Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Kompetencje osobiste » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Mercedes-Benz klasy A (seria W169) i klasy B (seria W245)

Mercedes-Benz klasy A (seria W169) i klasy B (seria W245)

77.00zł
57.75zł
Szlachetny cel. Jak opowiadać historie, które przyniosą darowizny 29.90zł 21.23zł
Szlachetny cel. Jak opowiadać historie, które przyniosą darowizny

Tytuł: Szlachetny cel. Jak opowiadać historie, które przyniosą darowizny
Autor: Szczepan Kasiński
ISBN: 978-83-283-1176-3
Ilość stron: 104
Data wydania: 08/2015
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 29.90zł 21.23zł


Ja powiem, o co chodzi, a Ty pomożesz, dobrze?

Czytelniku! Jeśli działasz w organizacji pozarządowej, mogłeś spotkać się z terminem fundraising. Oznacza on łączenie ludzi, którzy chcą robić dobre rzeczy, z tymi, którzy je robią. Fundraising to także budowanie wieloletnich relacji zespołu organizacji z ludźmi, którzy w różny sposób angażują się w jej działalność. Wiesz, co łączy tych ludzi? Potrafisz skutecznie budować takie relacje? Umiesz przedstawić cele swojej organizacji w taki sposób, by przemówić do serc i portfeli słuchaczy?

Opowiedziana historia musi przyciągać uwagę, sprawić, by ludzie poczuli, że odświeża ich życie i spojrzenie na świat, dać im coś, co wyrywa z monotonii rytmu: dom-praca-dom. To właśnie w tę lukę, na swoiste trzecie miejsce powinny wchodzić organizacje pozarządowe. Myślisz, że to niegodne szczytnego celu, do którego dążysz? Że to dobre dla Apple’a, Coca-Coli i kandydata na prezydenta Stanów Zjednoczonych? A zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego jedne organizacje są w stanie skutecznie uzyskiwać pomoc dla swoich podopiecznych, inne zaś nie? „Kwestia pieniędzy” — powiesz pewnie. Mylisz się...

Dobra historia. To w niej tkwi tajemnica sukcesu organizacji pozarządowej.

Spis treści:

Wstęp (11)

Wprowadzenie (13)

1. Historia przyciąga uwagę (15)

  • Historia, która łamie schematy (18)
  • Smutne dzieci odchodzą (21)
  • Zaangażowanie odbiorcy (23)
  • Podsumowanie (24)

2. Nasza kampania (25)

  • Do kogo mówimy? (25)
  • Nie zapominajmy o dzieciach (27)
  • Szukaj trendsetterów (28)
  • Trafiamy do aktywnych (31)
  • Co chcemy powiedzieć? (32)
  • Co powinni zapamiętać odbiorcy Twoich komunikatów? (33)
  • Komunikat, który trafia (34)
  • Luka informacyjna (34)
  • Tytuł lub nazwa mają znaczenie (35)
  • Spójność komunikatów (36)
  • Przelicznik (37)
  • Opowiadacz (38)
  • Dobór mediów (40)
    • Prasa (41)
    • Telewizja (42)
    • Radio (44)
    • Internet (45)
    • Facebook (45)
    • Twitter (48)
    • Instagram i Pinterest (50)
    • YouTube (50)
    • Blog (51)
    • Mediaplan (52)
  • Rola call to action (wezwanie do działania) (53)
  • Natychmiastowość (54)
  • Ścieżki działań (54)
  • Zbieraj zaangażowanych (55)
  • Po zdobyciu szczytu (56)
  • Podsumowanie (58)

3. Budowanie narracji (61)

    • Dawid i Goliat (62)
    • Prometeusz (63)
    • Bohater (65)
    • Opiekun (66)
    • Wesołek (67)
    • Mędrzec (67)
    • Towarzysz (68)
    • Władca (68)
  • Marka organizacji (69)
  • Prosto i dobitnie (71)
  • Autorytet (73)
  • Konsekwencja (73)
  • Pasja (75)
    • Zmiana świata (76)
    • Osobiste świadectwo (76)
    • Autentyczność (76)
    • Antagonista (77)
    • Świadomość zwycięstwa (78)
    • Transformacja bohatera (79)
  • Podsumowanie (79)

4. Komunikacja kluczem do zwycięstwa (81)

  • O czym mówisz? (82)
    • Kiedy chcesz to powiedzieć? (82)
  • Kto się podpisuje? (83)
  • Kanały komunikacji (84)
  • Startuj z hukiem (84)
  • Podtrzymywanie uwagi (85)
  • Wizualizacja (86)
  • Zagrajmy w dobroczynność (88)
    • Warunek wygranej (88)
    • Cel (88)
    • Akcja (88)
    • Przeszkody (89)
    • Reguły (89)
  • Stwórzmy modę na pomaganie (89)
  • Podsumowanie (90)

A. 5 praw Darczyńcy (91)

B. Czy troszczysz się o Słuchaczy? (95)

C. Schemat opowieści (97)

D. Kalendarz opowiadacza (99)

Szlachetny cel. Jak opowiadać historie, które przyniosą darowizny
Tytuł książki: "Szlachetny cel. Jak opowiadać historie, które przyniosą darowizny"
Autor: Szczepan Kasiński
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 29.90zł 21.23zł
Klienci, którzy kupili „Szlachetny cel. Jak opowiadać historie, które przyniosą darowizny”, kupili także:
<b>24/7. Późny kapitalizm i koniec snu</b>, <font color="navy">Jonathan Crary</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Karakter</font>
24/7. Późny kapitalizm i koniec snu, Jonathan Crary, Wydawnictwo Karakter
<b>Eksploatacja maszyn i urządzeń elektrycznych Kwalifikacja E.24.1 Podręcznik do nauki zawodu Technik elektryk</b>, <font color="navy">Michał Tokarz, Łukasz Lip</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WSiP</font>
Eksploatacja maszyn i urządzeń elektrycznych Kwalifikacja E.24.1 Podręcznik do nauki zawodu Technik elektryk, Michał Tokarz, Łukasz Lip, Wydawnictwo WSiP
<b>Eksploatacja instalacji elektrycznych Kwalifikacja E.24.2 Podręcznik do nauki zawodu Technik elektryk</b>, <font color="navy">Michał Tokarz, Łukasz Lip</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WSiP</font>
Eksploatacja instalacji elektrycznych Kwalifikacja E.24.2 Podręcznik do nauki zawodu Technik elektryk, Michał Tokarz, Łukasz Lip, Wydawnictwo WSiP
<b>Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone</b>, <font color="navy">Michał Bartyzel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone, Michał Bartyzel, Wydawnictwo HELION
<b>Coaching sprzedawców. Przemiana zwykłych handlowców w mistrzów sprzedaży. Wydanie 2</b>, <font color="navy">Keith Rosen</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Coaching sprzedawców. Przemiana zwykłych handlowców w mistrzów sprzedaży. Wydanie 2, Keith Rosen, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Neandertalczyk. W poszukiwaniu zaginionych genomów</b>, <font color="navy">Svante Pääbo</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Neandertalczyk. W poszukiwaniu zaginionych genomów, Svante Pääbo, Wydawnictwo Prószyński
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Fizyka
Wykłady z fizyki. Tom 3 Optyka kwantowa Fizyka atomu Fizyka ciała stałego Fizyka jądra atomowego i cząstek elementarnych

Wykłady z fizyki. Tom 3 Optyka kwantowa Fizyka atomu Fizyka ciała stałego Fizyka jądra atomowego i cząstek elementarnych

59.00zł
43.66zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Linux niezbędnik programisty John Fusco HELION
Projekt Feniks. Powieść o IT, modelu DevOps i o tym, jak pomóc firmie w odniesieniu sukcesu Gene Kim, Kevin Behr, George Spafford HELION
Zarządzanie jakością żywności Ujęcie technologiczno-menedżerskie Luning P.A., Marcelis W.J., Jongen W.M.F. WNT
Head First Servlets & JSP Edycja polska Wydanie II Bryan Basham, Kathy Sierra, Bert Bates HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 6 Mike Dickheiser HELION
Linux dla programistów i użytkowników Graham Glass, King Ables HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 2. Systemy opera Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
ArchiCad 8.1/9 Rafał Ślęk HELION
Podstawy fizyki Tom 3 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN

środa, 17 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami