Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Grafika użytkowa » Flash Director » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
  3ds Max Maya
  Adobe Acrobat
  Adobe Creative Suite
  Adobe Illustrator
  Adobe InDesign
  CorelDraw
  Flash Director
  GIMP
  Inne
  Photoshop
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Training kit 70-646 Administrowanie Windows Server 2008 R2 Egzamin MCITP 70-646 Wydanie II

Training kit 70-646 Administrowanie Windows Server 2008 R2 Egzamin MCITP 70-646 Wydanie II

187.95zł
137.20zł
SWiSHmax ćwiczenia 19.00zł 13.87zł
SWiSHmax ćwiczenia

Autor: Paweł Lenar

ISBN: 978-83-246-0873-7

Ilość stron: 160

Data wydania: 06/2007

SWiSHmax to najnowsza wersja rozbudowanego programu do tworzenia animacji we Flashu. Wśród nowych funkcji warto zwrócić uwagę na ponad 200 gotowych efektów, które można dodać do własnych projektów, język programowania SWiSHscript, umożliwiający pełną interakcję z użytkownikiem, bardziej intuicyjne i wygodne narzędzia do pracy nad grupami obiektów, a także prowadnice i pozycjonowanie, pozwalające niezwykle precyzyjnie rozmieszczać elementy. Dzięki ogromnym możliwościom tej aplikacji jedynym ograniczeniem przy tworzeniu efektownych animacji będzie Twoja wiedza.

Książka "SWiSHmax. Ćwiczenia" pomoże Ci szybko rozpocząć przygodę z animacjami we Flashu. Wykonując proste ćwiczenia, poznasz interfejs i funkcje programu SWiSHmax. Nauczysz się pracować nad grafiką, a także dodawać tekst. Dowiesz się, jak przygotowywać animacje na podstawie utworzonych obrazów, stosować atrakcyjne efekty oraz używać przycisków do interakcji z użytkownikami. Zobaczysz także, jak dodać do animacji ścieżkę dźwiękową oraz jak zapisać i opublikować gotowy projekt.

  • Korzystanie z interfejsu
  • Przygotowywanie grafiki
  • Dodawanie tekstu
  • Stosowanie różnych typów animacji
  • Maskowanie elementów obrazu
  • Korzystanie z wbudowanych efektów
  • Zarządzanie interakcją z użytkownikami
  • Dodawanie dźwięku
  • Zapisywanie i publikowanie projektów

Rozdziały:

Rozdział 1. Rozpoczęcie pracy z programem (7)

  • Interfejs programu (7)
  • Określanie parametrów filmu (11)
  • Korzystanie z siatki i prowadnic (13)

Rozdział 2. Rysowanie i import grafiki (17)

  • Korzystanie z narzędzi przybornika (17)
    • Tworzenie odcinków i krzywych (18)
    • Tworzenie obiektów i wypełnień (20)
    • Korzystanie z autokształtów (27)
    • Tworzenie własnych kolorów i gradientów (29)
  • Modyfikowanie i przekształcanie obiektów (35)
    • Skalowanie i obracanie (35)
    • Zmiana kształtu (40)
    • Transformacja i kopiowanie (45)
  • Grupowanie (48)
    • Sposoby tworzenia i modyfikowania grup (48)
    • Dzielenie na części i likwidacja grup (55)
    • Kolejność elementów na scenie (58)
    • Rozmieszczanie i wyrównywanie obiektów (61)
  • Praca z bitmapami (67)
    • Bitmapowe wypełnienia obiektów (67)
    • Import i optymalizacja grafiki (71)

Rozdział 3. Dodawanie tekstu (77)

  • Wprowadzanie i formatowanie tekstu (77)
  • Proste animowanie tekstu (82)
  • Rodzaje pól tekstowych (85)

Rozdział 4. Animacja (87)

  • Typy animacji (87)
    • Klatka po klatce (88)
    • Ścieżka ruchu (93)
    • Potęga efektów (99)
  • Typy animacji (113)
    • Funkcja obiektów Sprite (114)
    • Tworzenie instancji (119)
  • Maskowanie (125)
    • Maskowanie tekstu (125)
    • Maskowanie obiektów (128)

Rozdział 5. Tworzenie przycisków (131)

  • Tworzenie i modyfikowanie stanów przycisku (131)
  • Animowany przycisk (134)

Rozdział 6. Dodawanie dźwięku (137)

  • Import dźwięku (137)
  • Dźwiękowe tło projektu (139)
  • Sterowanie odtwarzaniem dźwięku za pomocą przycisków (141)

Rozdział 7. Zapisywanie, publikacja i optymalizowanie projektu (145)

  • Zapisywanie (146)
  • Publikacja (149)
    • Eksport do pliku SWF (149)
    • Eksport do pliku Wideo (AVI) (151)
    • Eksport do pliku HTML (153)
    • Eksport do pliku EXE (154)
SWiSHmax ćwiczenia
Tytuł książki: "SWiSHmax ćwiczenia"
Autor: Paweł Lenar
Wydawnictwo: HELION
Cena: 19.00zł 13.87zł
Klienci, którzy kupili „SWiSHmax ćwiczenia”, kupili także:
<b>Cyfrowy świat seniora Bezpiecznie w internecie</b>, <font color="navy">Alicja Żarowska-Mazur</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Cyfrowy świat seniora Bezpiecznie w internecie, Alicja Żarowska-Mazur, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Ego-rcyzmy Poznaj, czym jest i jak działa ego</b>, <font color="navy">Mateusz Grzesiak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Ego-rcyzmy Poznaj, czym jest i jak działa ego, Mateusz Grzesiak, Wydawnictwo Sensus
<b>Jak to robią kobiety sukcesu. Strategie zarządzania czasem</b>, <font color="navy">Laura Vanderkam</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Jak to robią kobiety sukcesu. Strategie zarządzania czasem, Laura Vanderkam, Wydawnictwo Onepress
<b>Kolejność narodzin a charakter. Co wpływa na osobowość dziecka?</b>, <font color="navy">Linda Blair</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Kolejność narodzin a charakter. Co wpływa na osobowość dziecka?, Linda Blair, Wydawnictwo Sensus
<b>Jak mądrze kupić mieszkanie, dom lub działkę. Poradnik praktyków</b>, <font color="navy">Agata Danowska , Bartosz Danowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Jak mądrze kupić mieszkanie, dom lub działkę. Poradnik praktyków, Agata Danowska , Bartosz Danowski, Wydawnictwo Onepress
<b>Fundamenty palowe Tom 2 Badania i zastosowania</b>, <font color="navy">Kazimierz Gwizdała</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Fundamenty palowe Tom 2 Badania i zastosowania, Kazimierz Gwizdała, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Ekonofizyka Wprowadzenie</b>, <font color="navy">Rosario N. Mantegna, H.Eugene Stanley</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Ekonofizyka Wprowadzenie, Rosario N. Mantegna, H.Eugene Stanley, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Język C++ i przetwarzanie współbieżne w akcji. Wydanie II</b>, <font color="navy">Anthony Williams</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Język C++ i przetwarzanie współbieżne w akcji. Wydanie II, Anthony Williams, Wydawnictwo HELION
<b>Sztuczne systemy skojarzeniowe i asocjacyjna sztuczna inteligencja</b>, <font color="navy">Adrian Horzyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Sztuczne systemy skojarzeniowe i asocjacyjna sztuczna inteligencja, Adrian Horzyk, Wydawnictwo EXIT
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
Implementowanie Microsoft Dynamics AX 2012 za pomocą Sure Step 2012

Implementowanie Microsoft Dynamics AX 2012 za pomocą Sure Step 2012

48.30zł
43.47zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
JUnit pragmatyczne testy jednostkowe w Javie Andy Hunt, Dave Thomas HELION
OpenGL programowanie gier Kevin Hawkins, Dave Astle HELION
Jak zdać egzamin zawodowy w technikum informatycznym? Kwalifikacje E.12, E.13, E.14 Tomasz Kowalski HELION
OpenOffice 3.x PL Oficjalny podręcznik Mirosław Dziewoński HELION
Chemia organiczna Część III Clayden J., Greeves N.,. Warren S., Wothers S WNT
Roboty przemysłowe Budowa i zastosowanie Wydanie 2 Jerzy Honczarenko WNT
Enterprise JavaBeans 3.0 wydanie V Bill Burke, Richard Monson-Haefel HELION
Fizyka dla programistów gier David M. Bourg HELION
Systemy Informacji Geograficznej Zarządzanie danymi przestrzennymi w GIS, SIP, SIT, LIS Leszek Litwin, Grzegorz Myrda HELION

piątek, 03 lipiec 2020   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami