Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Wprowadzenie do Arduino Platforma prototypowania elektronicznego open source Wydanie II

Wprowadzenie do Arduino Platforma prototypowania elektronicznego open source Wydanie II

58.80zł
49.98zł
Sztuka zarządzania sprzedażą 49.00zł
Sztuka zarządzania sprzedażą

Autor: Robert A. Simpkins

ISBN: 83-246-0197-X

Ilość stron: 256

Data wydania: 04/2006

Twarda oprawa

Książka to kompendium wiedzy potrzebnej dyrektorowi działu sprzedaży w każdej firmie. Są tu opisane najważniejsze czynności wykonywane przez dyrektora sprzedaży - od określania celów działu do wyznaczania następcy na własne stanowisko. W tej książce znajdziesz nowe narzędzia analizy operacyjnej i strategicznej, dostosowane do potrzeb działu sprzedaży firmy w zmiennym i niepewnym otoczeniu rynkowym.

Dyrektor sprzedaży buduje pomost łączący wszystkich ludzi w firmie. Pracownicy całej organizacji są zależni od planu sprzedaży i uczestniczą w jego wykonaniu. Oprócz tego dyrektor sprzedaży jest szefem swojego działu: zarządza zespołem sprzedawców i odpowiada za przychody firmy. To trudna rola, wymagająca wysokich kwalifikacji i charakteru przywódcy. Jeśli właśnie ją objąłeś lub masz taki zamiar, przeczytaj tę książkę i dowiedz się:

  • jak synchronizować cele firmy z wartościami cenionymi przez klientów;
  • jak łączyć cele działu sprzedaży z celami innych działów w organizacji;
  • jak ustalać wymagania dla sprzedawców i pozyskiwać odpowiednich ludzi;
  • jak rozwijać umiejętności przywódcze;
  • jak korzystać z nowoczesnych narzędzi informatycznych, przydatnych w sprzedaży;
  • jak tworzyć plany rozwoju kariery dla sprzedawców;
  • jak poprawiać skuteczność prognoz sprzedaży;
  • jak mierzyć i oceniać wykonanie planu sprzedaży;
  • jak planować szkolenia sprzedawców.

Rozdziały:

I. PLANOWANIE (21)

Rozdział 1. Zmieniająca się formuła zarządzania sprzedażą (22)

  • Oczekiwania wobec dyrektora sprzedaży (27)
  • Uwzględnienie lokalnych uwarunkowań - analiza sytuacyjna (29)
  • Konfrontacja stopnia efektywności firmy z potrzebami klientów (34)
  • Określenie kluczowych celów (37)

Rozdział 2. Planowanie - dziś i jutro (40)

  • Wartość planowania (41)
  • Rzut oka na "dzień dzisiejszy" (42)
  • Planowanie - scenariusz i symulacja (54)
  • Określanie najważniejszych celów (58)
  • Objaśnianie krótko-, średnio- i długoterminowych celów (61)
  • Określanie kierunków działania dla zespołu sprzedawców (64)
  • Określanie wymagań zasobowych oraz dostępności (67)

Rozdział 3. Budowanie profesjonalnego zespołu sprzedawców (72)

  • Określanie celów (73)
  • Ustalanie celów oraz metod pomiaru efektywności (74)
  • Podnoszenie poprzeczki (85)
  • Wykorzystywanie nowych standardów efektywności w procesie rekrutacji (86)

II. PRZYGOTOWANIA (89)

Rozdział 4. Wyszukiwanie talentów (90)

  • Rekrutacja i proces zatrudnienia (92)
  • Jak przeprowadzać rekrutację? (99)
  • Rozmowa kwalifikacyjna - najlepsze rozwiązania (100)
  • Prawne i etyczne konsekwencje rekrutacji i zatrudnienia (107)

Rozdział 5. Doskonalenie zespołu sprzedawców (112)

  • Silni rosną w siłę (114)
  • Łączenie procesów organizacyjnych (114)
  • Wybór i wdrażanie kluczowych rozwiązań technologicznych (116)
  • Ewolucja technologii (117)
  • Technologia jako kryterium różnicowania (124)
  • Skuteczne inicjatywy dotyczące rozwoju i szkoleń (126)
  • Określanie mocnych i słabych stron poszczególnych członków zespołu (128)
  • Tworzenie indywidualnych planów rozwoju zawodowego (129)
  • Pozyskiwanie wsparcia personelu (131)

Rozdział 6. Programy wynagrodzeń jako motor ponadprzeciętnych wyników (134)

  • Wynagradzanie zespołu sprzedawców (136)
  • Czy plan wynagrodzeń służy realizacji wytyczonych celów? (140)
  • Różne warianty planu wynagrodzeń (143)
  • Negatywne skutki (148)
  • Bieżące poprawki (153)
  • Formułowanie sprawiedliwego planu (154)

III. REALIZACJA (157)

Rozdział 7. Badanie efektywności i zarządzanie nią (158)

  • Prognozowanie sprzedaży (160)
  • Ocena efektywności (161)
  • Zmiany w obrębie regionów sprzedaży i zmiany rynkowe wpływające na poziom efektywności (170)
  • Osobiste wyzwania (181)
  • Identyfikacja wszystkich czynników wpływających na trafność prognoz (182)
  • Komunikowanie wyników przełożonym (183)

Rozdział 8. Coaching i działania doradcze (186)

  • Sztuka coachingu (187)
  • Umiejętności trenerskie zmierzające do poprawy efektywności (190)
  • Sesje w terenie (191)
  • Sesja coachingowa na terenie firmy (197)
  • Tworzenie środowiska motywacyjnego (205)
  • Trudne sytuacje (206)
  • Omawianie problemu z członkiem zespołu (208)
  • Profesjonalne podejście do problemu zwolnień (209)
  • Wątpliwości natury prawnej (211)

Rozdział 9. Spoglądając w przyszłość (214)

  • Tworzenie planów rozwoju kariery dla zespołu sprzedawców (217)
  • Dopasowanie planu do celów (217)
  • Przygotowanie do rotacji (222)
  • Planowanie sukcesji i dziedziczenia (223)
  • Ciężar przywództwa (226)

Podsumowanie (231)

  • Plan rozwoju umiejętności przywódczych (236)
  • Wykaz czynników sukcesu (238)
Sztuka zarządzania sprzedażą
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Sztuka zarządzania sprzedażą”, kupili także:

Harmonia ducha i wewnętrzny spokój Jak inteligencja duchowa może zapewnić ci wymarzoną pracę i wspaniałe życie, Jasbindar Singh, Wydawnictwo Onepress

Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu?, Matt Haig, Wydawnictwo Onepress

Forex - wyłącz emocje, włącz zyski. Przewodnik świadomego inwestora, Mikołaj Rylski, Wydawnictwo Onepress

Szybkość i siła po 50-tce. Jak intensywnie trenować nie przejmując się wiekiem, Joe Friel, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>Statystyka praktyczna w data science. 50 kluczowych zagadnień w językach R i Python. Wydanie II</b>, <font color="navy">Peter Bruce, Andrew Bruce, Peter Gedeck</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Statystyka praktyczna w data science. 50 kluczowych zagadnień w językach R i Python. Wydanie II, Peter Bruce, Andrew Bruce, Peter Gedeck, Wydawnictwo Helion

Podręcznik stylów Ornamentyka, meble, architektura wnętrz od najdawniejszych czasów do secesji, Ernst Rettelbusch, Wydawnictwo Arkady

Język C. Solidna wiedza w praktyce. Wydanie VIII, Paul J. Deitel, Harvey Deitel, Wydawnictwo Helion

Ćwiczenia narciarskie dla średnio zaawansowanych i zaawansowanych, Szymon Tasz, Wydawnictwo Landie

Idealna rzeźba w 12 tygodni Twój plan treningowy Sprawdzona i przetestowana metoda, Nick Warner, Joe Mitchell, Wydawnictwo Edipresse Polska

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami