Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Grafika użytkowa » Flash Director » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
  3ds Max Maya
  Adobe Acrobat
  Adobe Creative Suite
  Adobe Illustrator
  Adobe InDesign
  CorelDraw
  Flash Director
  GIMP
  Inne
  Photoshop
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Podróż do granic wszechświata

Podróż do granic wszechświata

45.00zł
36.00zł
SWiSHmax ćwiczenia 19.00zł 13.87zł
SWiSHmax ćwiczenia

Autor: Paweł Lenar

ISBN: 978-83-246-0873-7

Ilość stron: 160

Data wydania: 06/2007

SWiSHmax to najnowsza wersja rozbudowanego programu do tworzenia animacji we Flashu. Wśród nowych funkcji warto zwrócić uwagę na ponad 200 gotowych efektów, które można dodać do własnych projektów, język programowania SWiSHscript, umożliwiający pełną interakcję z użytkownikiem, bardziej intuicyjne i wygodne narzędzia do pracy nad grupami obiektów, a także prowadnice i pozycjonowanie, pozwalające niezwykle precyzyjnie rozmieszczać elementy. Dzięki ogromnym możliwościom tej aplikacji jedynym ograniczeniem przy tworzeniu efektownych animacji będzie Twoja wiedza.

Książka "SWiSHmax. Ćwiczenia" pomoże Ci szybko rozpocząć przygodę z animacjami we Flashu. Wykonując proste ćwiczenia, poznasz interfejs i funkcje programu SWiSHmax. Nauczysz się pracować nad grafiką, a także dodawać tekst. Dowiesz się, jak przygotowywać animacje na podstawie utworzonych obrazów, stosować atrakcyjne efekty oraz używać przycisków do interakcji z użytkownikami. Zobaczysz także, jak dodać do animacji ścieżkę dźwiękową oraz jak zapisać i opublikować gotowy projekt.

  • Korzystanie z interfejsu
  • Przygotowywanie grafiki
  • Dodawanie tekstu
  • Stosowanie różnych typów animacji
  • Maskowanie elementów obrazu
  • Korzystanie z wbudowanych efektów
  • Zarządzanie interakcją z użytkownikami
  • Dodawanie dźwięku
  • Zapisywanie i publikowanie projektów

Rozdziały:

Rozdział 1. Rozpoczęcie pracy z programem (7)

  • Interfejs programu (7)
  • Określanie parametrów filmu (11)
  • Korzystanie z siatki i prowadnic (13)

Rozdział 2. Rysowanie i import grafiki (17)

  • Korzystanie z narzędzi przybornika (17)
    • Tworzenie odcinków i krzywych (18)
    • Tworzenie obiektów i wypełnień (20)
    • Korzystanie z autokształtów (27)
    • Tworzenie własnych kolorów i gradientów (29)
  • Modyfikowanie i przekształcanie obiektów (35)
    • Skalowanie i obracanie (35)
    • Zmiana kształtu (40)
    • Transformacja i kopiowanie (45)
  • Grupowanie (48)
    • Sposoby tworzenia i modyfikowania grup (48)
    • Dzielenie na części i likwidacja grup (55)
    • Kolejność elementów na scenie (58)
    • Rozmieszczanie i wyrównywanie obiektów (61)
  • Praca z bitmapami (67)
    • Bitmapowe wypełnienia obiektów (67)
    • Import i optymalizacja grafiki (71)

Rozdział 3. Dodawanie tekstu (77)

  • Wprowadzanie i formatowanie tekstu (77)
  • Proste animowanie tekstu (82)
  • Rodzaje pól tekstowych (85)

Rozdział 4. Animacja (87)

  • Typy animacji (87)
    • Klatka po klatce (88)
    • Ścieżka ruchu (93)
    • Potęga efektów (99)
  • Typy animacji (113)
    • Funkcja obiektów Sprite (114)
    • Tworzenie instancji (119)
  • Maskowanie (125)
    • Maskowanie tekstu (125)
    • Maskowanie obiektów (128)

Rozdział 5. Tworzenie przycisków (131)

  • Tworzenie i modyfikowanie stanów przycisku (131)
  • Animowany przycisk (134)

Rozdział 6. Dodawanie dźwięku (137)

  • Import dźwięku (137)
  • Dźwiękowe tło projektu (139)
  • Sterowanie odtwarzaniem dźwięku za pomocą przycisków (141)

Rozdział 7. Zapisywanie, publikacja i optymalizowanie projektu (145)

  • Zapisywanie (146)
  • Publikacja (149)
    • Eksport do pliku SWF (149)
    • Eksport do pliku Wideo (AVI) (151)
    • Eksport do pliku HTML (153)
    • Eksport do pliku EXE (154)
SWiSHmax ćwiczenia
Tytuł książki: "SWiSHmax ćwiczenia"
Autor: Paweł Lenar
Wydawnictwo: HELION
Cena: 19.00zł 13.87zł
Klienci, którzy kupili „SWiSHmax ćwiczenia”, kupili także:
<b>Systemy ekspertowe</b>, <font color="navy">Alicja Wakulicz-Deja, Agnieszka Nowak-Brzezińska, Małgorzata Przybyła-</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Systemy ekspertowe, Alicja Wakulicz-Deja, Agnieszka Nowak-Brzezińska, Małgorzata Przybyła-, Wydawnictwo EXIT
<b>Ochrona konkurencji w działalności platform handlu elektronicznego</b>, <font color="navy">Bartosz Targański</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Ochrona konkurencji w działalności platform handlu elektronicznego, Bartosz Targański, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Tworzenie sieci komputerowej ćwiczenia praktyczne</b>, <font color="navy">Tomasz Rak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Tworzenie sieci komputerowej ćwiczenia praktyczne, Tomasz Rak, Wydawnictwo HELION
<b>Oświetlenie portretowe w praktyce</b>, <font color="navy">Christopher Grey</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Oświetlenie portretowe w praktyce, Christopher Grey, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>Operacja Przystań Charona Wydanie II</b>, <font color="navy">Jack DuBrul</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Amber</font>
Operacja Przystań Charona Wydanie II, Jack DuBrul, Wydawnictwo Amber
<b>Sześć pikseli oddalenia Zarabiaj dzięki sieci Web 2.0</b>, <font color="navy">Mitch Joel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Sześć pikseli oddalenia Zarabiaj dzięki sieci Web 2.0, Mitch Joel, Wydawnictwo Onepress
<b>Matematyka w biologii</b>, <font color="navy">Urszula Foryś</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Matematyka w biologii, Urszula Foryś, Wydawnictwo WNT
<b>Marketing doświadczeń Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?</b>, <font color="navy">Monika Boguszewicz-Kreft</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CEDEWU</font>
Marketing doświadczeń Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?, Monika Boguszewicz-Kreft, Wydawnictwo CEDEWU
<b>Komputer po pięćdziesiątce</b>, <font color="navy">P.K. MacBride</font>, <font color="green"> Wydawnictwo NAKOM</font>
Komputer po pięćdziesiątce, P.K. MacBride, Wydawnictwo NAKOM
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
Systemy informatyczne w dynamicznej analizie decyzyjnej

Systemy informatyczne w dynamicznej analizie decyzyjnej

49.90zł
39.92zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Transact-SQL Czarna księga Marcin Szeliga HELION
Chromatografia gazowa Zygfryd Witkiewicz, Jacek Hepter Naukowe PWN
PHP5 tworzenie stron WWW ćwiczenia praktyczne wydanie III Andrzej Kierzkowski HELION
Chemia organiczna Część IV J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
PHP i MySQL wprowadzenie Wydanie II Michele Davis, Jon Phillips HELION
Kwalifikacja E.12. Montaż i eksploatacja komputerów osobistych oraz urządzeń peryferyjnych Podręcznik do nauki zawodu Tomasz Kowalski HELION
CATIA v5 przykłady efektywnego zastosowania systemu w projektowaniu mechanicznym Andrzej Wełyczko HELION
Mathcad ćwiczenia wydanie II Jacek Pietraszek HELION
Technologia przetwórstwa mięsa w pytaniach i odpowiedziach Adam Olszewski WNT

sobota, 16 listopad 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami