Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Tajemniczy świat genomu ludzkiego

Tajemniczy świat genomu ludzkiego

45.00zł
36.00zł
Sztuka zarządzania sprzedażą 49.00zł
Sztuka zarządzania sprzedażą

Autor: Robert A. Simpkins

ISBN: 83-246-0197-X

Ilość stron: 256

Data wydania: 04/2006

Twarda oprawa

Książka to kompendium wiedzy potrzebnej dyrektorowi działu sprzedaży w każdej firmie. Są tu opisane najważniejsze czynności wykonywane przez dyrektora sprzedaży - od określania celów działu do wyznaczania następcy na własne stanowisko. W tej książce znajdziesz nowe narzędzia analizy operacyjnej i strategicznej, dostosowane do potrzeb działu sprzedaży firmy w zmiennym i niepewnym otoczeniu rynkowym.

Dyrektor sprzedaży buduje pomost łączący wszystkich ludzi w firmie. Pracownicy całej organizacji są zależni od planu sprzedaży i uczestniczą w jego wykonaniu. Oprócz tego dyrektor sprzedaży jest szefem swojego działu: zarządza zespołem sprzedawców i odpowiada za przychody firmy. To trudna rola, wymagająca wysokich kwalifikacji i charakteru przywódcy. Jeśli właśnie ją objąłeś lub masz taki zamiar, przeczytaj tę książkę i dowiedz się:

  • jak synchronizować cele firmy z wartościami cenionymi przez klientów;
  • jak łączyć cele działu sprzedaży z celami innych działów w organizacji;
  • jak ustalać wymagania dla sprzedawców i pozyskiwać odpowiednich ludzi;
  • jak rozwijać umiejętności przywódcze;
  • jak korzystać z nowoczesnych narzędzi informatycznych, przydatnych w sprzedaży;
  • jak tworzyć plany rozwoju kariery dla sprzedawców;
  • jak poprawiać skuteczność prognoz sprzedaży;
  • jak mierzyć i oceniać wykonanie planu sprzedaży;
  • jak planować szkolenia sprzedawców.

Rozdziały:

I. PLANOWANIE (21)

Rozdział 1. Zmieniająca się formuła zarządzania sprzedażą (22)

  • Oczekiwania wobec dyrektora sprzedaży (27)
  • Uwzględnienie lokalnych uwarunkowań - analiza sytuacyjna (29)
  • Konfrontacja stopnia efektywności firmy z potrzebami klientów (34)
  • Określenie kluczowych celów (37)

Rozdział 2. Planowanie - dziś i jutro (40)

  • Wartość planowania (41)
  • Rzut oka na "dzień dzisiejszy" (42)
  • Planowanie - scenariusz i symulacja (54)
  • Określanie najważniejszych celów (58)
  • Objaśnianie krótko-, średnio- i długoterminowych celów (61)
  • Określanie kierunków działania dla zespołu sprzedawców (64)
  • Określanie wymagań zasobowych oraz dostępności (67)

Rozdział 3. Budowanie profesjonalnego zespołu sprzedawców (72)

  • Określanie celów (73)
  • Ustalanie celów oraz metod pomiaru efektywności (74)
  • Podnoszenie poprzeczki (85)
  • Wykorzystywanie nowych standardów efektywności w procesie rekrutacji (86)

II. PRZYGOTOWANIA (89)

Rozdział 4. Wyszukiwanie talentów (90)

  • Rekrutacja i proces zatrudnienia (92)
  • Jak przeprowadzać rekrutację? (99)
  • Rozmowa kwalifikacyjna - najlepsze rozwiązania (100)
  • Prawne i etyczne konsekwencje rekrutacji i zatrudnienia (107)

Rozdział 5. Doskonalenie zespołu sprzedawców (112)

  • Silni rosną w siłę (114)
  • Łączenie procesów organizacyjnych (114)
  • Wybór i wdrażanie kluczowych rozwiązań technologicznych (116)
  • Ewolucja technologii (117)
  • Technologia jako kryterium różnicowania (124)
  • Skuteczne inicjatywy dotyczące rozwoju i szkoleń (126)
  • Określanie mocnych i słabych stron poszczególnych członków zespołu (128)
  • Tworzenie indywidualnych planów rozwoju zawodowego (129)
  • Pozyskiwanie wsparcia personelu (131)

Rozdział 6. Programy wynagrodzeń jako motor ponadprzeciętnych wyników (134)

  • Wynagradzanie zespołu sprzedawców (136)
  • Czy plan wynagrodzeń służy realizacji wytyczonych celów? (140)
  • Różne warianty planu wynagrodzeń (143)
  • Negatywne skutki (148)
  • Bieżące poprawki (153)
  • Formułowanie sprawiedliwego planu (154)

III. REALIZACJA (157)

Rozdział 7. Badanie efektywności i zarządzanie nią (158)

  • Prognozowanie sprzedaży (160)
  • Ocena efektywności (161)
  • Zmiany w obrębie regionów sprzedaży i zmiany rynkowe wpływające na poziom efektywności (170)
  • Osobiste wyzwania (181)
  • Identyfikacja wszystkich czynników wpływających na trafność prognoz (182)
  • Komunikowanie wyników przełożonym (183)

Rozdział 8. Coaching i działania doradcze (186)

  • Sztuka coachingu (187)
  • Umiejętności trenerskie zmierzające do poprawy efektywności (190)
  • Sesje w terenie (191)
  • Sesja coachingowa na terenie firmy (197)
  • Tworzenie środowiska motywacyjnego (205)
  • Trudne sytuacje (206)
  • Omawianie problemu z członkiem zespołu (208)
  • Profesjonalne podejście do problemu zwolnień (209)
  • Wątpliwości natury prawnej (211)

Rozdział 9. Spoglądając w przyszłość (214)

  • Tworzenie planów rozwoju kariery dla zespołu sprzedawców (217)
  • Dopasowanie planu do celów (217)
  • Przygotowanie do rotacji (222)
  • Planowanie sukcesji i dziedziczenia (223)
  • Ciężar przywództwa (226)

Podsumowanie (231)

  • Plan rozwoju umiejętności przywódczych (236)
  • Wykaz czynników sukcesu (238)
Sztuka zarządzania sprzedażą
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Sztuka zarządzania sprzedażą”, kupili także:
<b>Organizacja systemów produkcyjnych</b>, <font color="navy">Jerzy Lewandowski, Bożena Skołud, Dariusz Plinta</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWE</font>
Organizacja systemów produkcyjnych, Jerzy Lewandowski, Bożena Skołud, Dariusz Plinta, Wydawnictwo PWE
<b>Macromedia Flash MX 2004 ActionScript Oficjalny podręcznik</b>, <font color="navy">Derek Franklin, Jobe Makar</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Macromedia Flash MX 2004 ActionScript Oficjalny podręcznik, Derek Franklin, Jobe Makar, Wydawnictwo HELION
<b>Windows 7 PL</b>, <font color="navy">Danuta Mendrala, Marcin Szeliga</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Windows 7 PL, Danuta Mendrala, Marcin Szeliga, Wydawnictwo HELION
<b>Zarządzanie 3.0. Kierowanie zespołami z wykorzystaniem metodyk Agile</b>, <font color="navy">Jurgen Appelo</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Zarządzanie 3.0. Kierowanie zespołami z wykorzystaniem metodyk Agile, Jurgen Appelo, Wydawnictwo HELION
<b>Wielka księga pierwiastków z których zbudowany jest wszechświat</b>, <font color="navy">Theodore Gray</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Bellona</font>
Wielka księga pierwiastków z których zbudowany jest wszechświat, Theodore Gray, Wydawnictwo Bellona
<b>Geometria analityczna Podstawy teorii i zbiór zadań z rozwiązaniami</b>, <font color="navy">Zbigniew Radziszewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo UMCS</font>
Geometria analityczna Podstawy teorii i zbiór zadań z rozwiązaniami, Zbigniew Radziszewski, Wydawnictwo UMCS
<b>Towaroznawstwo surowców i produktów zwierzęcych z podstawami przetwórstwa</b>, <font color="navy">Litwińczuk Zygmunt</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWRiL</font>
Towaroznawstwo surowców i produktów zwierzęcych z podstawami przetwórstwa, Litwińczuk Zygmunt, Wydawnictwo PWRiL
<b>Ethernet. Biblia administratora</b>, <font color="navy">Charles E. Spurgeon,Joann Zimmerman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Ethernet. Biblia administratora, Charles E. Spurgeon,Joann Zimmerman, Wydawnictwo HELION
<b>Macromedia Flash 8 oficjalny podręcznik</b>, <font color="navy">James English</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Macromedia Flash 8 oficjalny podręcznik, James English, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
Komputerowe wspomaganie biznesu

Komputerowe wspomaganie biznesu

53.00zł
45.05zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Jak zdać egzamin zawodowy w technikum informatycznym? Kwalifikacje E.12, E.13, E.14 Tomasz Kowalski HELION
Windows Server 2008 PL Biblia Jeffrey R. Shapiro HELION
C++ Algorytmy i struktury danych Adam Drozdek HELION
Head First Ajax Edycja polska (Rusz głową) Rebecca Riordan HELION
Projekt Feniks. Powieść o IT, modelu DevOps i o tym, jak pomóc firmie w odniesieniu sukcesu Gene Kim, Kevin Behr, George Spafford HELION
Prolog Programowanie W.F. Clocksin, C.S. Mellish HELION
Podręcznik pentestera. Bezpieczeństwo systemów informatycznych Peter Kim HELION
SQL Rusz głową (Head first) Lynn Beighley HELION
Serwer SQL 2008 Usługi biznesowe Analiza i eksploracja danych Danuta Mendrala, Marcin Szeliga HELION

środa, 12 grudzień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami