Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Komunikacja i negocjacje » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Chemia w szkole średniej Tom 1 - Powtórzenie Tom 2 - Testy egzaminacyjne

Chemia w szkole średniej Tom 1 - Powtórzenie Tom 2 - Testy egzaminacyjne

42.00zł
34.02zł
Szef, który myśli, bo warto i się opłaca 59.00zł 44.25zł
Szef, który myśli, bo warto i się opłaca

Tytuł: Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
Autor: Andrzej Jeznach
ISBN: 978-83-283-4999-5
Ilość stron: 328
Data wydania: 10/2018
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 59.00zł 44.25zł


Książka Andrzeja Jeznacha jest dziełem niezwykłym. Dla mnie jest pierwszą tego typu publikacją, jaką udało mi się przeczytać w ciągu blisko trzydziestu lat obecności w biznesie.

Jej autor z wielką starannością i wyczuciem materii eksploatuje bogactwo filozofii starożytnej i nowożytnej, agnostycznej i religijnej, od Wschodu do Zachodu, by uzyskać wskazówki, jak skutecznie organizować pracę ludzi dla pożytku świata i ich samych. Pokazuje nie tylko, że filozofia ma praktyczną wartość, ale też że tej wartości my, przedsiębiorcy i menedżerowie, przełożeni i podopieczni, nie powinniśmy przeoczyć.

Świat biznesu przechodzi totalną transformację. W dynamicznym, sieciowym świecie idea hierarchicznej korporacji staje się anachroniczna nie tylko dla dużych, ale także dla średniej wielkości firm.

Dla zrozumienia zmian zachodzących w stylu zarządzania, warto zapoznać się z perspektywą praktyka - Andrzeja Jeznacha, który od lat wdraża ideę delegowania uprawnień i decentralizacji, a w swojej książce uświadamia jak wielką rolę odgrywa w tej ewolucji klasyczna myśl filozoficzna.

W jego podejściu nie jest to tylko sprawa sposobu zorganizowania pracy, ale także szerszego celu i wartości, które za tym stoją. Innymi słowy: aby być skutecznym menedżerem, musisz stać się lepszym filozofem! Serdecznie polecam!

Autor, będący od ponad 25 lat przedsiębiorcą i menedżerem, w tym z wieloletnim doświadczeniem w tzw. "turkusowym" zarządzaniu, przedstawia swoje doświadczenia i rozumienie tego często zbytnio ideologicznie przedstawianego nurtu: podstawa zarządzania XXI wieku to rzetelne refleksyjne myślenie.

Filozofia i ideologia różnią się celem - podczas gdy ideologia służy przekonywaniu, usprawiedliwianiu i motywowaniu do konkretnego działania, filozofia realizuje przede wszystkim cele poznawcze. Teorie zarządzania wypracowane w poprzednim stuleciu okazują się często bezradne w konfrontacji z wyzwaniami, jakie stawia przed nami współczesność.

Warto wówczas sięgnąć do źródeł ludzkiej cywilizacji, czyli do filozofów. Bo "dzisiaj już nawet przyszłość nie jest taka jak kiedyś". A to właśnie niejasna przyszłość w błyskawicznie zmieniającym się świecie budzi w ludziach największy niepokój.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 44,25zł

Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
Tytuł książki: "Szef, który myśli, bo warto i się opłaca"
Autor: Andrzej Jeznach
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 59.00zł 44.25zł
Klienci, którzy kupili „Szef, który myśli, bo warto i się opłaca”, kupili także:

Harvard Business Review Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów, Harvard Business School Press, Wydawnictwo Onepress

Atlas treningu siłowego Wydanie 2, Frederic Delavier, Wydawnictwo PZWL

Daewoo FSO Lanos, Krzysztof Bujański, Wydawnictwo WKiŁ

Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw, Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski, Wydawnictwo Poltext

Wybrane metody wyznaczania optymalnych modeli uproszczonych, Wiesław Krajewski, Wydawnictwo EXIT

Go narty Trening z instruktorem na filmie DVD, Warren Smith, Wydawnictwo Naukowe PWN

Wykłady z historii matematyki Wydanie 3, Marek Kordos, Wydawnictwo SCRIPT

CMS jak szybko i łatwo stworzyć stronę WWW i zarządzać nią, Paweł Frankowski, Wydawnictwo Helion

Dyplom z Internetu Jak korzystać z Internetu pisząc prace dyplomowe? Wydanie II, Kazimierz Pawlik, Radosław Zenderowski, Wydawnictwo CEDEWU

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami