, media, kulturę pop, randki, poszukiwanie pracy, prawo międzynarodowe, wolności obywatelskie i prawie każdą inną sferę działalności człowieka.

Battelle, co zapewne wyróżnia go spośród dziennikarzy, poświęcił swoją karierę na szukanie świętego Graala technologii – czegoś równie przełomowego jak Macintosh w połowie lat 80. ubiegłego wieku. I w końcu doszedł do wniosku, że jest to wyszukiwanie.

Dla każdego, kto pragnie zrozumieć fenomen sukcesu Google oraz konsekwencje życia w świecie, w którym każde kliknięcie można utrwalić po wieczność, Szukaj jest lekturą obowiązkową i pouczającą.

Książka "Szukaj Jak Google i konkurencja wywołali biznesową i kulturową rewolucję"  została zakwalifikowana do finału konkursu na biznesową książkę roku Business Book of the Year 2005 organizowanego przez Financial Times/Goldman Sachs, a także znalazła się na liście najważniejszych książek roku – Books of the Year 2005 – przygotowanej przez tygodnik The Economist.

Rozdziały:

1. Baza Danych Intencji    7

2. Kto, co, gdzie, dlaczego, kiedy, jak (i za ile)   20

3. Wyszukiwanie przed erą Google    34

4. Narodziny Google    53

5. Ziarnko do ziarnka, aż zbierze się miliard dolarów: Nowy model biznesowy dla Internetu   74

6. Google 2000-2004: od zera do trzech miliardów dolarów w pięć lat  93

7. Ekonomia wyszukiwania    115

8. Wyszukiwanie, prywatność, rząd i zło    141

9. Google wchodi na giełdę   157

10. Google dzisiaj, Google jutro    170

11. Wyszukiwanie doskonałe    186

Epilog   207

Szukaj Jak Google i konkurencja wywołali biznesową i kulturową rewolucję
Tytuł książki: "Szukaj Jak Google i konkurencja wywołali biznesową i kulturową rewolucję"
Autor: John Battelle
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 34.90zł
Klienci, którzy kupili „Szukaj Jak Google i konkurencja wywołali biznesową i kulturową rewolucję”, kupili także:
<b>Kosmiczne fenomeny Szybki kurs historii astronomii</b>, <font color="navy">Jonathan Powell</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Kosmiczne fenomeny Szybki kurs historii astronomii, Jonathan Powell, Wydawnictwo Naukowe PWN

Książka dla skutecznych szefów. Znane i mniej znane drogi do sukcesu w kierowaniu ludźmi. Wydanie II rozszerzone, Andrzej Niemczyk, Wiesław Grzesik, Anna Niemczyk, Wydawnictwo Onepress

Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone, Krzysztof Marzec, Wydawnictwo Helion

E=mc2 Historia najsłynniejszego równania w dziejach świata, David Bodanis, Wydawnictwo CIS

Pochodne bez granic, Adam Kleiner, Wydawnictwo ZanKor
<b>Java. Rusz głową! Wydanie III</b>, <font color="navy">Kathy Sierra, Bert Bates, Trisha Gee</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Java. Rusz głową! Wydanie III, Kathy Sierra, Bert Bates, Trisha Gee, Wydawnictwo Helion

Hardware Hacker Przygody z konstruowaniem i rozpracowywaniem sprzętu, Andrew „bunnie” Huang, Wydawnictwo Naukowe PWN

Unreal Engine. Nauka pisania gier dla kreatywnych, Joanna Lee, Wydawnictwo Helion

Skuteczny coaching dla zaawansowanych, Katarzyna Helena Kowalska, Wydawnictwo Onepress

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami