Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Komunikacja i negocjacje » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Microsoft SQL Server 2016 Analysis Services: Modelowanie tabelaryczne

Microsoft SQL Server 2016 Analysis Services: Modelowanie tabelaryczne

98.70zł
78.96zł
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów 29.00zł
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów

Autor: Piotr R. Michalak, Jakub Woźniak

ISBN: 978-83-246-1245-1

Ilość stron: 184

Data wydania: 05/2008

Lubisz słów cięcie-gięcie i wymyślanie nowych pojęć? Nie masz problemów z rymami i pisaniem wesołych piosenek? Jeśli tak, odłóż tę książkę, ponieważ takie zabiegi nie mają zbyt wiele wspólnego z naprawdę efektywną reklamą.

Prawdziwa reklama to nie sztuka dla sztuki. To nie festiwale, nagrody i pokazy. Prawdziwa reklama to profesjonalne narzędzie sprzedaży, dzięki któremu zyskujesz rzesze klientów i zaczynasz zarabiać coraz więcej. Taki przekaz musi zawierać potężną dawkę perswazji.

Musi odnosić się do zmysłów odbiorców, wkradać w ich podświadomość, wprowadzać w stan hipnotycznego transu i doprowadzać do jedynego właściwego działania: ZAKUPU.

O wywieraniu wpływu na innych napisano już niejedno. Na pewno nieobce są Ci takie nazwiska, jak Richard Bandler, Joe Vitale, Kevin Hogan czy sam Robert Cialdini. Ta książka to właśnie stężona esencja ich nauk, z jednym znaczącym wzmocnieniem - jej autorzy odnoszą sukcesy, sprzedają produkty i promują firmy na polskim rynku. Doskonale znają jego specyfikę oraz sposób myślenia i działania polskiego klienta. To właśnie w naszym kraju potrafili zwiększyć obroty pewnej firmy o 320%, bezbłędnie działać według schematu AIDA i stworzyć strategie marketingowe idealnie dopasowane do odbiorcy konkretnego produktu.

Wyobraź sobie:

  • ofertę, która w ciągu miesiąca potraja Twoje zyski;
  • stronę internetową, która potrafi sama sprzedawać;
  • newsletter działający w 100% tak, jak zakładałeś;
  • reklamę, która zdobędzie dla Ciebie setki klientów;
  • e-maile zapadające w pamięć i tworzące pozytywne relacje

Rozdziały:

1. Zanim zaczniesz pisać tekst (9)

2. AIDA - cztery kroki skutecznej komunikacji (17)

3. Strategia, która ułatwi Ci napisanie tekstu ofertowego (23)

4. Ciemna strona mocy, której nie nauczą Cię na żadnej uczelni (45)

5. Jak podjąć decyzję za klienta (emocje i przekonania) (53)

6. Usuwanie przeszkód w drodze do Najbardziej Oczekiwanej Akcji (55)

7. Jak sprawić, by klienci Ci zaufali (57)

8. Kilka uwag o myśleniu systemowym (71)

9. Jak działa język perswazji (75)

10. Język zmysłów (81)

11. Działanie na emocje (97)

12. Kotwiczenie stanów (107)

13. Magiczne słowa (109)

14. Studium przypadku: nasza własna oferta copywritingu (133)

Na zakończenie (177)

Sztuka pisania perswazyjnych tekstów
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Sztuka pisania perswazyjnych tekstów”, kupili także:

Statystyka i chemometria w chemii analitycznej, James Miller, Wydawnictwo Naukowe PWN

Training Kit 70-642 Konfigurowanie infrastruktury sieciowej Windows Server 2008 R2 Egzamin MCTS 70-642 Wydanie II, Tony Northrup, J.C. Mackin, Wydawnictwo Microsoft Press

Podstawy zapisu konstrukcji Materiały do ćwiczeń projektowych. Zadania z rozwiązaniami, Jerzy Bajkowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Końca świata nie było, Anita Demianowicz, Wydawnictwo Bezdroża
<b>Psychoarytmetyka</b>, <font color="navy">Maria Montessori</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Psychoarytmetyka, Maria Montessori, Wydawnictwo Naukowe PWN

Stary, młodzi i morze. Od Antarktydy do Alaski. Wyprawa wokół obu Ameryk, Marcin Jamkowski, Jacek Wacławski, Wydawnictwo Bezdroża

WordPress dla małych firm. Proste strategie tworzenia dynamicznych witryn WWW, Scott Wilson, Wydawnictwo Helion

Innowacje finansowe w przedsiębiorstwie Instrumenty, mechanizmy, efekty, Joanna Błach, Wydawnictwo C.H. BECK

Budowa prostych robotów. Niezwykłe projekty ze zwykłych materiałów, Kathy Ceceri, Wydawnictwo Helion

wtorek, 16 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami