Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Grafika użytkowa » Flash Director » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
  3ds Max Maya
  Adobe Acrobat
  Adobe Creative Suite
  Adobe InDesign
  CorelDraw
  Flash Director
  Inne
  Photoshop
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Toyota Yaris modele 1999-2005

Toyota Yaris modele 1999-2005

88.20zł
74.97zł
SWiSHmax ćwiczenia 19.00zł 14.25zł
SWiSHmax ćwiczenia

Autor: Paweł Lenar

ISBN: 978-83-246-0873-7

Ilość stron: 160

Data wydania: 06/2007

SWiSHmax to najnowsza wersja rozbudowanego programu do tworzenia animacji we Flashu. Wśród nowych funkcji warto zwrócić uwagę na ponad 200 gotowych efektów, które można dodać do własnych projektów, język programowania SWiSHscript, umożliwiający pełną interakcję z użytkownikiem, bardziej intuicyjne i wygodne narzędzia do pracy nad grupami obiektów, a także prowadnice i pozycjonowanie, pozwalające niezwykle precyzyjnie rozmieszczać elementy. Dzięki ogromnym możliwościom tej aplikacji jedynym ograniczeniem przy tworzeniu efektownych animacji będzie Twoja wiedza.

Książka "SWiSHmax. Ćwiczenia" pomoże Ci szybko rozpocząć przygodę z animacjami we Flashu. Wykonując proste ćwiczenia, poznasz interfejs i funkcje programu SWiSHmax. Nauczysz się pracować nad grafiką, a także dodawać tekst. Dowiesz się, jak przygotowywać animacje na podstawie utworzonych obrazów, stosować atrakcyjne efekty oraz używać przycisków do interakcji z użytkownikami. Zobaczysz także, jak dodać do animacji ścieżkę dźwiękową oraz jak zapisać i opublikować gotowy projekt.

  • Korzystanie z interfejsu
  • Przygotowywanie grafiki
  • Dodawanie tekstu
  • Stosowanie różnych typów animacji
  • Maskowanie elementów obrazu
  • Korzystanie z wbudowanych efektów
  • Zarządzanie interakcją z użytkownikami
  • Dodawanie dźwięku
  • Zapisywanie i publikowanie projektów

Rozdziały:

Rozdział 1. Rozpoczęcie pracy z programem (7)

  • Interfejs programu (7)
  • Określanie parametrów filmu (11)
  • Korzystanie z siatki i prowadnic (13)

Rozdział 2. Rysowanie i import grafiki (17)

  • Korzystanie z narzędzi przybornika (17)
    • Tworzenie odcinków i krzywych (18)
    • Tworzenie obiektów i wypełnień (20)
    • Korzystanie z autokształtów (27)
    • Tworzenie własnych kolorów i gradientów (29)
  • Modyfikowanie i przekształcanie obiektów (35)
    • Skalowanie i obracanie (35)
    • Zmiana kształtu (40)
    • Transformacja i kopiowanie (45)
  • Grupowanie (48)
    • Sposoby tworzenia i modyfikowania grup (48)
    • Dzielenie na części i likwidacja grup (55)
    • Kolejność elementów na scenie (58)
    • Rozmieszczanie i wyrównywanie obiektów (61)
  • Praca z bitmapami (67)
    • Bitmapowe wypełnienia obiektów (67)
    • Import i optymalizacja grafiki (71)

Rozdział 3. Dodawanie tekstu (77)

  • Wprowadzanie i formatowanie tekstu (77)
  • Proste animowanie tekstu (82)
  • Rodzaje pól tekstowych (85)

Rozdział 4. Animacja (87)

  • Typy animacji (87)
    • Klatka po klatce (88)
    • Ścieżka ruchu (93)
    • Potęga efektów (99)
  • Typy animacji (113)
    • Funkcja obiektów Sprite (114)
    • Tworzenie instancji (119)
  • Maskowanie (125)
    • Maskowanie tekstu (125)
    • Maskowanie obiektów (128)

Rozdział 5. Tworzenie przycisków (131)

  • Tworzenie i modyfikowanie stanów przycisku (131)
  • Animowany przycisk (134)

Rozdział 6. Dodawanie dźwięku (137)

  • Import dźwięku (137)
  • Dźwiękowe tło projektu (139)
  • Sterowanie odtwarzaniem dźwięku za pomocą przycisków (141)

Rozdział 7. Zapisywanie, publikacja i optymalizowanie projektu (145)

  • Zapisywanie (146)
  • Publikacja (149)
    • Eksport do pliku SWF (149)
    • Eksport do pliku Wideo (AVI) (151)
    • Eksport do pliku HTML (153)
    • Eksport do pliku EXE (154)

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 14,25zł

SWiSHmax ćwiczenia
Tytuł książki: "SWiSHmax ćwiczenia"
Autor: Paweł Lenar
Wydawnictwo: Helion
Cena: 19.00zł 14.25zł
Klienci, którzy kupili „SWiSHmax ćwiczenia”, kupili także:

Ciekawość świata Wynalazki, które wyprzedziły swój czas, Lamont Wood, Wydawnictwo Bellona

Gazowe układy kogeneracyjne, Janusz Skorek, Jacek Kalina, Wydawnictwo WNT

Mosty łukowe w Polsce. Historia, współczesność, przyszłość, Jan Biliszczuk, Wydawnictwo DWE

Telewindykacja, czyli skuteczne odzyskiwanie należności przez telefon, Robert Rebizant, Wydawnictwo Onepress
<b>Uczenie maszynowe z użyciem Scikit-Learn, Keras i TensorFlow. Wydanie III</b>, <font color="navy">Aurélien Géron</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Uczenie maszynowe z użyciem Scikit-Learn, Keras i TensorFlow. Wydanie III, Aurélien Géron, Wydawnictwo Helion

Wtyczki do WordPressa Programowanie dla profesjonalistów, Brad Williams, Ozh Richard, Justin Tadlock, Wydawnictwo Helion

Jak poprawić jakość swojego życia. 10 kroków do szczęścia, Dale Carnegie, Wydawnictwo Sensus

Windows Vista PL projekty, John Rizzo, Wydawnictwo Helion

Budownictwo ogólne tom 5 Stalowe konstrukcje budynków Projektowanie według eurokodów z przykładami obliczeń, Marian Gieżejowski, Jerzy Ziółko, Wydawnictwo Arkady

piątek, 26 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami