Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Komunikacja i negocjacje » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Układy mikroprocesorowe

Układy mikroprocesorowe

49.00zł
Szef, który myśli, bo warto i się opłaca 59.00zł 44.25zł
Szef, który myśli, bo warto i się opłaca

Tytuł: Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
Autor: Andrzej Jeznach
ISBN: 978-83-283-4999-5
Ilość stron: 328
Data wydania: 10/2018
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 59.00zł 44.25zł


Książka Andrzeja Jeznacha jest dziełem niezwykłym. Dla mnie jest pierwszą tego typu publikacją, jaką udało mi się przeczytać w ciągu blisko trzydziestu lat obecności w biznesie.

Jej autor z wielką starannością i wyczuciem materii eksploatuje bogactwo filozofii starożytnej i nowożytnej, agnostycznej i religijnej, od Wschodu do Zachodu, by uzyskać wskazówki, jak skutecznie organizować pracę ludzi dla pożytku świata i ich samych. Pokazuje nie tylko, że filozofia ma praktyczną wartość, ale też że tej wartości my, przedsiębiorcy i menedżerowie, przełożeni i podopieczni, nie powinniśmy przeoczyć.

Świat biznesu przechodzi totalną transformację. W dynamicznym, sieciowym świecie idea hierarchicznej korporacji staje się anachroniczna nie tylko dla dużych, ale także dla średniej wielkości firm.

Dla zrozumienia zmian zachodzących w stylu zarządzania, warto zapoznać się z perspektywą praktyka - Andrzeja Jeznacha, który od lat wdraża ideę delegowania uprawnień i decentralizacji, a w swojej książce uświadamia jak wielką rolę odgrywa w tej ewolucji klasyczna myśl filozoficzna.

W jego podejściu nie jest to tylko sprawa sposobu zorganizowania pracy, ale także szerszego celu i wartości, które za tym stoją. Innymi słowy: aby być skutecznym menedżerem, musisz stać się lepszym filozofem! Serdecznie polecam!

Autor, będący od ponad 25 lat przedsiębiorcą i menedżerem, w tym z wieloletnim doświadczeniem w tzw. "turkusowym" zarządzaniu, przedstawia swoje doświadczenia i rozumienie tego często zbytnio ideologicznie przedstawianego nurtu: podstawa zarządzania XXI wieku to rzetelne refleksyjne myślenie.

Filozofia i ideologia różnią się celem - podczas gdy ideologia służy przekonywaniu, usprawiedliwianiu i motywowaniu do konkretnego działania, filozofia realizuje przede wszystkim cele poznawcze. Teorie zarządzania wypracowane w poprzednim stuleciu okazują się często bezradne w konfrontacji z wyzwaniami, jakie stawia przed nami współczesność.

Warto wówczas sięgnąć do źródeł ludzkiej cywilizacji, czyli do filozofów. Bo "dzisiaj już nawet przyszłość nie jest taka jak kiedyś". A to właśnie niejasna przyszłość w błyskawicznie zmieniającym się świecie budzi w ludziach największy niepokój.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 44,25zł

Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
Tytuł książki: "Szef, który myśli, bo warto i się opłaca"
Autor: Andrzej Jeznach
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 59.00zł 44.25zł
Klienci, którzy kupili „Szef, który myśli, bo warto i się opłaca”, kupili także:
<b>Bezpieczeństwo aplikacji internetowych dla programistów. Rzeczywiste zagrożenia, praktyczna ochrona</b>, <font color="navy">Malcolm McDonald</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Bezpieczeństwo aplikacji internetowych dla programistów. Rzeczywiste zagrożenia, praktyczna ochrona, Malcolm McDonald, Wydawnictwo Helion

Wybrane aspekty optymalizacji przyrządów fotoakustycznych, Tomasz Starecki, Wydawnictwo BTC

Motocyklista doskonały Wyższa szkoła jazdy, David L. Hough, Wydawnictwo Buk Rower

Web development Receptury nowej generacji, Brian P. Hogan, Chris Warren, Mike Weber, Chris Johnson, Aaron Godin, Wydawnictwo Helion

Kanon fotografii W poszukiwaniu indywidualnego stylu, Bruce Barnbaum, Wydawnictwo Helion

Części ciała Praktyczny podręcznik rysowania postaci ludzkiej, Simon Jennings, Wydawnictwo Arkady

Pragmatyczny programista. Od czeladnika do mistrza. Wydanie II, David Thomas, Andrew Hunt, Wydawnictwo Helion

Zwinnie do przodu. Poradnik kierownika projektów informatycznych, Piotr Wróblewski, Wydawnictwo Helion
<b>Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu</b>, <font color="navy">Marcin Cichocki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu, Marcin Cichocki, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami