Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Sztuka zarządzania sprzedażą 49.00zł
Sztuka zarządzania sprzedażą

Autor: Robert A. Simpkins

ISBN: 83-246-0197-X

Ilość stron: 256

Data wydania: 04/2006

Twarda oprawa

Książka to kompendium wiedzy potrzebnej dyrektorowi działu sprzedaży w każdej firmie. Są tu opisane najważniejsze czynności wykonywane przez dyrektora sprzedaży - od określania celów działu do wyznaczania następcy na własne stanowisko. W tej książce znajdziesz nowe narzędzia analizy operacyjnej i strategicznej, dostosowane do potrzeb działu sprzedaży firmy w zmiennym i niepewnym otoczeniu rynkowym.

Dyrektor sprzedaży buduje pomost łączący wszystkich ludzi w firmie. Pracownicy całej organizacji są zależni od planu sprzedaży i uczestniczą w jego wykonaniu. Oprócz tego dyrektor sprzedaży jest szefem swojego działu: zarządza zespołem sprzedawców i odpowiada za przychody firmy. To trudna rola, wymagająca wysokich kwalifikacji i charakteru przywódcy. Jeśli właśnie ją objąłeś lub masz taki zamiar, przeczytaj tę książkę i dowiedz się:

  • jak synchronizować cele firmy z wartościami cenionymi przez klientów;
  • jak łączyć cele działu sprzedaży z celami innych działów w organizacji;
  • jak ustalać wymagania dla sprzedawców i pozyskiwać odpowiednich ludzi;
  • jak rozwijać umiejętności przywódcze;
  • jak korzystać z nowoczesnych narzędzi informatycznych, przydatnych w sprzedaży;
  • jak tworzyć plany rozwoju kariery dla sprzedawców;
  • jak poprawiać skuteczność prognoz sprzedaży;
  • jak mierzyć i oceniać wykonanie planu sprzedaży;
  • jak planować szkolenia sprzedawców.

Rozdziały:

I. PLANOWANIE (21)

Rozdział 1. Zmieniająca się formuła zarządzania sprzedażą (22)

  • Oczekiwania wobec dyrektora sprzedaży (27)
  • Uwzględnienie lokalnych uwarunkowań - analiza sytuacyjna (29)
  • Konfrontacja stopnia efektywności firmy z potrzebami klientów (34)
  • Określenie kluczowych celów (37)

Rozdział 2. Planowanie - dziś i jutro (40)

  • Wartość planowania (41)
  • Rzut oka na "dzień dzisiejszy" (42)
  • Planowanie - scenariusz i symulacja (54)
  • Określanie najważniejszych celów (58)
  • Objaśnianie krótko-, średnio- i długoterminowych celów (61)
  • Określanie kierunków działania dla zespołu sprzedawców (64)
  • Określanie wymagań zasobowych oraz dostępności (67)

Rozdział 3. Budowanie profesjonalnego zespołu sprzedawców (72)

  • Określanie celów (73)
  • Ustalanie celów oraz metod pomiaru efektywności (74)
  • Podnoszenie poprzeczki (85)
  • Wykorzystywanie nowych standardów efektywności w procesie rekrutacji (86)

II. PRZYGOTOWANIA (89)

Rozdział 4. Wyszukiwanie talentów (90)

  • Rekrutacja i proces zatrudnienia (92)
  • Jak przeprowadzać rekrutację? (99)
  • Rozmowa kwalifikacyjna - najlepsze rozwiązania (100)
  • Prawne i etyczne konsekwencje rekrutacji i zatrudnienia (107)

Rozdział 5. Doskonalenie zespołu sprzedawców (112)

  • Silni rosną w siłę (114)
  • Łączenie procesów organizacyjnych (114)
  • Wybór i wdrażanie kluczowych rozwiązań technologicznych (116)
  • Ewolucja technologii (117)
  • Technologia jako kryterium różnicowania (124)
  • Skuteczne inicjatywy dotyczące rozwoju i szkoleń (126)
  • Określanie mocnych i słabych stron poszczególnych członków zespołu (128)
  • Tworzenie indywidualnych planów rozwoju zawodowego (129)
  • Pozyskiwanie wsparcia personelu (131)

Rozdział 6. Programy wynagrodzeń jako motor ponadprzeciętnych wyników (134)

  • Wynagradzanie zespołu sprzedawców (136)
  • Czy plan wynagrodzeń służy realizacji wytyczonych celów? (140)
  • Różne warianty planu wynagrodzeń (143)
  • Negatywne skutki (148)
  • Bieżące poprawki (153)
  • Formułowanie sprawiedliwego planu (154)

III. REALIZACJA (157)

Rozdział 7. Badanie efektywności i zarządzanie nią (158)

  • Prognozowanie sprzedaży (160)
  • Ocena efektywności (161)
  • Zmiany w obrębie regionów sprzedaży i zmiany rynkowe wpływające na poziom efektywności (170)
  • Osobiste wyzwania (181)
  • Identyfikacja wszystkich czynników wpływających na trafność prognoz (182)
  • Komunikowanie wyników przełożonym (183)

Rozdział 8. Coaching i działania doradcze (186)

  • Sztuka coachingu (187)
  • Umiejętności trenerskie zmierzające do poprawy efektywności (190)
  • Sesje w terenie (191)
  • Sesja coachingowa na terenie firmy (197)
  • Tworzenie środowiska motywacyjnego (205)
  • Trudne sytuacje (206)
  • Omawianie problemu z członkiem zespołu (208)
  • Profesjonalne podejście do problemu zwolnień (209)
  • Wątpliwości natury prawnej (211)

Rozdział 9. Spoglądając w przyszłość (214)

  • Tworzenie planów rozwoju kariery dla zespołu sprzedawców (217)
  • Dopasowanie planu do celów (217)
  • Przygotowanie do rotacji (222)
  • Planowanie sukcesji i dziedziczenia (223)
  • Ciężar przywództwa (226)

Podsumowanie (231)

  • Plan rozwoju umiejętności przywódczych (236)
  • Wykaz czynników sukcesu (238)
Sztuka zarządzania sprzedażą
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Sztuka zarządzania sprzedażą”, kupili także:

Adobe InDesign CS5/CS5 PL Oficjalny podręcznik, Adobe Creative Team, Wydawnictwo Helion

Samochodowy słownik polsko-niemiecki i niemiecko-polski, Roman Lewicki, Łukasz Solarz, Wydawnictwo WKiŁ

Globalny nadzór i regulacja sektora finansowego, Howard Davies, David Green, Wydawnictwo Naukowe PWN

Rachunek kosztów i wyników w przedsiębiorstwie Zbiór zadań z rozwiązaniami, Jerzy Kuchmacz, Wydawnictwo Difin

Diagnozowanie podzespołów i zespołów pojazdów samochodowych Kwalifikacja M.18.1 Podręcznik do kształcenia w zawoadach, Piotr Wróblewski, Jerzy Kupiec, Wydawnictwo WKiŁ

Historia architektury, Denna Jones, David Company, Wydawnictwo Arkady
<b>Spełniaj się. Jak oswoić własny opór i żyć pełnią życia</b>, <font color="navy">Sylwia Kocoń</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Spełniaj się. Jak oswoić własny opór i żyć pełnią życia, Sylwia Kocoń, Wydawnictwo Onepress

Sfery w przestrzeni, czyli tajemnice starożytnej astronomii, Maria Magdalena Kosowska, Wydawnictwo Łośgraf

24/7. Późny kapitalizm i koniec snu, Jonathan Crary, Wydawnictwo Karakter

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami