Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Difin
Ochrona danych osobowych w praktyce

Ochrona danych osobowych w praktyce

65.00zł
55.25zł
Sztuka rynkologii 39.90zł 28.33zł
Sztuka rynkologii

Tytuł: Sztuka rynkologii
Autor: Jacek Kotarbiński
ISBN: 978-83-246-7993-5
Ilość stron: 256
Data wydania: 01/2013
Format: 158x235
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł


Kim jest rynkolog? Osobnikiem zawodowo tworzącym rynki i zarządzającym nimi. Tworzącym na tych rynkach wartość, z punktu widzenia klienta, właściciela firmy i pracownika. Aby zostać w pełni wykształconym Rynkologiem, trzeba rozumieć i akceptować fakt, że marketing nie służy oszukiwaniu innych ludzi. Jego celem jest budowa realnych wartości, bo dziś to staje się to kluczem do budowania pozytywnych relacji w biznesie…
(z bloga autora)

Nie obawiaj się o to, „co powie rynek” - stwórz własny!

Świat nieco zmienił nam się w ostatnich latach. Jeśli chodzi o biznes i ekonomię, można wręcz rzec, że przeszła rewolucja. Ze społeczeństwa przemysłowego staliśmy się społeczeństwem informacyjnym. Jako konsumenci nie jesteśmy już biernymi odbiorcami przekazu marketingowego. Mamy siłę tworzenia i obalania marek, nasza opinia się liczy, nasz głos ma (niemałą) wagę. Trzeba zrozumieć nasze potrzeby, słuchać naszych słów, prowadzić z nami dialog. Nie warto próbować wmawiać nam, że coś jest świetne, jeśli tak nie jest, albo że coś jest naturalne, jeśli aż świeci się od chemii. Nie warto obrażać się na nas, jeśli słusznie krytykujemy jakość oferowanych nam produktów i usług. Niestety, wciąż wiele firm, organizacji, polityków tego nie rozumie.

Ta książka nie jest o marketingu. I równocześnie jest o nowej tożsamości marketingu. Nie jest, jeśli rozumiesz marketing na sposób XX-wieczny, jako narzędzie do tego, by za wszelką cenę coś sprzedać. Jeśli chcesz zarobić na produkcie, usłudze, idei, a równocześnie zdajesz sobie sprawę, że to, co oferujesz, nie jest warte swojej ceny - ta książka nie jest dla Ciebie i nie pomoże Twojemu biznesowi. Jeśli jednak wiesz, że oferujesz wartość, i chcesz stworzyć dla niej rynek: zdobyć grono potrzebujących jej klientów, ulepszać ją dzięki dwustronnej komunikacji, słowem - jeśli rozumiesz marketing na sposób XXI-wieczny, ta książka jest dla Ciebie i powinna stać się Twoją lekturą obowiązkową! Przeczytaj, jeśli chcesz zrozumieć rynkologię - sztukę kreowania wartościowych rynków i zarządzania nimi.

Spis treści:

Rozdział 1. Starter, czyli mocna wódka (9)

Rozdział 2. Przystawki do wyboru (21)

  • Początki (22)
  • Niematerialność (24)
  • Nowa komunikacja (25)
  • Sidła manipulacji (26)
  • Wielowymiarowość rynku (29)
  • Siła wartości (29)
  • Mózgowa papka (31)
  • Socjotechnicznie naznaczeni (32)
  • Pionierzy rynkologii (35)
  • Ci przeklęci bogacze (37)
  • Sprzedaż na sztorc (38)
  • Rynkowa wywrotka (40)
  • Zyskomania (41)
  • Scenografia rynku (42)
  • Przebieralnia twarzy (43)
  • Fałszerze umysłów (45)
  • Kolorowanka (47)
  • Dżuma stulecia (48)
  • Dramarynki (50)
  • Ambitna komercja (51)
  • Zmanierowani wpływem (53)
  • Kasa czy pieniądz? (54)
  • Chciwusy (56)
  • Rynkotwórstwo (58)
  • Proces, nie sprzedaż (61)
  • Korporacjoniści (63)

Rozdział 3. Zupa dnia (65)

Sztuka rynkologii
Tytuł książki: "Sztuka rynkologii"
Autor: Jacek Kotarbiński
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł
Klienci, którzy kupili „Sztuka rynkologii”, kupili także:
<b>Chemia analityczna Tom 2 Chemiczne metody analizy ilościowej</b>, <font color="navy">Jerzy Minczewski, Zygmunt Marczenko</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Chemia analityczna Tom 2 Chemiczne metody analizy ilościowej, Jerzy Minczewski, Zygmunt Marczenko, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Zegar Rozwiązywania Problemów</b>, <font color="navy">Tomasz Król</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zegar Rozwiązywania Problemów, Tomasz Król, Wydawnictwo Onepress
<b>Mambo Tworzenie, edycja i zarządzanie stroną Niebieski podręcznik</b>, <font color="navy">Ric Shreves</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Mambo Tworzenie, edycja i zarządzanie stroną Niebieski podręcznik, Ric Shreves, Wydawnictwo HELION
<b>Poszukiwacze gatunków Bohaterowie, głupcy i szalony pościg, by zrozumieć życie na Ziemi</b>, <font color="navy">Richard Conniff</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Poszukiwacze gatunków Bohaterowie, głupcy i szalony pościg, by zrozumieć życie na Ziemi, Richard Conniff, Wydawnictwo Prószyński
<b>Funkcje w Excelu w praktyce Wydanie 2</b>, <font color="navy">Mirosława Kopertowska, Witold Sikorski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Funkcje w Excelu w praktyce Wydanie 2, Mirosława Kopertowska, Witold Sikorski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Procesy stochastyczne</b>, <font color="navy">Mikhail Matalytski, Oleg Tikhonenko</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Procesy stochastyczne, Mikhail Matalytski, Oleg Tikhonenko, Wydawnictwo EXIT
<b>Zarządzanie firmą usług profesjonalnych</b>, <font color="navy">David H. Maister</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zarządzanie firmą usług profesjonalnych, David H. Maister, Wydawnictwo Onepress
<b>Towaroznawstwo REA</b>, <font color="navy">Marta Misiarz, Katarzyna Kocierz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo REA</font>
Towaroznawstwo REA, Marta Misiarz, Katarzyna Kocierz, Wydawnictwo REA
<b>Komputerowe systemy pomiarowe wydanie 2 uaktualnione</b>, <font color="navy">Waldemar Nawrocki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Komputerowe systemy pomiarowe wydanie 2 uaktualnione, Waldemar Nawrocki, Wydawnictwo WKiŁ
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
Symulacja procesów biznesowych. Standardy BPMS i BPMN w praktyce

Symulacja procesów biznesowych. Standardy BPMS i BPMN w praktyce

49.90zł
12.48zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Ubuntu Serwer Oficjalny podręcznik Wydanie II Kyle Rankin, Benjamin Mako Hill HELION
JUnit pragmatyczne testy jednostkowe w Javie Andy Hunt, Dave Thomas HELION
Windows Server 2008 PL Biblia Jeffrey R. Shapiro HELION
Serwer SQL 2008 Usługi biznesowe Analiza i eksploracja danych Danuta Mendrala, Marcin Szeliga HELION
Jądro Linuksa Przewodnik programisty Robert Love HELION
Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga Julian Templeman, David Vitter HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 6 Mike Dickheiser HELION
Przewodnik audytora systemów informatycznych Marian Molski, Małgorzata Łacheta HELION
Egzamin 70-412: Konfigurowanie zaawansowanych usług Windows Server 2012 R2 J. C. Mackin, Orin Thomas Microsoft Press

poniedziałek, 22 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami