Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Microsoft Windows Vista: Egzamin 77-600 Microsoft Official Academic Course

Microsoft Windows Vista: Egzamin 77-600 Microsoft Official Academic Course

36.75zł
Systemy biznesu elektronicznego 55.00zł
Systemy biznesu elektronicznego

Autor: Witold Chmielarz

ISBN: 978-83-7251-708-1

Ilość stron: 320

Data wydania: 2007

W książce analizowane są też narzędzia marketingu internetowego i otoczenie elektronicznego biznesu w postaci systemów elektronicznej administracji publicznej oraz systemów umac­niających pozycję e-biznesu w społeczeństwie (elektronicznych szkoleń i pracy na odległość).

Podstawową tezą jest dowiedzenie nieuchronności rozwoju elektronicznego biznesu w gospodarce wspieranej najnowszymi technologiami informacyjnymi, zintegro­wanymi z systemami tradycyjnymi firm.

Powyższa teza jest weryfikowana licz­nymi zestawieniami statystycznymi oraz badaniami własnymi wybranych branż usługowych (turystyka, nieruchomości, aukcje) oraz wsparta analizą literaturową i własnymi doświadczeniami.

Rozdziały:

Rozdział 1. Idea i rozwój zjawiska biznesu elektronicznego
1.1. Pojęcia i typologie elektronicznego biznesu
1.2. Powstanie i ewolucja systemów elektronicznego biznesu
1.3. Biznes elektroniczny w wymiarze międzynarodowym
1.4. Infrastruktura technologiczna elektronicznego biznesu
1.5. Przesłanki tworzenia, zalety i wady elektronicznego biznesu
1.6. Biznes elektroniczny w Polsce na tle tendencji światowych       

Rozdział 2. Transakcje w elektronicznym biznesie
2.1. Charakterystyka obszarów transakcji w elektronicznym biznesie
2.2. Transakcje pomiędzy przedsiębiorstwami w elektronicznym biznesie
2.3. Transakcje pomiędzy przedsiębiorstwem a klientem w elektronicznym biznesie
2.4. Charakterystyka i funkcjonowanie sklepów internetowych
2.5. Klienci sklepów elektronicznych i ich zakupy

Rozdział 3. Marketing w sieci
3.1. Internet w promocji uzupełniającej
3.2. Wykorzystanie poczty elektronicznej w marketingu internetowym
3.3. Narzędzia wspomagające public relations
3.4. Narzędzia wspomagające komunikację w marketingu call center
3.5. Ocena skuteczności narzędzi promocji poprzez Internet

Rozdział 4. Projektowanie stron internetowych dla działalności gospodarczej
4.1. Analiza zagadnienia i tworzenie założeń witryn internetowych
4.2. Zasady projektowania grafiki i struktury informacyjnej witryn internetowych
4.3. Zasady projektowania nawigacji na stronach internetowych
4.4. Zasady ogólne wdrażania stron internetowych
4.5. Zasady budowy strategii marketingowej stron internetowych
4.6. Ramowe założenia eksploatacji, rozwoju i utrzymania stron internetowych

Rozdział 5. Badanie stanu i rozwoju systemów elektronicznego biznesu w wybranych sektorach w Polsce
5.1. Metodyka postępowania badawczego
5.2. Analiza możliwości zastosowania systemów elektronicznego biznesu w turystyce
5.3. Ocena zastosowań biznesu elektronicznego w handlu nieruchomościami
5.4. Analiza rozwiązań elektronicznego biznesu w tworzeniu i funkcjonowaniu aukcji internetowych

Rozdział 6. Kształtowanie społeczeństwa informacyjnego - społeczno-instytucjonalnego otoczenia elektronicznego biznesu
6.1. Podstawowe założenia społeczeństwa informacyjnego
6.2. Systemy elektronicznego kształcenia i elektronicznej pracy
6.3. Formy budowania wirtualnych społeczności
6.4. Budowa i funkcjonowanie systemów elektronicznej administracji publicznej

Zakończenie - bariery rozwoju e-biznesu w Polsce i sposoby ich pokonania

Systemy biznesu elektronicznego
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Systemy biznesu elektronicznego”, kupili także:

Sterowanie procesem napawania laserowego bazujące na przetwarzaniu obrazów, Ewaryst Rafajłowicz, Piotr Jurewicz, Jacek Reiner, Wojciech Rafajłowic, Wydawnictwo EXIT
<b>Czuła dla siebie. Żyj wolna od presji i lęku</b>, <font color="navy">Małgorzata Trzaskowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Czuła dla siebie. Żyj wolna od presji i lęku, Małgorzata Trzaskowska, Wydawnictwo Onepress

Krajobraz po życiu. Śladami Galicji. Opowieści o ludziach i miejscach, Barbara Gaweł, Wydawnictwo Editio

Tworzenie stron WWW szybciej lepiej, Mary Millhollon, Jeff Castrina, Wydawnictwo RM
<b>E-marketing Współczesne trendy. Pakiet startowy Wydanie II</b>, <font color="navy">Królewski Jarosław, Sala Paweł</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
E-marketing Współczesne trendy. Pakiet startowy Wydanie II, Królewski Jarosław, Sala Paweł, Wydawnictwo Naukowe PWN

Pragmalingwistyczne wyznaczniki skuteczności komunikacyjnej tekstów reklamowych, Aleksandra Radziszewska, Wydawnictwo Naukowe PWN

Wielka księga pierwiastków z których zbudowany jest wszechświat, Theodore Gray, Wydawnictwo Bellona

Wstęp do algebry Część 3 Podstawowe struktury algebraiczne, Aleksiej I. Kostrikin, Wydawnictwo Naukowe PWN

e-Learning w biznesie i edukacji, Jacek Woźniak, Wydawnictwo WAiP

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami