Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Słownik tematyczny Tom 9 Fizyka

Słownik tematyczny Tom 9 Fizyka

29.90zł
Sztuka czy biznes? Sekrety antykwariuszy 69.00zł
Sztuka czy biznes? Sekrety antykwariuszy

Tytuł: Sztuka czy biznes? Sekrety antykwariuszy
Autor: Dorota Żaglewska
ISBN: 978-83-01-20195-1
Ilość stron: 408
Data wydania: 10/2018
Oprawa: Miękka
Format: 14.5x20.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 69.00zł


Rynek antykwaryczny jest bogaty w osobliwości: zarówno ludzi, jak i przedmioty. Pracownicy galerii, antykwariusze, marszandzi, kolekcjonerzy czy eksperci to prawdziwi gawędziarze, specjaliści w czarowaniu słowem.

Z mówienia o sztuce i pieniądzach uczynili swój zawód lub życiową pasję. Doskonale też rozumieją, że najcenniejszym kapitałem jest praktyczna wiedza o rynku, która z czasem przeradza się w intuicję.

W ciągu kilkuletniej pracy w galerii sztuki, w trakcie pracy związanej z popularyzacją wiedzy o sztuce oraz podczas pracy naukowej Dorota Żaglewska przeprowadziła indywidualne wywiady z licznymi profesjonalistami rynku sztuki i jego otoczenia. Ich sposób mówienia o obiektach, transakcjach czy relacjach rynkowych okazał się niezwykle atrakcyjny. Zebrane przez autorkę informacje to głos rynku sztuki.

Celem książki jest pokazanie rynku sztuki z perspektywy jego działaczy: podmiotów zaangażowanych i usytuowanych w konkretnych miejscach pola rynkowego.

Autorka opisuje ten rynek z różnych perspektyw:
• historycznej: geneza współczesnego rynku, długotrwałe trendy i mitologie,
• obecnej: charakterystyka rynku, przedmiotów i graczy, układ sił,
• przyszłości: zjawiska takie jak art banking.

Książka zawiera ustalenia z pracy badawczej autorki uaktualnione o najnowsze trendy, wydarzenia rynkowe i rozmowy. Łączy perspektywę badacza i praktyka rynku. Koncentruje się na ludziach rynku: ich wartościach, języku, doświadczeniach, bardziej, niż na samych obiektach rynkowych.

Oczywiście to one są celem antykwariuszy, jednak w publikacji ukazane są tylko z perspektywy konkretnych opowieści: jako przedmioty pożądania, walki, sporu i innych relacji rynkowych. Autorka proponuje spojrzenie na rynek nie jako na miejsce finansowo-artystycznych relacji, ale jako na sferę wartości i ciekawy świat społeczny. Jego poznaniu służą przytaczane historie i pogłębione studia przypadków.

Sztuka czy biznes? Sekrety antykwariuszy
Tytuł książki: "Sztuka czy biznes? Sekrety antykwariuszy"
Autor: Dorota Żaglewska
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 69.00zł
Klienci, którzy kupili „Sztuka czy biznes? Sekrety antykwariuszy”, kupili także:

Sztuka uwodzenia słowami 250 pytań i odpowiedzi na temat podrywania kobiet, Marcin Szabelski, Wydawnictwo Sensus

Podstawy rachunkowości Zbiór zadań, Mariusz Andrzejewski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Zagadnienia zaawansowane programowania systemów SCADA, Ryszard Jakuszewski, Wydawnictwo SKALMIERSKI

Po prostu Wszechświat Proste odpowiedzi na trudne pytania, Marcus Chown, Govert Schilling, Wydawnictwo Prószyński

Kredyty bankowe i inne formy finansowania Poradnik dla małych i średnich firm Wydanie 2, Hanna Chynał, Wydawnictwo Difin

Trening siłowy, Jurgen Giesing, Wydawnictwo RM

Einstein w cytatach Pełne wydanie, Alice Calaprice, Freeman Dyson, Wydawnictwo Poltext

Przeskoczyć przepaść Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta, Geoffrey A. Moore, Wydawnictwo Onepress

Pokaż, opowiedz i zainteresuj. Jak przygotować i przeprowadzić niezwykłą prezentację, Dan Roam, Wydawnictwo Onepress

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami