Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » NLP Perswazja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Biochemia Krótki kurs

Biochemia Krótki kurs

169.00zł
Sześć poziomów wpływu społecznego Nauka, praktyka i psychologia Roberta Cialdiniego 39.00zł 29.25zł
Sześć poziomów wpływu społecznego Nauka, praktyka i psychologia Roberta Cialdiniego

Tytuł: Sześć poziomów wpływu społecznego Nauka, praktyka i psychologia Roberta Cialdiniego
Autor: Douglas T. Kenrick, Noah J. Goldstein, Sanford L. Braver
ISBN: 978-83-246-6816-8
Ilość stron: 240
Data wydania: 01/2014
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 29.25zł


Wywieranie wpływu na innych? Możesz się tego nauczyć!

Perswazja to wyjątkowo cenna umiejętność,, choć jeszcze kilkadziesiąt lat temu postrzegano ją w kategoriach sztuki. A skoro tak, uważano, że zwykłemu śmiertelnikowi trudno jest ją opanować. Na szczęście tematem zainteresowali się naukowcy i okazało się, że perswazja jest nie tylko sztuką, ale i nauką! Rządzą nią naturalne prawa i ściśle określone reguły. Zatem nie tylko można się jej nauczyć, ale także zacząć jej nauczać. Dlatego firmy i organizacje coraz częściej decydują się szkolić w tej dziedzinie pracowników odpowiedzialnych za komunikację, aby potrafili egzekwować niezbędne zobowiązania i ustępstwa oraz dochodzili do porozumienia z partnerami.

Wybitni autorzy tej książki przedstawiają szereg lekcji perswazji, które z pewnością warto przestudiować, przyswoić i zastosować.

Poszczególne rozdziały (eseje) tej książki łączy jedna osoba - Robert Cialdini. Przedstawiono tu zarówno klasyczne, jak i nowatorskie przykłady badań opartych na jego pracach. Dotyczą one zasad psychologii społecznej, aktywowania norm społecznych, zachowań prospołecznych i nowych możliwości, jakie zrozumienie narzędzi wpływu otwiera przed wszystkimi. Książka ta stanowi doskonałe wprowadzenie dla tych czytelników, którzy nie znają jeszcze prac Cialdiniego. Natomiast ci, którzy już je znają, znajdą w niej interesujące, wartościowe analizy jego najważniejszych dokonań.

Spis treści:
Wprowadzenie (Douglas T. Kenrick, Noah J. Goldstein i Sanford L. Braver) (15)
1. Sześć poziomów Boba Cialdiniego i pięć zasad wpływu naukowego (Mark Schaller, Douglas T. Kenrick i Steven L. Neuberg) (21)
2. Niedocenianie własnego wpływu przy poszukiwaniu pomocy (Francis J. Flynn i Vanessa K. Bohns) (35)
3. Droga najmniejszego oporu (Brad J. Sagarin i Kevin D. Mitnick) (51)
4. Płynność przetwarzania a wpływ społeczny (Petia Petrova, Norbert Schwarz i Hyunjin Song) (67)
5. Wieloprocesowe ujęcie wpływu społecznego (Richard E. Petty i Pablo Brinol) (79)
6. Pławienie się w cudzej chwale i spełnianie próśb podobnych do nas osób (Jerry M. Burger) (91)
7. Normy społeczne (Noah J. Goldstein i Chad R. Mortensen) (101)
8. Ewolucja, wpływ społeczny i współczynnik płci (Vladas Griskevicius, Jeffry A. Simpson, Kristina M. Durante, John S. Kim i Stephanie M. Cantu) (113)
9. Zaprojektowani pod kątem wpływu społecznego (John T. Cacioppo i Louise C. Hawkley) (127)
10. Wpływ społeczny w zachowaniach reprodukcyjnych u ludzi i innych gatunków (Abraham P. Buunk, Shelli L. Dubbs i Jan A.R.A.M. van Hooff) (137)
11. Egoizm czy altruizm? (Stephanie L. Brown i Jon K. Maner) (151)
12. Psychologia społeczna - teoretyczna, stosowana i w modelu pełnego koła (Stephen G. West i William G. Graziano) (163)
13. Zmiany behawioralne w stylu Cialdiniego (Rick Van Baaren i Ap Dijksterhuis) (181)
14. Kolektywna psychologia społeczna w modelu pełnego koła (Darwyn E. Linder, John W. Reich i Sanford L. Braver) (191)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,25zł

Sześć poziomów wpływu społecznego Nauka, praktyka i psychologia Roberta Cialdiniego
Tytuł książki: "Sześć poziomów wpływu społecznego Nauka, praktyka i psychologia Roberta Cialdiniego"
Autor: Douglas T. Kenrick, Noah J. Goldstein, Sanford L. Braver
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 29.25zł
Klienci, którzy kupili „Sześć poziomów wpływu społecznego Nauka, praktyka i psychologia Roberta Cialdiniego”, kupili także:

Telewindykacja, czyli skuteczne odzyskiwanie należności przez telefon, Robert Rebizant, Wydawnictwo Onepress

Cyfrowa demencja W jaki sposób pozbawiamy rozumu siebie i swoje dzieci, Spitzer Manfred, Wydawnictwo Dobra Literatura

Internet Czas się bać, Wojciech Orliński, Wydawnictwo Agora

Matematyka życia Jak równania pomagają odkrywać tajemnice natury, Ian Stewart, Wydawnictwo Prószyński

Budżetowanie w zarządzaniu przedsiębiorstwem budowlano-montażowym, Roman Kotapski, Wydawnictwo Marina

Czujniki układu sterowania silnika w praktyce warsztatowej Budowa, działanie i diagnozowanie za pomocą oscyloskopu w. II, Gerald Schneehage, Wydawnictwo WKiŁ

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami