Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Szkoła projektowania graficznego Zasady i praktyka, nowe programy i technologie 69.00zł
Szkoła projektowania graficznego Zasady i praktyka, nowe programy i technologie

Tytuł: Szkoła projektowania graficznego Zasady i praktyka, nowe programy i technologie
Tytuł oryginalny Graphic design school
Autor: David Dabner
ISBN: 9788321350837
Ilość stron: 208
Data wydania: 02/2020
Oprawa: Miękka
Format: 22.0x22.0cm
Wydawnictwo: Arkady
Cena: 69.00zł


Szkoła projektowania graficznego jest podstawowym kursem dla projektantów tworzących na potrzeby wydawnictw drukowanych, animacji i mediów cyfrowych.

• Praktyczne rady dotyczące wszystkich aspektów projektowania graficznego - od zrozumienia podstaw do opracowania oryginalnej koncepcji i tworzenia udanych projektów.
• Przykłady z różnych mediów - periodyków, książek, gazet, telewizji, stron internetowych i tożsamości korporacyjnej.
• Ćwiczenia i wskazówki dla studentów oraz przykłady rzeczywistych zamówień.

To najnowsze światowe wydanie zawiera konkretne rady, jak dostosować projekt do różnych realizacji. Autorzy dzielą się informacjami na temat technik obrazowania

Szkoła projektowania graficznego Zasady i praktyka, nowe programy i technologie
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Szkoła projektowania graficznego Zasady i praktyka, nowe programy i technologie”, kupili także:

Pan raczy żartować Panie Feynman Przypadki ciekawego człowieka Wydanie III, Richard P. Feynman, Wydawnictwo Zysk i S-ka

Inteligencja strategiczna Jak stworzyć mądrą firmę, John R. Wells, Wydawnictwo Rebis

Monitorowanie otoczenia z Arduino, Emily Gertz, Patrick Di Justo, Wydawnictwo Helion

Testowanie pomysłów biznesowych. Biblioteka technik eksperymentacyjnych, David J. Bland, Alexander Osterwalder, Wydawnictwo Onepress

Adobe Flash CS5/CS5 PL Professional Oficjalny podręcznik, Adobe Creative Team, Wydawnictwo Helion

Cubase SX3 dla zapaleńców, Eric D. Grebler, Chris Hawkins, Wydawnictwo Helion

Zagadka Trójkąta Bermudzkiego rozwiązana, Michael Preisinger, Wydawnictwo Amber

Praca, którą widać. Jak walczyć ze złodziejami czasu i optymalizować swoją wydajność, Dominica DeGrandis, Wydawnictwo Helion

Biblioteki cyfrowe: tworzenie, zarządzanie, odbiór, Barbara Maria Morawiec, Wydawnictwo Onepress

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami