Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Sztuka rynkologii 39.90zł 29.93zł
Sztuka rynkologii

Tytuł: Sztuka rynkologii
Autor: Jacek Kotarbiński
ISBN: 978-83-246-7993-5
Ilość stron: 256
Data wydania: 01/2013
Format: 158x235
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł


Kim jest rynkolog? Osobnikiem zawodowo tworzącym rynki i zarządzającym nimi. Tworzącym na tych rynkach wartość, z punktu widzenia klienta, właściciela firmy i pracownika. Aby zostać w pełni wykształconym Rynkologiem, trzeba rozumieć i akceptować fakt, że marketing nie służy oszukiwaniu innych ludzi. Jego celem jest budowa realnych wartości, bo dziś to staje się to kluczem do budowania pozytywnych relacji w biznesie…
(z bloga autora)

Nie obawiaj się o to, „co powie rynek” - stwórz własny!

Świat nieco zmienił nam się w ostatnich latach. Jeśli chodzi o biznes i ekonomię, można wręcz rzec, że przeszła rewolucja. Ze społeczeństwa przemysłowego staliśmy się społeczeństwem informacyjnym. Jako konsumenci nie jesteśmy już biernymi odbiorcami przekazu marketingowego. Mamy siłę tworzenia i obalania marek, nasza opinia się liczy, nasz głos ma (niemałą) wagę. Trzeba zrozumieć nasze potrzeby, słuchać naszych słów, prowadzić z nami dialog. Nie warto próbować wmawiać nam, że coś jest świetne, jeśli tak nie jest, albo że coś jest naturalne, jeśli aż świeci się od chemii. Nie warto obrażać się na nas, jeśli słusznie krytykujemy jakość oferowanych nam produktów i usług. Niestety, wciąż wiele firm, organizacji, polityków tego nie rozumie.

Ta książka nie jest o marketingu. I równocześnie jest o nowej tożsamości marketingu. Nie jest, jeśli rozumiesz marketing na sposób XX-wieczny, jako narzędzie do tego, by za wszelką cenę coś sprzedać. Jeśli chcesz zarobić na produkcie, usłudze, idei, a równocześnie zdajesz sobie sprawę, że to, co oferujesz, nie jest warte swojej ceny - ta książka nie jest dla Ciebie i nie pomoże Twojemu biznesowi. Jeśli jednak wiesz, że oferujesz wartość, i chcesz stworzyć dla niej rynek: zdobyć grono potrzebujących jej klientów, ulepszać ją dzięki dwustronnej komunikacji, słowem - jeśli rozumiesz marketing na sposób XXI-wieczny, ta książka jest dla Ciebie i powinna stać się Twoją lekturą obowiązkową! Przeczytaj, jeśli chcesz zrozumieć rynkologię - sztukę kreowania wartościowych rynków i zarządzania nimi.

Spis treści:

Rozdział 1. Starter, czyli mocna wódka (9)

Rozdział 2. Przystawki do wyboru (21)

  • Początki (22)
  • Niematerialność (24)
  • Nowa komunikacja (25)
  • Sidła manipulacji (26)
  • Wielowymiarowość rynku (29)
  • Siła wartości (29)
  • Mózgowa papka (31)
  • Socjotechnicznie naznaczeni (32)
  • Pionierzy rynkologii (35)
  • Ci przeklęci bogacze (37)
  • Sprzedaż na sztorc (38)
  • Rynkowa wywrotka (40)
  • Zyskomania (41)
  • Scenografia rynku (42)
  • Przebieralnia twarzy (43)
  • Fałszerze umysłów (45)
  • Kolorowanka (47)
  • Dżuma stulecia (48)
  • Dramarynki (50)
  • Ambitna komercja (51)
  • Zmanierowani wpływem (53)
  • Kasa czy pieniądz? (54)
  • Chciwusy (56)
  • Rynkotwórstwo (58)
  • Proces, nie sprzedaż (61)
  • Korporacjoniści (63)

Rozdział 3. Zupa dnia (65)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,93zł

Sztuka rynkologii
Tytuł książki: "Sztuka rynkologii"
Autor: Jacek Kotarbiński
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł
Klienci, którzy kupili „Sztuka rynkologii”, kupili także:

12 kroków uczciwej* sprzedaży, Grzegorz Pollak, Honorata Stolarzewicz, Wydawnictwo Onepress

Mniej znaczy więcej Nowa koncepcja bogactwa, Bruce Piasecki, Wydawnictwo Onepress

Modelowanie i sterowanie mobilnych robotów kołowych, Mariusz J. Giergiel, Zenon Hendzel, Wiesław Żylski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Rachunkowość od podstaw – zbiór zadań z komentarzem z rozwiązaniami (z suplementem elektronicznym), Danuta Małkowska, Wydawnictwo ODDK

TDD z wykorzystaniem C# 7. Programowanie sterowane testami, John Callaway, Clayton Hunt, Wydawnictwo Helion

Zaawansowane modele i algorytmy optymalizacji w systemach cyklicznych, Wojciech Bożejko, Jarosław Pempera, Czesław Smutnicki, Mieczysław Wode, Wydawnictwo EXIT

Zawód front-end developer. 11 kroków do zostania webmasterem, Maciej Rościszewski, Wydawnictwo Helion

Adobe Premiere Pro CS3 Oficjalny podręcznik, Adobe Creative Team, Wydawnictwo Helion

Tai Chi na co dzień, Robert Parry, Wydawnictwo Septem

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami