Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Microsoft Excel 2019 Przetwarzanie danych za pomocą tabel przestawnych

Microsoft Excel 2019 Przetwarzanie danych za pomocą tabel przestawnych

98.70zł
78.96zł
Światy z pikseli Antologia studiów nad grami komputerowymi 59.00zł
Światy z pikseli Antologia studiów nad grami komputerowymi

Autor: Mirosław Filiciak

ISBN: 978-83-89281-95-1

Ilość stron: 472

Data wydania: 09/2010

Światy z pikseli. Antologia studiów nad grami komputerowymi to zbiór tekstów, które pomogą lepiej zrozumieć zjawisko gier komputerowych, a także ilustrują ewolucję myślenia o grach.

To pozycja, która ma ambicje poszukiwania odpowiedzi na m.in. następujące pytania:
• czy gry komputerowe bliższe są mediom, czy może tradycyjnym grom i zabawom?
• o gry komputerowe wnoszą do estetyki mediów i komunikacji z odbiorcami kultury?
• jak w świecie nowych technologii będzie wyglądać praca, jakie powstaną modele produkcji?

Książka zawiera podstawowe propozycje metodologiczne i przegląd kluczowych perspektyw obecnych w badaniach nad grami komputerowymi, definicje gier komputerowych, prezentuje przykłady kulturoznawczej interpretacji konkretnych gier, jak i samej sytuacji grania.

Pozycja skierowana przede wszystkim do:
• zainteresowanych grami studentów kierunków takich, jak kulturoznawstwo, socjologia, antropologia, ale też ekonomia i informatyka;
• pedagogów chcących bliżej poznać jedną z ulubionych form rozrywki młodych ludzi;
• graczy, którzy chcą rozszerzać wiedzę na temat swojego hobby.

Książka może też posłużyć jako podręcznik wykorzystywany na kursach poświęconych badaniom mediów cyfrowych, zwłaszcza gier, jak i kursach specjalistycznych, kształcących przyszłych twórców gier.

Światy z pikseli Antologia studiów nad grami komputerowymi
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Światy z pikseli Antologia studiów nad grami komputerowymi”, kupili także:

Urodzona czarownica. Intuicyjna, osobista i praktyczna magia, Ellen Dugan, Wydawnictwo Onepress
<b>Budowanie mikrousług. Projektowanie drobnoziarnistych systemów. Wydanie II</b>, <font color="navy">Sam Newman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Budowanie mikrousług. Projektowanie drobnoziarnistych systemów. Wydanie II, Sam Newman, Wydawnictwo Helion
<b>C++. Podróż po języku dla zaawansowanych. Wydanie III</b>, <font color="navy">Bjarne Stroustrup</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
C++. Podróż po języku dla zaawansowanych. Wydanie III, Bjarne Stroustrup, Wydawnictwo Helion

Projektowanie konstrukcji zespolonych stalowo-betonowych Część 1 Elementy zginane, Elżbieta Szmigiera , Marcin Niedośpiał , Bartosz Grzeszykowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Kreatywność Mózg w dobie innowacji, Elkhonon Goldberg, Wydawnictwo Naukowe PWN

Mikroekonomia Oswajanie z matematyką Wydanie 2, Krzysztof Malaga, Wydawnictwo C.H. BECK

Myśl pozytywnie Wydanie II, Zbyszek Brześkiewicz, Wydawnictwo Studio Astropsychologii

Serwisy społecznościowe Projektowanie, Joshua Porter, Wydawnictwo Helion

Podstawy programowania sterowników SIMATIC S7-1200 w języku SCL, Tomasz Gilewski, Wydawnictwo BTC

piątek, 26 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami