Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Kompetencje osobiste » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Uczenie maszynowe na Raspberry Pi  Eksperymentowanie z danymi i rozpoznawaniem obrazów

Uczenie maszynowe na Raspberry Pi Eksperymentowanie z danymi i rozpoznawaniem obrazów

89.90zł
76.42zł
Szlachetny cel. Jak opowiadać historie, które przyniosą darowizny 29.90zł 22.43zł
Szlachetny cel. Jak opowiadać historie, które przyniosą darowizny

Tytuł: Szlachetny cel. Jak opowiadać historie, które przyniosą darowizny
Autor: Szczepan Kasiński
ISBN: 978-83-283-1176-3
Ilość stron: 104
Data wydania: 08/2015
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 29.90zł 22.43zł


Ja powiem, o co chodzi, a Ty pomożesz, dobrze?

Czytelniku! Jeśli działasz w organizacji pozarządowej, mogłeś spotkać się z terminem fundraising. Oznacza on łączenie ludzi, którzy chcą robić dobre rzeczy, z tymi, którzy je robią. Fundraising to także budowanie wieloletnich relacji zespołu organizacji z ludźmi, którzy w różny sposób angażują się w jej działalność. Wiesz, co łączy tych ludzi? Potrafisz skutecznie budować takie relacje? Umiesz przedstawić cele swojej organizacji w taki sposób, by przemówić do serc i portfeli słuchaczy?

Opowiedziana historia musi przyciągać uwagę, sprawić, by ludzie poczuli, że odświeża ich życie i spojrzenie na świat, dać im coś, co wyrywa z monotonii rytmu: dom-praca-dom. To właśnie w tę lukę, na swoiste trzecie miejsce powinny wchodzić organizacje pozarządowe. Myślisz, że to niegodne szczytnego celu, do którego dążysz? Że to dobre dla Apple’a, Coca-Coli i kandydata na prezydenta Stanów Zjednoczonych? A zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego jedne organizacje są w stanie skutecznie uzyskiwać pomoc dla swoich podopiecznych, inne zaś nie? „Kwestia pieniędzy” — powiesz pewnie. Mylisz się...

Dobra historia. To w niej tkwi tajemnica sukcesu organizacji pozarządowej.

Spis treści:

Wstęp (11)

Wprowadzenie (13)

1. Historia przyciąga uwagę (15)

  • Historia, która łamie schematy (18)
  • Smutne dzieci odchodzą (21)
  • Zaangażowanie odbiorcy (23)
  • Podsumowanie (24)

2. Nasza kampania (25)

  • Do kogo mówimy? (25)
  • Nie zapominajmy o dzieciach (27)
  • Szukaj trendsetterów (28)
  • Trafiamy do aktywnych (31)
  • Co chcemy powiedzieć? (32)
  • Co powinni zapamiętać odbiorcy Twoich komunikatów? (33)
  • Komunikat, który trafia (34)
  • Luka informacyjna (34)
  • Tytuł lub nazwa mają znaczenie (35)
  • Spójność komunikatów (36)
  • Przelicznik (37)
  • Opowiadacz (38)
  • Dobór mediów (40)
    • Prasa (41)
    • Telewizja (42)
    • Radio (44)
    • Internet (45)
    • Facebook (45)
    • Twitter (48)
    • Instagram i Pinterest (50)
    • YouTube (50)
    • Blog (51)
    • Mediaplan (52)
  • Rola call to action (wezwanie do działania) (53)
  • Natychmiastowość (54)
  • Ścieżki działań (54)
  • Zbieraj zaangażowanych (55)
  • Po zdobyciu szczytu (56)
  • Podsumowanie (58)

3. Budowanie narracji (61)

    • Dawid i Goliat (62)
    • Prometeusz (63)
    • Bohater (65)
    • Opiekun (66)
    • Wesołek (67)
    • Mędrzec (67)
    • Towarzysz (68)
    • Władca (68)
  • Marka organizacji (69)
  • Prosto i dobitnie (71)
  • Autorytet (73)
  • Konsekwencja (73)
  • Pasja (75)
    • Zmiana świata (76)
    • Osobiste świadectwo (76)
    • Autentyczność (76)
    • Antagonista (77)
    • Świadomość zwycięstwa (78)
    • Transformacja bohatera (79)
  • Podsumowanie (79)

4. Komunikacja kluczem do zwycięstwa (81)

  • O czym mówisz? (82)
    • Kiedy chcesz to powiedzieć? (82)
  • Kto się podpisuje? (83)
  • Kanały komunikacji (84)
  • Startuj z hukiem (84)
  • Podtrzymywanie uwagi (85)
  • Wizualizacja (86)
  • Zagrajmy w dobroczynność (88)
    • Warunek wygranej (88)
    • Cel (88)
    • Akcja (88)
    • Przeszkody (89)
    • Reguły (89)
  • Stwórzmy modę na pomaganie (89)
  • Podsumowanie (90)

A. 5 praw Darczyńcy (91)

B. Czy troszczysz się o Słuchaczy? (95)

C. Schemat opowieści (97)

D. Kalendarz opowiadacza (99)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 22,43zł

Szlachetny cel. Jak opowiadać historie, które przyniosą darowizny
Tytuł książki: "Szlachetny cel. Jak opowiadać historie, które przyniosą darowizny"
Autor: Szczepan Kasiński
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 29.90zł 22.43zł
Klienci, którzy kupili „Szlachetny cel. Jak opowiadać historie, które przyniosą darowizny”, kupili także:

Powrót odważników kulowych Eksplozywny trening z kettlami, Pavel Tsatsouline, Wydawnictwo AHA

Neuropsychologia kliniczna dziecka Wybrane zagadnienia, Aneta R. Borkowska, Łucja Domańska, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Biologia starzenia</b>, <font color="navy">Roger B. McDonald</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Biologia starzenia, Roger B. McDonald, Wydawnictwo Naukowe PWN

Systemy baz danych Tom 1 Praktyczne metody projektowania implementacji i zarządzania, Thomas Connolly, Carolyn Begg, Wydawnictwo RM

Rozpoznawanie biometryczne Nowe metody ilościowej reprezentacji obiektów, Krzysztof Ślot, Wydawnictwo WKiŁ

Nowe spojrzenie na starą planetę Zmienne oblicze Ziemi, Tjeerd H. van Andel, Wydawnictwo Naukowe PWN

VAT 1556 wyjaśnień i interpretacji, Adam Bartosiewicz, Ryszard Kubacki, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Obróbka powierzchni w wygładzarkach pojemnikowych, Kazimierz Woźniak, Wydawnictwo Naukowe PWN

Magia interfejsu Praktyczne metody projektowania aplikacji internetowych, Robert Hoekman jr, Wydawnictwo Helion

wtorek, 23 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami