Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Sztuka zarządzania sprzedażą 49.00zł
Sztuka zarządzania sprzedażą

Autor: Robert A. Simpkins

ISBN: 83-246-0197-X

Ilość stron: 256

Data wydania: 04/2006

Twarda oprawa

Książka to kompendium wiedzy potrzebnej dyrektorowi działu sprzedaży w każdej firmie. Są tu opisane najważniejsze czynności wykonywane przez dyrektora sprzedaży - od określania celów działu do wyznaczania następcy na własne stanowisko. W tej książce znajdziesz nowe narzędzia analizy operacyjnej i strategicznej, dostosowane do potrzeb działu sprzedaży firmy w zmiennym i niepewnym otoczeniu rynkowym.

Dyrektor sprzedaży buduje pomost łączący wszystkich ludzi w firmie. Pracownicy całej organizacji są zależni od planu sprzedaży i uczestniczą w jego wykonaniu. Oprócz tego dyrektor sprzedaży jest szefem swojego działu: zarządza zespołem sprzedawców i odpowiada za przychody firmy. To trudna rola, wymagająca wysokich kwalifikacji i charakteru przywódcy. Jeśli właśnie ją objąłeś lub masz taki zamiar, przeczytaj tę książkę i dowiedz się:

  • jak synchronizować cele firmy z wartościami cenionymi przez klientów;
  • jak łączyć cele działu sprzedaży z celami innych działów w organizacji;
  • jak ustalać wymagania dla sprzedawców i pozyskiwać odpowiednich ludzi;
  • jak rozwijać umiejętności przywódcze;
  • jak korzystać z nowoczesnych narzędzi informatycznych, przydatnych w sprzedaży;
  • jak tworzyć plany rozwoju kariery dla sprzedawców;
  • jak poprawiać skuteczność prognoz sprzedaży;
  • jak mierzyć i oceniać wykonanie planu sprzedaży;
  • jak planować szkolenia sprzedawców.

Rozdziały:

I. PLANOWANIE (21)

Rozdział 1. Zmieniająca się formuła zarządzania sprzedażą (22)

  • Oczekiwania wobec dyrektora sprzedaży (27)
  • Uwzględnienie lokalnych uwarunkowań - analiza sytuacyjna (29)
  • Konfrontacja stopnia efektywności firmy z potrzebami klientów (34)
  • Określenie kluczowych celów (37)

Rozdział 2. Planowanie - dziś i jutro (40)

  • Wartość planowania (41)
  • Rzut oka na "dzień dzisiejszy" (42)
  • Planowanie - scenariusz i symulacja (54)
  • Określanie najważniejszych celów (58)
  • Objaśnianie krótko-, średnio- i długoterminowych celów (61)
  • Określanie kierunków działania dla zespołu sprzedawców (64)
  • Określanie wymagań zasobowych oraz dostępności (67)

Rozdział 3. Budowanie profesjonalnego zespołu sprzedawców (72)

  • Określanie celów (73)
  • Ustalanie celów oraz metod pomiaru efektywności (74)
  • Podnoszenie poprzeczki (85)
  • Wykorzystywanie nowych standardów efektywności w procesie rekrutacji (86)

II. PRZYGOTOWANIA (89)

Rozdział 4. Wyszukiwanie talentów (90)

  • Rekrutacja i proces zatrudnienia (92)
  • Jak przeprowadzać rekrutację? (99)
  • Rozmowa kwalifikacyjna - najlepsze rozwiązania (100)
  • Prawne i etyczne konsekwencje rekrutacji i zatrudnienia (107)

Rozdział 5. Doskonalenie zespołu sprzedawców (112)

  • Silni rosną w siłę (114)
  • Łączenie procesów organizacyjnych (114)
  • Wybór i wdrażanie kluczowych rozwiązań technologicznych (116)
  • Ewolucja technologii (117)
  • Technologia jako kryterium różnicowania (124)
  • Skuteczne inicjatywy dotyczące rozwoju i szkoleń (126)
  • Określanie mocnych i słabych stron poszczególnych członków zespołu (128)
  • Tworzenie indywidualnych planów rozwoju zawodowego (129)
  • Pozyskiwanie wsparcia personelu (131)

Rozdział 6. Programy wynagrodzeń jako motor ponadprzeciętnych wyników (134)

  • Wynagradzanie zespołu sprzedawców (136)
  • Czy plan wynagrodzeń służy realizacji wytyczonych celów? (140)
  • Różne warianty planu wynagrodzeń (143)
  • Negatywne skutki (148)
  • Bieżące poprawki (153)
  • Formułowanie sprawiedliwego planu (154)

III. REALIZACJA (157)

Rozdział 7. Badanie efektywności i zarządzanie nią (158)

  • Prognozowanie sprzedaży (160)
  • Ocena efektywności (161)
  • Zmiany w obrębie regionów sprzedaży i zmiany rynkowe wpływające na poziom efektywności (170)
  • Osobiste wyzwania (181)
  • Identyfikacja wszystkich czynników wpływających na trafność prognoz (182)
  • Komunikowanie wyników przełożonym (183)

Rozdział 8. Coaching i działania doradcze (186)

  • Sztuka coachingu (187)
  • Umiejętności trenerskie zmierzające do poprawy efektywności (190)
  • Sesje w terenie (191)
  • Sesja coachingowa na terenie firmy (197)
  • Tworzenie środowiska motywacyjnego (205)
  • Trudne sytuacje (206)
  • Omawianie problemu z członkiem zespołu (208)
  • Profesjonalne podejście do problemu zwolnień (209)
  • Wątpliwości natury prawnej (211)

Rozdział 9. Spoglądając w przyszłość (214)

  • Tworzenie planów rozwoju kariery dla zespołu sprzedawców (217)
  • Dopasowanie planu do celów (217)
  • Przygotowanie do rotacji (222)
  • Planowanie sukcesji i dziedziczenia (223)
  • Ciężar przywództwa (226)

Podsumowanie (231)

  • Plan rozwoju umiejętności przywódczych (236)
  • Wykaz czynników sukcesu (238)
Sztuka zarządzania sprzedażą
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Sztuka zarządzania sprzedażą”, kupili także:

Wysokoefektywne metody oczyszczania wody, Anna M. Anielak, Wydawnictwo Naukowe PWN

Jak prawidłowo rozliczyć projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka?, Maria Lech, Dominika Wszołek-Lech, Wydawnictwo ODDK

Kod Boga, Gregg Braden, Wydawnictwo Studio Astropsychologii

Wydajny JavaScript, Nicholas C. Zakas, Wydawnictwo Promise

Tablice informatyczne Algorytmy, Piotr Wróblewski, Wydawnictwo Helion

Angielski dla bystrzaków, Gavin Dudeney, Nicky Hockly, Wydawnictwo Septem

Praktyka zarządzania Najsłynniejsza książka o zarządzaniu, Peter F. Drucker, Wydawnictwo MT Biznes

Nowoczesna dietetyczna książka kucharska, Zofia Wieczorek-Chełmińska, Wydawnictwo PZWL

Systemy radiokomunikacji ruchomej Wydanie III, Krzysztof Wesołowski, Wydawnictwo WKiŁ

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami