Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Mikrokontrolery 68HC08 w praktyce

Mikrokontrolery 68HC08 w praktyce

70.00zł
59.50zł
Sztuka rynkologii 39.90zł 28.33zł
Sztuka rynkologii

Tytuł: Sztuka rynkologii
Autor: Jacek Kotarbiński
ISBN: 978-83-246-7993-5
Ilość stron: 256
Data wydania: 01/2013
Format: 158x235
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł


Kim jest rynkolog? Osobnikiem zawodowo tworzącym rynki i zarządzającym nimi. Tworzącym na tych rynkach wartość, z punktu widzenia klienta, właściciela firmy i pracownika. Aby zostać w pełni wykształconym Rynkologiem, trzeba rozumieć i akceptować fakt, że marketing nie służy oszukiwaniu innych ludzi. Jego celem jest budowa realnych wartości, bo dziś to staje się to kluczem do budowania pozytywnych relacji w biznesie…
(z bloga autora)

Nie obawiaj się o to, „co powie rynek” - stwórz własny!

Świat nieco zmienił nam się w ostatnich latach. Jeśli chodzi o biznes i ekonomię, można wręcz rzec, że przeszła rewolucja. Ze społeczeństwa przemysłowego staliśmy się społeczeństwem informacyjnym. Jako konsumenci nie jesteśmy już biernymi odbiorcami przekazu marketingowego. Mamy siłę tworzenia i obalania marek, nasza opinia się liczy, nasz głos ma (niemałą) wagę. Trzeba zrozumieć nasze potrzeby, słuchać naszych słów, prowadzić z nami dialog. Nie warto próbować wmawiać nam, że coś jest świetne, jeśli tak nie jest, albo że coś jest naturalne, jeśli aż świeci się od chemii. Nie warto obrażać się na nas, jeśli słusznie krytykujemy jakość oferowanych nam produktów i usług. Niestety, wciąż wiele firm, organizacji, polityków tego nie rozumie.

Ta książka nie jest o marketingu. I równocześnie jest o nowej tożsamości marketingu. Nie jest, jeśli rozumiesz marketing na sposób XX-wieczny, jako narzędzie do tego, by za wszelką cenę coś sprzedać. Jeśli chcesz zarobić na produkcie, usłudze, idei, a równocześnie zdajesz sobie sprawę, że to, co oferujesz, nie jest warte swojej ceny - ta książka nie jest dla Ciebie i nie pomoże Twojemu biznesowi. Jeśli jednak wiesz, że oferujesz wartość, i chcesz stworzyć dla niej rynek: zdobyć grono potrzebujących jej klientów, ulepszać ją dzięki dwustronnej komunikacji, słowem - jeśli rozumiesz marketing na sposób XXI-wieczny, ta książka jest dla Ciebie i powinna stać się Twoją lekturą obowiązkową! Przeczytaj, jeśli chcesz zrozumieć rynkologię - sztukę kreowania wartościowych rynków i zarządzania nimi.

Spis treści:

Rozdział 1. Starter, czyli mocna wódka (9)

Rozdział 2. Przystawki do wyboru (21)

  • Początki (22)
  • Niematerialność (24)
  • Nowa komunikacja (25)
  • Sidła manipulacji (26)
  • Wielowymiarowość rynku (29)
  • Siła wartości (29)
  • Mózgowa papka (31)
  • Socjotechnicznie naznaczeni (32)
  • Pionierzy rynkologii (35)
  • Ci przeklęci bogacze (37)
  • Sprzedaż na sztorc (38)
  • Rynkowa wywrotka (40)
  • Zyskomania (41)
  • Scenografia rynku (42)
  • Przebieralnia twarzy (43)
  • Fałszerze umysłów (45)
  • Kolorowanka (47)
  • Dżuma stulecia (48)
  • Dramarynki (50)
  • Ambitna komercja (51)
  • Zmanierowani wpływem (53)
  • Kasa czy pieniądz? (54)
  • Chciwusy (56)
  • Rynkotwórstwo (58)
  • Proces, nie sprzedaż (61)
  • Korporacjoniści (63)

Rozdział 3. Zupa dnia (65)

Sztuka rynkologii
Tytuł książki: "Sztuka rynkologii"
Autor: Jacek Kotarbiński
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł
Klienci, którzy kupili „Sztuka rynkologii”, kupili także:
<b>Rozbój osobisty. Fakty i mity na temat rozwoju osobistego</b>, <font color="navy">Artur Król</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Rozbój osobisty. Fakty i mity na temat rozwoju osobistego, Artur Król, Wydawnictwo Sensus
<b>Poradnik elektrotechnika</b>, <font color="navy">Europa Lehrmittel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo REA</font>
Poradnik elektrotechnika, Europa Lehrmittel, Wydawnictwo REA
<b>Budżetowanie jako narzędzie rachunkowości zarządczej</b>, <font color="navy">Edyta Duda-Piechaczek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Budżetowanie jako narzędzie rachunkowości zarządczej, Edyta Duda-Piechaczek, Wydawnictwo Onepress
<b>Chemia leków Podręcznik dla studentów farmacji i farmaceutów</b>, <font color="navy">Alfred Zejc, Maria Gorczyca</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PZWL</font>
Chemia leków Podręcznik dla studentów farmacji i farmaceutów, Alfred Zejc, Maria Gorczyca, Wydawnictwo PZWL
<b>Mapy myśli dla biznesu. Wydanie II</b>, <font color="navy">Tony Buzan, Chris Griffiths</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Mapy myśli dla biznesu. Wydanie II, Tony Buzan, Chris Griffiths, Wydawnictwo Onepress
<b>Automatyka Technika regulacji</b>, <font color="navy">Andrzej Dębowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Automatyka Technika regulacji, Andrzej Dębowski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Szczęśliwy X Matematyka na co dzień</b>, <font color="navy">Steven Strogatz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Szczęśliwy X Matematyka na co dzień, Steven Strogatz, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Metody obiektowe w teorii i w praktyce</b>, <font color="navy">Ian Graham</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Metody obiektowe w teorii i w praktyce, Ian Graham, Wydawnictwo WNT
<b>Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków</b>, <font color="navy">Jarek Szczepański</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków, Jarek Szczepański, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Matematyka
Tablice: matematyka fizyka z astronomią chemia geografia biologia

Tablice: matematyka fizyka z astronomią chemia geografia biologia

19.90zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
SAP R/3 podręcznik użytkownika Jim Mazzullo, Peter Wheatley HELION
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION
Kwalifikacje E.14 i EE.09. Podstawy programowania w języku JavaScript. Ćwiczenia praktyczne do nauki zawodu technik info Piotr Siewniak HELION
Jądro Linuksa Przewodnik programisty Robert Love HELION
Więcej niż C++ Wprowadzenie do bibliotek Boost Bjorn Karlsson HELION
Egzamin 70-412: Konfigurowanie zaawansowanych usług Windows Server 2012 R2 J. C. Mackin, Orin Thomas Microsoft Press
Systemy Informacji Geograficznej Zarządzanie danymi przestrzennymi w GIS, SIP, SIT, LIS Leszek Litwin, Grzegorz Myrda HELION
AVR Układy peryferyjne Tomasz Francuz HELION
SAP R/3 Przewodnik dla menadżerów Vivek Kale HELION

niedziela, 21 kwiecień 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami