Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Milczenie gwiazd Poszukiwania pozaziemskiej inteligencji

Milczenie gwiazd Poszukiwania pozaziemskiej inteligencji

39.90zł
31.92zł
Sztuka rynkologii 39.90zł 28.33zł
Sztuka rynkologii

Tytuł: Sztuka rynkologii
Autor: Jacek Kotarbiński
ISBN: 978-83-246-7993-5
Ilość stron: 256
Data wydania: 01/2013
Format: 158x235
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł


Kim jest rynkolog? Osobnikiem zawodowo tworzącym rynki i zarządzającym nimi. Tworzącym na tych rynkach wartość, z punktu widzenia klienta, właściciela firmy i pracownika. Aby zostać w pełni wykształconym Rynkologiem, trzeba rozumieć i akceptować fakt, że marketing nie służy oszukiwaniu innych ludzi. Jego celem jest budowa realnych wartości, bo dziś to staje się to kluczem do budowania pozytywnych relacji w biznesie…
(z bloga autora)

Nie obawiaj się o to, „co powie rynek” - stwórz własny!

Świat nieco zmienił nam się w ostatnich latach. Jeśli chodzi o biznes i ekonomię, można wręcz rzec, że przeszła rewolucja. Ze społeczeństwa przemysłowego staliśmy się społeczeństwem informacyjnym. Jako konsumenci nie jesteśmy już biernymi odbiorcami przekazu marketingowego. Mamy siłę tworzenia i obalania marek, nasza opinia się liczy, nasz głos ma (niemałą) wagę. Trzeba zrozumieć nasze potrzeby, słuchać naszych słów, prowadzić z nami dialog. Nie warto próbować wmawiać nam, że coś jest świetne, jeśli tak nie jest, albo że coś jest naturalne, jeśli aż świeci się od chemii. Nie warto obrażać się na nas, jeśli słusznie krytykujemy jakość oferowanych nam produktów i usług. Niestety, wciąż wiele firm, organizacji, polityków tego nie rozumie.

Ta książka nie jest o marketingu. I równocześnie jest o nowej tożsamości marketingu. Nie jest, jeśli rozumiesz marketing na sposób XX-wieczny, jako narzędzie do tego, by za wszelką cenę coś sprzedać. Jeśli chcesz zarobić na produkcie, usłudze, idei, a równocześnie zdajesz sobie sprawę, że to, co oferujesz, nie jest warte swojej ceny - ta książka nie jest dla Ciebie i nie pomoże Twojemu biznesowi. Jeśli jednak wiesz, że oferujesz wartość, i chcesz stworzyć dla niej rynek: zdobyć grono potrzebujących jej klientów, ulepszać ją dzięki dwustronnej komunikacji, słowem - jeśli rozumiesz marketing na sposób XXI-wieczny, ta książka jest dla Ciebie i powinna stać się Twoją lekturą obowiązkową! Przeczytaj, jeśli chcesz zrozumieć rynkologię - sztukę kreowania wartościowych rynków i zarządzania nimi.

Spis treści:

Rozdział 1. Starter, czyli mocna wódka (9)

Rozdział 2. Przystawki do wyboru (21)

  • Początki (22)
  • Niematerialność (24)
  • Nowa komunikacja (25)
  • Sidła manipulacji (26)
  • Wielowymiarowość rynku (29)
  • Siła wartości (29)
  • Mózgowa papka (31)
  • Socjotechnicznie naznaczeni (32)
  • Pionierzy rynkologii (35)
  • Ci przeklęci bogacze (37)
  • Sprzedaż na sztorc (38)
  • Rynkowa wywrotka (40)
  • Zyskomania (41)
  • Scenografia rynku (42)
  • Przebieralnia twarzy (43)
  • Fałszerze umysłów (45)
  • Kolorowanka (47)
  • Dżuma stulecia (48)
  • Dramarynki (50)
  • Ambitna komercja (51)
  • Zmanierowani wpływem (53)
  • Kasa czy pieniądz? (54)
  • Chciwusy (56)
  • Rynkotwórstwo (58)
  • Proces, nie sprzedaż (61)
  • Korporacjoniści (63)

Rozdział 3. Zupa dnia (65)

Sztuka rynkologii
Tytuł książki: "Sztuka rynkologii"
Autor: Jacek Kotarbiński
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł
Klienci, którzy kupili „Sztuka rynkologii”, kupili także:
<b>Konstrukcje budowlane 2 Wytrzymałość materiałów</b>, <font color="navy">Grażyna Janik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WSiP</font>
Konstrukcje budowlane 2 Wytrzymałość materiałów, Grażyna Janik, Wydawnictwo WSiP
<b>Testowanie systemów obiektowych Modele, wzorce i narzędzia</b>, <font color="navy">Robert V. Binder</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Testowanie systemów obiektowych Modele, wzorce i narzędzia, Robert V. Binder, Wydawnictwo WNT
<b>Freakonomia Świat od podszewki Wydanie uzupełnione i poprawione</b>, <font color="navy">Steven D. Levitt, Stephen J. Dubner</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Freakonomia Świat od podszewki Wydanie uzupełnione i poprawione, Steven D. Levitt, Stephen J. Dubner, Wydawnictwo Onepress
<b>Jak pokroić tort i inne zagadki matematyczne</b>, <font color="navy">Ian Stewart</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Jak pokroić tort i inne zagadki matematyczne, Ian Stewart, Wydawnictwo Prószyński
<b>Analiza ryzyka i ochrona informacji w systemach komputerowych</b>, <font color="navy">Krzysztof Liderman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Analiza ryzyka i ochrona informacji w systemach komputerowych, Krzysztof Liderman, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Java Kompendium programisty. Wydanie X</b>, <font color="navy">Herbert Schildt</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Java Kompendium programisty. Wydanie X, Herbert Schildt, Wydawnictwo HELION
<b>Rusztowania mostowe</b>, <font color="navy">Kazimierz Furtak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Rusztowania mostowe, Kazimierz Furtak, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Tradycyjne i alternatywne inwestycje finansowe w świetle kryzysu finansowego</b>, <font color="navy">Urszula Ziarko-Siwek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CEDEWU</font>
Tradycyjne i alternatywne inwestycje finansowe w świetle kryzysu finansowego, Urszula Ziarko-Siwek, Wydawnictwo CEDEWU
<b>Sztuka szybszego biegania</b>, <font color="navy">Julian Goater, Don Melvin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Sztuka szybszego biegania, Julian Goater, Don Melvin, Wydawnictwo GALAKTYKA
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Fizyka
Fizyka Leksykon ucznia

Fizyka Leksykon ucznia

5.00zł
3.80zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Zarządzanie jakością żywności Ujęcie technologiczno-menedżerskie Luning P.A., Marcelis W.J., Jongen W.M.F. WNT
Rootkity Sabotowanie jądra systemu Windows Greg Hoglund, Jamie Butler HELION
C++. 50 efektywnych sposobów na udoskonalenie Twoich programów Scott Meyers HELION
PHP5 tworzenie stron WWW ćwiczenia praktyczne wydanie III Andrzej Kierzkowski HELION
PHP i MySQL wprowadzenie Wydanie II Michele Davis, Jon Phillips HELION
Serwer SQL 2008 Usługi biznesowe Analiza i eksploracja danych Danuta Mendrala, Marcin Szeliga HELION
Podstawy fizyki Tom 3 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
C++. Leksykon kieszonkowy Kyle Loudon HELION
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom I Leszek Litwin HELION

środa, 16 styczeń 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami