Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Windows Sysinternals - wykrywanie i rozwiązywanie problemów Przewodnik od twórcy narzędzi

Windows Sysinternals - wykrywanie i rozwiązywanie problemów Przewodnik od twórcy narzędzi

98.70zł
78.96zł
Sztuka rynkologii 39.90zł 28.33zł
Sztuka rynkologii

Tytuł: Sztuka rynkologii
Autor: Jacek Kotarbiński
ISBN: 978-83-246-7993-5
Ilość stron: 256
Data wydania: 01/2013
Format: 158x235
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł


Kim jest rynkolog? Osobnikiem zawodowo tworzącym rynki i zarządzającym nimi. Tworzącym na tych rynkach wartość, z punktu widzenia klienta, właściciela firmy i pracownika. Aby zostać w pełni wykształconym Rynkologiem, trzeba rozumieć i akceptować fakt, że marketing nie służy oszukiwaniu innych ludzi. Jego celem jest budowa realnych wartości, bo dziś to staje się to kluczem do budowania pozytywnych relacji w biznesie…
(z bloga autora)

Nie obawiaj się o to, „co powie rynek” - stwórz własny!

Świat nieco zmienił nam się w ostatnich latach. Jeśli chodzi o biznes i ekonomię, można wręcz rzec, że przeszła rewolucja. Ze społeczeństwa przemysłowego staliśmy się społeczeństwem informacyjnym. Jako konsumenci nie jesteśmy już biernymi odbiorcami przekazu marketingowego. Mamy siłę tworzenia i obalania marek, nasza opinia się liczy, nasz głos ma (niemałą) wagę. Trzeba zrozumieć nasze potrzeby, słuchać naszych słów, prowadzić z nami dialog. Nie warto próbować wmawiać nam, że coś jest świetne, jeśli tak nie jest, albo że coś jest naturalne, jeśli aż świeci się od chemii. Nie warto obrażać się na nas, jeśli słusznie krytykujemy jakość oferowanych nam produktów i usług. Niestety, wciąż wiele firm, organizacji, polityków tego nie rozumie.

Ta książka nie jest o marketingu. I równocześnie jest o nowej tożsamości marketingu. Nie jest, jeśli rozumiesz marketing na sposób XX-wieczny, jako narzędzie do tego, by za wszelką cenę coś sprzedać. Jeśli chcesz zarobić na produkcie, usłudze, idei, a równocześnie zdajesz sobie sprawę, że to, co oferujesz, nie jest warte swojej ceny - ta książka nie jest dla Ciebie i nie pomoże Twojemu biznesowi. Jeśli jednak wiesz, że oferujesz wartość, i chcesz stworzyć dla niej rynek: zdobyć grono potrzebujących jej klientów, ulepszać ją dzięki dwustronnej komunikacji, słowem - jeśli rozumiesz marketing na sposób XXI-wieczny, ta książka jest dla Ciebie i powinna stać się Twoją lekturą obowiązkową! Przeczytaj, jeśli chcesz zrozumieć rynkologię - sztukę kreowania wartościowych rynków i zarządzania nimi.

Spis treści:

Rozdział 1. Starter, czyli mocna wódka (9)

Rozdział 2. Przystawki do wyboru (21)

  • Początki (22)
  • Niematerialność (24)
  • Nowa komunikacja (25)
  • Sidła manipulacji (26)
  • Wielowymiarowość rynku (29)
  • Siła wartości (29)
  • Mózgowa papka (31)
  • Socjotechnicznie naznaczeni (32)
  • Pionierzy rynkologii (35)
  • Ci przeklęci bogacze (37)
  • Sprzedaż na sztorc (38)
  • Rynkowa wywrotka (40)
  • Zyskomania (41)
  • Scenografia rynku (42)
  • Przebieralnia twarzy (43)
  • Fałszerze umysłów (45)
  • Kolorowanka (47)
  • Dżuma stulecia (48)
  • Dramarynki (50)
  • Ambitna komercja (51)
  • Zmanierowani wpływem (53)
  • Kasa czy pieniądz? (54)
  • Chciwusy (56)
  • Rynkotwórstwo (58)
  • Proces, nie sprzedaż (61)
  • Korporacjoniści (63)

Rozdział 3. Zupa dnia (65)

Sztuka rynkologii
Tytuł książki: "Sztuka rynkologii"
Autor: Jacek Kotarbiński
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł
Klienci, którzy kupili „Sztuka rynkologii”, kupili także:
<b>Jak wychować gospodarne dzieci? Wszystko o tym, co powinny wiedzieć i jak im to wytłumaczyć</b>, <font color="navy">Janet Bodnar</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Jak wychować gospodarne dzieci? Wszystko o tym, co powinny wiedzieć i jak im to wytłumaczyć, Janet Bodnar, Wydawnictwo Onepress
<b>Marketing internetowy w małej firmie</b>, <font color="navy">Holly Berkley</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Marketing internetowy w małej firmie, Holly Berkley, Wydawnictwo Onepress
<b>Podstawy chemii analitycznej Tom 1 z CD-ROM</b>, <font color="navy">D.A. Skoog, D.M. West, F.J. Holler, S.R. Crouch</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Podstawy chemii analitycznej Tom 1 z CD-ROM, D.A. Skoog, D.M. West, F.J. Holler, S.R. Crouch, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Sztuka fotografowania. 60 pomysłów na lepsze zdjęcia</b>, <font color="navy">David duChemin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Sztuka fotografowania. 60 pomysłów na lepsze zdjęcia, David duChemin, Wydawnictwo HELION
<b>Internet na co dzień</b>, <font color="navy">Mirosław Sławik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Videograf</font>
Internet na co dzień, Mirosław Sławik, Wydawnictwo Videograf
<b>Jak zarabiać w Internecie Poradnik dla przedsiębiorczych webmasterów</b>, <font color="navy">Paweł Grzesiak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Jak zarabiać w Internecie Poradnik dla przedsiębiorczych webmasterów, Paweł Grzesiak, Wydawnictwo HELION
<b>Trening mentalny biegacza Jak utrzymać motywację</b>, <font color="navy">Jeff Galloway</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Trening mentalny biegacza Jak utrzymać motywację, Jeff Galloway, Wydawnictwo Septem
<b>Podstawy technologii betonowego budownictwa monolitycznego</b>, <font color="navy">Zygmunt Orłowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Podstawy technologii betonowego budownictwa monolitycznego, Zygmunt Orłowski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Ekonometria
Ekonometria i badania operacyjne Podręcznik dla studiów licencjackich

Ekonometria i badania operacyjne Podręcznik dla studiów licencjackich

69.00zł
51.06zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
UML inżynieria oprogramowania wydanie II Perdita Stevens HELION
OpenGL programowanie gier Kevin Hawkins, Dave Astle HELION
Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie Erica Sadun, Steve Sande HELION
Real World Digital Audio edycja polska Peter Kirn HELION
Serwer SQL 2008 Administracja i programowanie Danuta Mendrala, Paweł Potasiński, Marcin Szeliga, Damian Widera HELION
Sztuczna inteligencja Marek Jan Kasperski HELION
Solid Edge Komputerowe wspomaganie projektowania Grzegorz Kazimierczak, Bernard Pacula, Adam Budzyński HELION
Prolog Programowanie W.F. Clocksin, C.S. Mellish HELION
Bezpieczeństwo sieci w Linuksie. Wykrywanie ataków i obrona przed nimi za pomocą iptables, psad i fwsnort Michael Rash HELION

sobota, 18 sierpień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami