Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Komunikacja i negocjacje » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Microsoft Excel 2019 Przetwarzanie danych za pomocą tabel przestawnych

Microsoft Excel 2019 Przetwarzanie danych za pomocą tabel przestawnych

98.70zł
78.96zł
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów 29.00zł
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów

Autor: Piotr R. Michalak, Jakub Woźniak

ISBN: 978-83-246-1245-1

Ilość stron: 184

Data wydania: 05/2008

Lubisz słów cięcie-gięcie i wymyślanie nowych pojęć? Nie masz problemów z rymami i pisaniem wesołych piosenek? Jeśli tak, odłóż tę książkę, ponieważ takie zabiegi nie mają zbyt wiele wspólnego z naprawdę efektywną reklamą.

Prawdziwa reklama to nie sztuka dla sztuki. To nie festiwale, nagrody i pokazy. Prawdziwa reklama to profesjonalne narzędzie sprzedaży, dzięki któremu zyskujesz rzesze klientów i zaczynasz zarabiać coraz więcej. Taki przekaz musi zawierać potężną dawkę perswazji.

Musi odnosić się do zmysłów odbiorców, wkradać w ich podświadomość, wprowadzać w stan hipnotycznego transu i doprowadzać do jedynego właściwego działania: ZAKUPU.

O wywieraniu wpływu na innych napisano już niejedno. Na pewno nieobce są Ci takie nazwiska, jak Richard Bandler, Joe Vitale, Kevin Hogan czy sam Robert Cialdini. Ta książka to właśnie stężona esencja ich nauk, z jednym znaczącym wzmocnieniem - jej autorzy odnoszą sukcesy, sprzedają produkty i promują firmy na polskim rynku. Doskonale znają jego specyfikę oraz sposób myślenia i działania polskiego klienta. To właśnie w naszym kraju potrafili zwiększyć obroty pewnej firmy o 320%, bezbłędnie działać według schematu AIDA i stworzyć strategie marketingowe idealnie dopasowane do odbiorcy konkretnego produktu.

Wyobraź sobie:

  • ofertę, która w ciągu miesiąca potraja Twoje zyski;
  • stronę internetową, która potrafi sama sprzedawać;
  • newsletter działający w 100% tak, jak zakładałeś;
  • reklamę, która zdobędzie dla Ciebie setki klientów;
  • e-maile zapadające w pamięć i tworzące pozytywne relacje

Rozdziały:

1. Zanim zaczniesz pisać tekst (9)

2. AIDA - cztery kroki skutecznej komunikacji (17)

3. Strategia, która ułatwi Ci napisanie tekstu ofertowego (23)

4. Ciemna strona mocy, której nie nauczą Cię na żadnej uczelni (45)

5. Jak podjąć decyzję za klienta (emocje i przekonania) (53)

6. Usuwanie przeszkód w drodze do Najbardziej Oczekiwanej Akcji (55)

7. Jak sprawić, by klienci Ci zaufali (57)

8. Kilka uwag o myśleniu systemowym (71)

9. Jak działa język perswazji (75)

10. Język zmysłów (81)

11. Działanie na emocje (97)

12. Kotwiczenie stanów (107)

13. Magiczne słowa (109)

14. Studium przypadku: nasza własna oferta copywritingu (133)

Na zakończenie (177)

Sztuka pisania perswazyjnych tekstów
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Sztuka pisania perswazyjnych tekstów”, kupili także:

Biologia systemów Strategia działania organizmu żywego Wydanie II, Leszek Konieczny , Paweł Spólnik , Irena Roterman, Wydawnictwo Naukowe PWN

Rachunkowość i analiza ekonomiczna w indywidualnym gospodarstwie rolnym, Lech Goraj, Stanisław Mańko, Wydawnictwo Difin

Praktyczne podejście do inżynierii oprogramowania, Roger S. Pressman, Wydawnictwo WNT

Gdzie ci mężczyźni?, Philip G. Zimbardo, Nikita S. Coulombe, Wydawnictwo Naukowe PWN

Ekonomia przyszłości Wokół nowego pragmatyzmu Grzegorza W. Kołodko, Maciej Bałtowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Emisja zanieczyszczeń motoryzacyjnych w świetle nowych przepisów Unii Europejskiej, Jerzy Merkisz, Jacek Pielecha, Stanisław Radzimirski, Wydawnictwo WKiŁ

HTML5 Komponenty, Sebastian Rosik, Wydawnictwo Naukowe PWN

Poradnik fotograficzny, Ross Hoddinott, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>SQL dla analityków danych. Tworzenie zbiorów danych dla początkujących</b>, <font color="navy">Renée M. P. Teate</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
SQL dla analityków danych. Tworzenie zbiorów danych dla początkujących, Renée M. P. Teate, Wydawnictwo Helion

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami