Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Komunikacja i negocjacje » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Microsoft Windows Vista: Egzamin 77-600 Microsoft Official Academic Course

Microsoft Windows Vista: Egzamin 77-600 Microsoft Official Academic Course

36.75zł
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów 29.00zł
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów

Autor: Piotr R. Michalak, Jakub Woźniak

ISBN: 978-83-246-1245-1

Ilość stron: 184

Data wydania: 05/2008

Lubisz słów cięcie-gięcie i wymyślanie nowych pojęć? Nie masz problemów z rymami i pisaniem wesołych piosenek? Jeśli tak, odłóż tę książkę, ponieważ takie zabiegi nie mają zbyt wiele wspólnego z naprawdę efektywną reklamą.

Prawdziwa reklama to nie sztuka dla sztuki. To nie festiwale, nagrody i pokazy. Prawdziwa reklama to profesjonalne narzędzie sprzedaży, dzięki któremu zyskujesz rzesze klientów i zaczynasz zarabiać coraz więcej. Taki przekaz musi zawierać potężną dawkę perswazji.

Musi odnosić się do zmysłów odbiorców, wkradać w ich podświadomość, wprowadzać w stan hipnotycznego transu i doprowadzać do jedynego właściwego działania: ZAKUPU.

O wywieraniu wpływu na innych napisano już niejedno. Na pewno nieobce są Ci takie nazwiska, jak Richard Bandler, Joe Vitale, Kevin Hogan czy sam Robert Cialdini. Ta książka to właśnie stężona esencja ich nauk, z jednym znaczącym wzmocnieniem - jej autorzy odnoszą sukcesy, sprzedają produkty i promują firmy na polskim rynku. Doskonale znają jego specyfikę oraz sposób myślenia i działania polskiego klienta. To właśnie w naszym kraju potrafili zwiększyć obroty pewnej firmy o 320%, bezbłędnie działać według schematu AIDA i stworzyć strategie marketingowe idealnie dopasowane do odbiorcy konkretnego produktu.

Wyobraź sobie:

  • ofertę, która w ciągu miesiąca potraja Twoje zyski;
  • stronę internetową, która potrafi sama sprzedawać;
  • newsletter działający w 100% tak, jak zakładałeś;
  • reklamę, która zdobędzie dla Ciebie setki klientów;
  • e-maile zapadające w pamięć i tworzące pozytywne relacje

Rozdziały:

1. Zanim zaczniesz pisać tekst (9)

2. AIDA - cztery kroki skutecznej komunikacji (17)

3. Strategia, która ułatwi Ci napisanie tekstu ofertowego (23)

4. Ciemna strona mocy, której nie nauczą Cię na żadnej uczelni (45)

5. Jak podjąć decyzję za klienta (emocje i przekonania) (53)

6. Usuwanie przeszkód w drodze do Najbardziej Oczekiwanej Akcji (55)

7. Jak sprawić, by klienci Ci zaufali (57)

8. Kilka uwag o myśleniu systemowym (71)

9. Jak działa język perswazji (75)

10. Język zmysłów (81)

11. Działanie na emocje (97)

12. Kotwiczenie stanów (107)

13. Magiczne słowa (109)

14. Studium przypadku: nasza własna oferta copywritingu (133)

Na zakończenie (177)

Sztuka pisania perswazyjnych tekstów
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Sztuka pisania perswazyjnych tekstów”, kupili także:

Wycena spółek z WIG30 Specyfika, metody, przykłady, Marek Panfil, Andrzej Szablewski, Wydawnictwo Poltext

Mechanika ogólna w ujęciu wektorowym i tensorowym Statyka przykłady i zadania, Ryszard Buczkowski, Andrzej Banaszek, Wydawnictwo Naukowe PWN

Pomiary w optycznych systemach telekomunikacyjnych, Krzysztof Perlicki, Wydawnictwo WKiŁ

Anteny telewizyjne i radiowe Wydanie 4, Janusz Pieniak, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych</b>, <font color="navy">Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Alan Smith, Frederic Etiemble</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych, Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Alan Smith, Frederic Etiemble, Wydawnictwo Onepress
<b>Adobe Illustrator PL. Oficjalny podręcznik. Edycja 2020</b>, <font color="navy">Brian Wood</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Adobe Illustrator PL. Oficjalny podręcznik. Edycja 2020, Brian Wood, Wydawnictwo Helion

Mistrzowie rynków finansowych Rozmowy z najlepszymi amerykańskimi inwestorami i graczami giełdowymi, Jack D. Schwager, Wydawnictwo Wolters Kluwer

100 sposobów na tworzenie robotów sieciowych, Kevin Hemenway, Tara Calishain, Wydawnictwo Helion

Praktyczne aspekty stosowania ADR w przewozie towarów niebezpiecznych, Michał Kokocińsk, Wydawnictwo SPH Credo

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami