Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
C++ Optymalizacja kodu. Sprawdzone techniki zwiększania wydajności

C++ Optymalizacja kodu. Sprawdzone techniki zwiększania wydajności

79.80zł
59.85zł
Sztuka zarządzania sprzedażą 49.00zł
Sztuka zarządzania sprzedażą

Autor: Robert A. Simpkins

ISBN: 83-246-0197-X

Ilość stron: 256

Data wydania: 04/2006

Twarda oprawa

Książka to kompendium wiedzy potrzebnej dyrektorowi działu sprzedaży w każdej firmie. Są tu opisane najważniejsze czynności wykonywane przez dyrektora sprzedaży - od określania celów działu do wyznaczania następcy na własne stanowisko. W tej książce znajdziesz nowe narzędzia analizy operacyjnej i strategicznej, dostosowane do potrzeb działu sprzedaży firmy w zmiennym i niepewnym otoczeniu rynkowym.

Dyrektor sprzedaży buduje pomost łączący wszystkich ludzi w firmie. Pracownicy całej organizacji są zależni od planu sprzedaży i uczestniczą w jego wykonaniu. Oprócz tego dyrektor sprzedaży jest szefem swojego działu: zarządza zespołem sprzedawców i odpowiada za przychody firmy. To trudna rola, wymagająca wysokich kwalifikacji i charakteru przywódcy. Jeśli właśnie ją objąłeś lub masz taki zamiar, przeczytaj tę książkę i dowiedz się:

  • jak synchronizować cele firmy z wartościami cenionymi przez klientów;
  • jak łączyć cele działu sprzedaży z celami innych działów w organizacji;
  • jak ustalać wymagania dla sprzedawców i pozyskiwać odpowiednich ludzi;
  • jak rozwijać umiejętności przywódcze;
  • jak korzystać z nowoczesnych narzędzi informatycznych, przydatnych w sprzedaży;
  • jak tworzyć plany rozwoju kariery dla sprzedawców;
  • jak poprawiać skuteczność prognoz sprzedaży;
  • jak mierzyć i oceniać wykonanie planu sprzedaży;
  • jak planować szkolenia sprzedawców.

Rozdziały:

I. PLANOWANIE (21)

Rozdział 1. Zmieniająca się formuła zarządzania sprzedażą (22)

  • Oczekiwania wobec dyrektora sprzedaży (27)
  • Uwzględnienie lokalnych uwarunkowań - analiza sytuacyjna (29)
  • Konfrontacja stopnia efektywności firmy z potrzebami klientów (34)
  • Określenie kluczowych celów (37)

Rozdział 2. Planowanie - dziś i jutro (40)

  • Wartość planowania (41)
  • Rzut oka na "dzień dzisiejszy" (42)
  • Planowanie - scenariusz i symulacja (54)
  • Określanie najważniejszych celów (58)
  • Objaśnianie krótko-, średnio- i długoterminowych celów (61)
  • Określanie kierunków działania dla zespołu sprzedawców (64)
  • Określanie wymagań zasobowych oraz dostępności (67)

Rozdział 3. Budowanie profesjonalnego zespołu sprzedawców (72)

  • Określanie celów (73)
  • Ustalanie celów oraz metod pomiaru efektywności (74)
  • Podnoszenie poprzeczki (85)
  • Wykorzystywanie nowych standardów efektywności w procesie rekrutacji (86)

II. PRZYGOTOWANIA (89)

Rozdział 4. Wyszukiwanie talentów (90)

  • Rekrutacja i proces zatrudnienia (92)
  • Jak przeprowadzać rekrutację? (99)
  • Rozmowa kwalifikacyjna - najlepsze rozwiązania (100)
  • Prawne i etyczne konsekwencje rekrutacji i zatrudnienia (107)

Rozdział 5. Doskonalenie zespołu sprzedawców (112)

  • Silni rosną w siłę (114)
  • Łączenie procesów organizacyjnych (114)
  • Wybór i wdrażanie kluczowych rozwiązań technologicznych (116)
  • Ewolucja technologii (117)
  • Technologia jako kryterium różnicowania (124)
  • Skuteczne inicjatywy dotyczące rozwoju i szkoleń (126)
  • Określanie mocnych i słabych stron poszczególnych członków zespołu (128)
  • Tworzenie indywidualnych planów rozwoju zawodowego (129)
  • Pozyskiwanie wsparcia personelu (131)

Rozdział 6. Programy wynagrodzeń jako motor ponadprzeciętnych wyników (134)

  • Wynagradzanie zespołu sprzedawców (136)
  • Czy plan wynagrodzeń służy realizacji wytyczonych celów? (140)
  • Różne warianty planu wynagrodzeń (143)
  • Negatywne skutki (148)
  • Bieżące poprawki (153)
  • Formułowanie sprawiedliwego planu (154)

III. REALIZACJA (157)

Rozdział 7. Badanie efektywności i zarządzanie nią (158)

  • Prognozowanie sprzedaży (160)
  • Ocena efektywności (161)
  • Zmiany w obrębie regionów sprzedaży i zmiany rynkowe wpływające na poziom efektywności (170)
  • Osobiste wyzwania (181)
  • Identyfikacja wszystkich czynników wpływających na trafność prognoz (182)
  • Komunikowanie wyników przełożonym (183)

Rozdział 8. Coaching i działania doradcze (186)

  • Sztuka coachingu (187)
  • Umiejętności trenerskie zmierzające do poprawy efektywności (190)
  • Sesje w terenie (191)
  • Sesja coachingowa na terenie firmy (197)
  • Tworzenie środowiska motywacyjnego (205)
  • Trudne sytuacje (206)
  • Omawianie problemu z członkiem zespołu (208)
  • Profesjonalne podejście do problemu zwolnień (209)
  • Wątpliwości natury prawnej (211)

Rozdział 9. Spoglądając w przyszłość (214)

  • Tworzenie planów rozwoju kariery dla zespołu sprzedawców (217)
  • Dopasowanie planu do celów (217)
  • Przygotowanie do rotacji (222)
  • Planowanie sukcesji i dziedziczenia (223)
  • Ciężar przywództwa (226)

Podsumowanie (231)

  • Plan rozwoju umiejętności przywódczych (236)
  • Wykaz czynników sukcesu (238)
Sztuka zarządzania sprzedażą
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Sztuka zarządzania sprzedażą”, kupili także:
<b>Wybrane zagadnienia matematycznej teorii zapasów</b>, <font color="navy">Stanisław Bylka, Ryszarda Rempała</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Wybrane zagadnienia matematycznej teorii zapasów, Stanisław Bylka, Ryszarda Rempała, Wydawnictwo EXIT
<b>Sprzedaj swój program Droga do udanych projektów programistycznych</b>, <font color="navy">Jared R. Richardson, William A. Gwaltney Jr.</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Sprzedaj swój program Droga do udanych projektów programistycznych, Jared R. Richardson, William A. Gwaltney Jr., Wydawnictwo HELION
<b>Start Jak uruchomić własną firmę</b>, <font color="navy">Kevin Duncan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Start Jak uruchomić własną firmę, Kevin Duncan, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Król Salomon najbogatszy człowiek wszech czasów Mądrości wybitnego biblijnego władcy</b>, <font color="navy">Steven K. Scott</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Król Salomon najbogatszy człowiek wszech czasów Mądrości wybitnego biblijnego władcy, Steven K. Scott, Wydawnictwo Onepress
<b>Na zdrowie! Jak osiągnąć harmonię ciała, ducha i umysłu</b>, <font color="navy">Jan Pokrywka, Filip Żurakowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Na zdrowie! Jak osiągnąć harmonię ciała, ducha i umysłu, Jan Pokrywka, Filip Żurakowski, Wydawnictwo Sensus
<b>ABC Internetu wydanie VI</b>, <font color="navy">Krzysztof Pikoń</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
ABC Internetu wydanie VI, Krzysztof Pikoń, Wydawnictwo HELION
<b>Podstawy obsługi komputera AAAbsolutnie dla początkujących</b>, <font color="navy">Michael Miller</font>, <font color="green"> Wydawnictwo NAKOM</font>
Podstawy obsługi komputera AAAbsolutnie dla początkujących, Michael Miller, Wydawnictwo NAKOM
<b>ABC OpenOffice.ux.pl</b>, <font color="navy">Adam Jaronicki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
ABC OpenOffice.ux.pl, Adam Jaronicki, Wydawnictwo HELION
<b>Teledetekcja pozyskiwanie danych</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa pod red. Józefa Saneckiego</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Teledetekcja pozyskiwanie danych, Praca zbiorowa pod red. Józefa Saneckiego, Wydawnictwo WNT
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
Systemy ERP. Modelowanie, projektowanie, wdrażanie

Systemy ERP. Modelowanie, projektowanie, wdrażanie

59.00zł
17.70zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Prolog Programowanie W.F. Clocksin, C.S. Mellish HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 3 Dante Treglia HELION
ArchiCad 8.1/9 Rafał Ślęk HELION
CATIA v5 przykłady efektywnego zastosowania systemu w projektowaniu mechanicznym Andrzej Wełyczko HELION
RTLinux System czasu rzeczywistego Kazimierz Lal, Tomasz Rak, Krzysztof Orkisz HELION
Ekonomia polityczna Unii Europejskiej i jej problemy Kazimierz Tarchalski WNT
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw Richard Stones, Neil Matthew HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 6 Mike Dickheiser HELION
Android Programowanie aplikacji Rusz głową Dawn Griffiths, David Griffiths HELION

czwartek, 27 czerwiec 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami