Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Ekonometria » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Gra w kości Einsteina i kot Schrödingera. Zmagania dwóch geniuszy z mechaniką kwantową i unifikacją fizyki

Gra w kości Einsteina i kot Schrödingera. Zmagania dwóch geniuszy z mechaniką kwantową i unifikacją fizyki

42.00zł
33.60zł
Sztuka strategii Teoria gier w biznesie i życiu prywatnym 69.90zł
Sztuka strategii Teoria gier w biznesie i życiu prywatnym

Autor: Avinash K. Dixit, Barry J. Nalebuff

ISBN: 978-83-61732-25-9

Ilość stron: 596

Data wydania: 10/2009

Twarda oprawa

Księga mądrości, która pomoże ci wygrywać w biznesie i w życiu prywatnym. Teoria gier. Być może coś o niej słyszałeś lub może widziałeś film Piękny umysł i zacząłeś się zastanawiac, jak owa teoria może ci pomóc w rozegraniu własnego życia. Ta książka powie, jak to zrobić.

• Pamiętasz, jak ostatnio targowałeś się z własnym dzieckiem, o której godzinie powinno pójść spać?
• A może zastanawiasz się właśnie, jak twoja firma powinna zareagować na cięcie cen rywala?
•  Czy udało ci się kiedykolwiek dotrzymać postanowień noworocznych?

Każdy z nas codziennie napotyka niezliczoną ilość sytuacji, które wymagają strategicznego działania. Możesz jakoś brnąć dalej w nadziei na łut szcześcia, albo możesz dowiedzieć się, jak rozpoznawać, a nawet przewidywać, takie sytuacje i nauczyć się, jak wtedy reagować.

Avinash K. Dixit i Barry J. Nalebuff to światowi eksperci w teorii gier. Dzięki wieloletnim doświadczeniom w nauczaniu i praktyce zrozumieli, że najlepszym sposobem wyłożenia tej nauki i przekształcenia jej w użyteczne narzędzie dnia codziennego jest zilustrowanie pojęć mnóstwem historii i przykładów.

Sztuka strategii pełna jest opowieści ze świata biznesu, polityki, sportu. Znajdziesz tu coś o muzyce, coś o negocjacjach, coś o filmach. Niezależnie od tego, czy autorzy omawiają sposoby zrzucenia wagi, zdobycia upragnionej rzeczy na e-Bay’u, czy też to, jak stać się lepszym negocjatorem, rodzicem, tenisistą, zawsze dostarczają czytelnikowi sporej dawki rozrywki i wnikliwych spostrzeżeń.

Dzięki lekcjom zawartym w książce, dowiesz się, jak wyprowadzić rywali w pole, ale również jak znaleźć z innymi wspólny język i osiągnąć to, do czego dążysz. A jeśli chcesz grać czysto, poleć tę książkę swoim rywalom.

Dzięki teorii gier nauczysz się strategicznego myślenia i zaczniesz je z powodzeniem stosować w swoim życiu. To sztuka przechytrzenia przeciwnika, gdy wiemy, że on próbuje zrobić to samo.

To sztuka rozpoznania prawdziwych intencji innych na podstawie tego, co robią, a nie tylko mówią. To sztuka przewidywania, jak postąpią inni, pozwalająca ci z wyprzedzeniem wybrać najlepsze działanie. W ten sposób nikt cię nie zaskoczy. I wreszcie, równie ważne, to sztuka współpracy z innymi, nawet gdy ich pobudki są czysto egoistyczne.

Rozdziały:
Jak ludzie powinni zachowywać się w społeczeństwie

Część I.
1. Dziesięć opowieści na temat strategii
2. Gry, któe można rozwiązać za pomocą wnioskowania wstecznego
3. Dylematy więźniów i jak je rozwiązać
4. Piękna równowaga
Epilog do części I

Część II.
5. Wybór i szansa
6. Posynięcia strategiczne
7. Uwiarygodnienie strategii
Epilog do części II: historia Nobla

Część III.
8. Interpretowanie informacji i manipulowanie nią
9. Współpraca i koordynacja
10. Aukcje, licytacje i konkursy
11. Negocjacje
12. Głosowanie
13. System motywacyjny
14. Studia przypadku
Klucz

Sztuka strategii Teoria gier w biznesie i życiu prywatnym
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Sztuka strategii Teoria gier w biznesie i życiu prywatnym”, kupili także:
<b>Potęga kontaktu wzrokowego Jak osiągnąć sukces w biznesie, miłości i życiu towarzyskim</b>, <font color="navy">Michael Ellsberg</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Potęga kontaktu wzrokowego Jak osiągnąć sukces w biznesie, miłości i życiu towarzyskim, Michael Ellsberg, Wydawnictwo Onepress
<b>Jak wykorzystać internet w poszukiwaniu pracy?</b>, <font color="navy">Anna Owczarz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Jak wykorzystać internet w poszukiwaniu pracy?, Anna Owczarz, Wydawnictwo Onepress
<b>Ciąża dla bystrzaków</b>, <font color="navy">Joanne Stone, Keith Eddleman, Mary Duenwald</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Ciąża dla bystrzaków, Joanne Stone, Keith Eddleman, Mary Duenwald, Wydawnictwo Onepress
<b>Kałasznikow Prawdziwa historia najsłynniejszej broni świata</b>, <font color="navy">C.J. Chivers</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Znak</font>
Kałasznikow Prawdziwa historia najsłynniejszej broni świata, C.J. Chivers, Wydawnictwo Znak
<b>Pneumatyczne pomiary długości</b>, <font color="navy">Andrzej Zelczak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Pneumatyczne pomiary długości, Andrzej Zelczak, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Nadzór nad funduszami inwestycyjnymi</b>, <font color="navy">Rafał Mroczkowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Nadzór nad funduszami inwestycyjnymi, Rafał Mroczkowski, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Adobe InDesign CC/CC PL. Projektowanie multimediów i publikacji do druku</b>, <font color="navy">Jonathan Gordon, Rob Schwartz, Cari Jansen</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Adobe InDesign CC/CC PL. Projektowanie multimediów i publikacji do druku, Jonathan Gordon, Rob Schwartz, Cari Jansen, Wydawnictwo HELION
<b>Perswazja Sztuka pozytywnego wpływania na ludzi</b>, <font color="navy">James Borg</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWE</font>
Perswazja Sztuka pozytywnego wpływania na ludzi, James Borg, Wydawnictwo PWE
<b>Sprzedawanie niewidzialnego Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług</b>, <font color="navy">Harry Beckwith</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Sprzedawanie niewidzialnego Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług, Harry Beckwith, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo MT Biznes
 Kategoria:
 Fizyka
Newton

Newton

54.90zł
46.67zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Algorytmy aproksymacyjne Vijay V. Vazarini WNT
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom I Leszek Litwin HELION
Zadania z mechaniki ogólnej Część 2 Kinematyka Wydanie VI Jan Misiak Naukowe PWN
UML inżynieria oprogramowania wydanie II Perdita Stevens HELION
Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW Jak się to robi Wydanie III Bartosz Danowski, Michał Makaruk HELION
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw Richard Stones, Neil Matthew HELION
Solid Edge Komputerowe wspomaganie projektowania Grzegorz Kazimierczak, Bernard Pacula, Adam Budzyński HELION
PHP i MySQL wprowadzenie Wydanie II Michele Davis, Jon Phillips HELION
Podstawy fizyki atomu Zofia Leś Naukowe PWN

piątek, 19 styczeń 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami