Sztuka rynkologii |
39.90zł 29.93zł |
|
|
Kim jest rynkolog? Osobnikiem zawodowo tworzącym rynki i zarządzającym nimi. Tworzącym na tych rynkach wartość, z punktu widzenia klienta, właściciela firmy i pracownika. Aby zostać w pełni wykształconym Rynkologiem, trzeba rozumieć i akceptować fakt, że marketing nie służy oszukiwaniu innych ludzi. Jego celem jest budowa realnych wartości, bo dziś to staje się to kluczem do budowania pozytywnych relacji w biznesie…
(z bloga autora)
Nie obawiaj się o to, „co powie rynek” - stwórz własny!
Świat nieco zmienił nam się w ostatnich latach. Jeśli chodzi o biznes i ekonomię, można wręcz rzec, że przeszła rewolucja. Ze społeczeństwa przemysłowego staliśmy się społeczeństwem informacyjnym. Jako konsumenci nie jesteśmy już biernymi odbiorcami przekazu marketingowego. Mamy siłę tworzenia i obalania marek, nasza opinia się liczy, nasz głos ma (niemałą) wagę. Trzeba zrozumieć nasze potrzeby, słuchać naszych słów, prowadzić z nami dialog. Nie warto próbować wmawiać nam, że coś jest świetne, jeśli tak nie jest, albo że coś jest naturalne, jeśli aż świeci się od chemii. Nie warto obrażać się na nas, jeśli słusznie krytykujemy jakość oferowanych nam produktów i usług. Niestety, wciąż wiele firm, organizacji, polityków tego nie rozumie.
Ta książka nie jest o marketingu. I równocześnie jest o nowej tożsamości marketingu. Nie jest, jeśli rozumiesz marketing na sposób XX-wieczny, jako narzędzie do tego, by za wszelką cenę coś sprzedać. Jeśli chcesz zarobić na produkcie, usłudze, idei, a równocześnie zdajesz sobie sprawę, że to, co oferujesz, nie jest warte swojej ceny - ta książka nie jest dla Ciebie i nie pomoże Twojemu biznesowi. Jeśli jednak wiesz, że oferujesz wartość, i chcesz stworzyć dla niej rynek: zdobyć grono potrzebujących jej klientów, ulepszać ją dzięki dwustronnej komunikacji, słowem - jeśli rozumiesz marketing na sposób XXI-wieczny, ta książka jest dla Ciebie i powinna stać się Twoją lekturą obowiązkową! Przeczytaj, jeśli chcesz zrozumieć rynkologię - sztukę kreowania wartościowych rynków i zarządzania nimi.
Spis treści:
Rozdział 1. Starter, czyli mocna wódka (9)
Rozdział 2. Przystawki do wyboru (21)
- Początki (22)
- Niematerialność (24)
- Nowa komunikacja (25)
- Sidła manipulacji (26)
- Wielowymiarowość rynku (29)
- Siła wartości (29)
- Mózgowa papka (31)
- Socjotechnicznie naznaczeni (32)
- Pionierzy rynkologii (35)
- Ci przeklęci bogacze (37)
- Sprzedaż na sztorc (38)
- Rynkowa wywrotka (40)
- Zyskomania (41)
- Scenografia rynku (42)
- Przebieralnia twarzy (43)
- Fałszerze umysłów (45)
- Kolorowanka (47)
- Dżuma stulecia (48)
- Dramarynki (50)
- Ambitna komercja (51)
- Zmanierowani wpływem (53)
- Kasa czy pieniądz? (54)
- Chciwusy (56)
- Rynkotwórstwo (58)
- Proces, nie sprzedaż (61)
- Korporacjoniści (63)
Rozdział 3. Zupa dnia (65) Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,93zł
Sztuka rynkologii
|
|
|
|
|
|
|
|
Klienci, którzy kupili „Sztuka rynkologii”, kupili także: |
Text Mining. Metody, narzędzia i zastosowania. Wykorzystanie SAS Text Analytics, Dominik Spinczyk, Mariusz Dzieciątko, Wydawnictwo Naukowe PWN |
Od zera do miliardera. 18 reguł bogacenia się i korzystania z możliwości bez ograniczeń, Andres Pira, Joe Vitale, foreword: Jack Canfield, Wydawnictwo Onepress |
Biblia dla bystrzaków, Jeffrey Geoghegan, Michael Homan, Wydawnictwo Septem |
Dreamweaver CS3 Tworzenie stron internetowych Projekty, Nolan Hester, Wydawnictwo Helion |
Get Sh*t Done. Skuteczne techniki podkręcania wydajności, pokonywania prokrastynacji i zwiększania rentowności, Jeffrey Gitomer, Wydawnictwo Onepress |
Apache 2 Leksykon kieszonkowy, Andrew Ford, Wydawnictwo Helion |
Psychologia transportu i bezpieczeństwa ruchu drogowego, Jadwiga Bąk, Dorota Bąk-Gajda, Wydawnictwo Difin |
Zaawansowana rachunkowość finansowa Przykłady, zadania, testy Wydanie 2, Kazimiera Winiarska, Wydawnictwo C.H. BECK |
Podstawy działalności handlowej WSiP, Donata Andrzejczak, Agnieszka Mikina, Beata Rzeźnik, Maria Danuta Wajg, Wydawnictwo WSiP |
|
|
|