Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Grafika użytkowa » Flash Director » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
  3ds Max Maya
  Adobe Acrobat
  Adobe Creative Suite
  Adobe InDesign
  CorelDraw
  Flash Director
  Inne
  Photoshop
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Finanse międzynarodowe Zbiór zadań

Finanse międzynarodowe Zbiór zadań

39.00zł
SWiSHmax ćwiczenia 19.00zł 14.25zł
SWiSHmax ćwiczenia

Autor: Paweł Lenar

ISBN: 978-83-246-0873-7

Ilość stron: 160

Data wydania: 06/2007

SWiSHmax to najnowsza wersja rozbudowanego programu do tworzenia animacji we Flashu. Wśród nowych funkcji warto zwrócić uwagę na ponad 200 gotowych efektów, które można dodać do własnych projektów, język programowania SWiSHscript, umożliwiający pełną interakcję z użytkownikiem, bardziej intuicyjne i wygodne narzędzia do pracy nad grupami obiektów, a także prowadnice i pozycjonowanie, pozwalające niezwykle precyzyjnie rozmieszczać elementy. Dzięki ogromnym możliwościom tej aplikacji jedynym ograniczeniem przy tworzeniu efektownych animacji będzie Twoja wiedza.

Książka "SWiSHmax. Ćwiczenia" pomoże Ci szybko rozpocząć przygodę z animacjami we Flashu. Wykonując proste ćwiczenia, poznasz interfejs i funkcje programu SWiSHmax. Nauczysz się pracować nad grafiką, a także dodawać tekst. Dowiesz się, jak przygotowywać animacje na podstawie utworzonych obrazów, stosować atrakcyjne efekty oraz używać przycisków do interakcji z użytkownikami. Zobaczysz także, jak dodać do animacji ścieżkę dźwiękową oraz jak zapisać i opublikować gotowy projekt.

  • Korzystanie z interfejsu
  • Przygotowywanie grafiki
  • Dodawanie tekstu
  • Stosowanie różnych typów animacji
  • Maskowanie elementów obrazu
  • Korzystanie z wbudowanych efektów
  • Zarządzanie interakcją z użytkownikami
  • Dodawanie dźwięku
  • Zapisywanie i publikowanie projektów

Rozdziały:

Rozdział 1. Rozpoczęcie pracy z programem (7)

  • Interfejs programu (7)
  • Określanie parametrów filmu (11)
  • Korzystanie z siatki i prowadnic (13)

Rozdział 2. Rysowanie i import grafiki (17)

  • Korzystanie z narzędzi przybornika (17)
    • Tworzenie odcinków i krzywych (18)
    • Tworzenie obiektów i wypełnień (20)
    • Korzystanie z autokształtów (27)
    • Tworzenie własnych kolorów i gradientów (29)
  • Modyfikowanie i przekształcanie obiektów (35)
    • Skalowanie i obracanie (35)
    • Zmiana kształtu (40)
    • Transformacja i kopiowanie (45)
  • Grupowanie (48)
    • Sposoby tworzenia i modyfikowania grup (48)
    • Dzielenie na części i likwidacja grup (55)
    • Kolejność elementów na scenie (58)
    • Rozmieszczanie i wyrównywanie obiektów (61)
  • Praca z bitmapami (67)
    • Bitmapowe wypełnienia obiektów (67)
    • Import i optymalizacja grafiki (71)

Rozdział 3. Dodawanie tekstu (77)

  • Wprowadzanie i formatowanie tekstu (77)
  • Proste animowanie tekstu (82)
  • Rodzaje pól tekstowych (85)

Rozdział 4. Animacja (87)

  • Typy animacji (87)
    • Klatka po klatce (88)
    • Ścieżka ruchu (93)
    • Potęga efektów (99)
  • Typy animacji (113)
    • Funkcja obiektów Sprite (114)
    • Tworzenie instancji (119)
  • Maskowanie (125)
    • Maskowanie tekstu (125)
    • Maskowanie obiektów (128)

Rozdział 5. Tworzenie przycisków (131)

  • Tworzenie i modyfikowanie stanów przycisku (131)
  • Animowany przycisk (134)

Rozdział 6. Dodawanie dźwięku (137)

  • Import dźwięku (137)
  • Dźwiękowe tło projektu (139)
  • Sterowanie odtwarzaniem dźwięku za pomocą przycisków (141)

Rozdział 7. Zapisywanie, publikacja i optymalizowanie projektu (145)

  • Zapisywanie (146)
  • Publikacja (149)
    • Eksport do pliku SWF (149)
    • Eksport do pliku Wideo (AVI) (151)
    • Eksport do pliku HTML (153)
    • Eksport do pliku EXE (154)

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 14,25zł

SWiSHmax ćwiczenia
Tytuł książki: "SWiSHmax ćwiczenia"
Autor: Paweł Lenar
Wydawnictwo: Helion
Cena: 19.00zł 14.25zł
Klienci, którzy kupili „SWiSHmax ćwiczenia”, kupili także:

Informatyka gospodarcza Tom 2, Janusz Zawiła-Niedźwiecki, Katarzyna Rostek, Artur Gąsiorkiewicz, Wydawnictwo C.H. BECK

Prawo budowlane Komentarz Wydanie 5, Zygmunt Niewiadomski, Wydawnictwo C.H. BECK

NLP - EWOLUCJA Przejdź kolejny etap rozwoju - od człowieka myślącego do człowieka szczęśliwego, Michał Podbielski, Wydawnictwo Onepress

Moduły GSM w systemach mikroprocesorowych, Jacek Bogusz, Wydawnictwo BTC

Kryptografia i bezpieczeństwo sieci komputerowych Koncepcje i metody bezpiecznej komunikacji, William Stallings, Wydawnictwo Helion
<b>Szkoła projektowania graficznego Zasady i praktyka, nowe programy i technologie</b>, <font color="navy">David Dabner</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Arkady</font>
Szkoła projektowania graficznego Zasady i praktyka, nowe programy i technologie, David Dabner, Wydawnictwo Arkady

CSS ćwiczenia, Maria Sokół, Wydawnictwo Helion

Dreamweaver CS3 Tworzenie stron internetowych Projekty, Nolan Hester, Wydawnictwo Helion

Kwalitologia wiedza o różnych dziedzinach jakości, Romuald Kolman, Wydawnictwo PLACET

wtorek, 16 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami