Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Excel 2021 i Microsoft 365. Przetwarzanie danych za pomocą tabel przestawnych

Excel 2021 i Microsoft 365. Przetwarzanie danych za pomocą tabel przestawnych

98.70zł
83.90zł
Światy z pikseli Antologia studiów nad grami komputerowymi 59.00zł
Światy z pikseli Antologia studiów nad grami komputerowymi

Autor: Mirosław Filiciak

ISBN: 978-83-89281-95-1

Ilość stron: 472

Data wydania: 09/2010

Światy z pikseli. Antologia studiów nad grami komputerowymi to zbiór tekstów, które pomogą lepiej zrozumieć zjawisko gier komputerowych, a także ilustrują ewolucję myślenia o grach.

To pozycja, która ma ambicje poszukiwania odpowiedzi na m.in. następujące pytania:
• czy gry komputerowe bliższe są mediom, czy może tradycyjnym grom i zabawom?
• o gry komputerowe wnoszą do estetyki mediów i komunikacji z odbiorcami kultury?
• jak w świecie nowych technologii będzie wyglądać praca, jakie powstaną modele produkcji?

Książka zawiera podstawowe propozycje metodologiczne i przegląd kluczowych perspektyw obecnych w badaniach nad grami komputerowymi, definicje gier komputerowych, prezentuje przykłady kulturoznawczej interpretacji konkretnych gier, jak i samej sytuacji grania.

Pozycja skierowana przede wszystkim do:
• zainteresowanych grami studentów kierunków takich, jak kulturoznawstwo, socjologia, antropologia, ale też ekonomia i informatyka;
• pedagogów chcących bliżej poznać jedną z ulubionych form rozrywki młodych ludzi;
• graczy, którzy chcą rozszerzać wiedzę na temat swojego hobby.

Książka może też posłużyć jako podręcznik wykorzystywany na kursach poświęconych badaniom mediów cyfrowych, zwłaszcza gier, jak i kursach specjalistycznych, kształcących przyszłych twórców gier.

Światy z pikseli Antologia studiów nad grami komputerowymi
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Światy z pikseli Antologia studiów nad grami komputerowymi”, kupili także:

Projekty z dotacją. Podręcznik konsultanta, wnioskodawcy i beneficjenta, Karol Plata-Nalborski, Wydawnictwo Onepress

Tajemnice szyfrów Znaki symbole kody kryptogramy, Paul Lunde, Wydawnictwo Carta Blanca

Znakomita organizacja czasu 151 błyskotliwych rozwiązań, Robert E. Dittmer, Wydawnictwo Onepress

Analiza numeryczna wybranych zagadnień dynamiki chaotycznej, Jan Awrejcewicz, Romuald Mosdorf, Wydawnictwo WNT

Informatyka w globalnym świecie, Praca zbiorowa Redakcja naukowa Jerzy Kisielnicki, Wydawnictwo PJWSTK

Naucz się z nami Windows XP samuczek/kurs dla nieinformatyków, Praca zbiorowa, Wydawnictwo HELP

Numeryczna mechanika płynów w inżynierii chemicznej i procesowej, Zdzisław Jaworski, Wydawnictwo EXIT

Wprowadzenie do informatyki kwantowej, Marian Chudy, Wydawnictwo EXIT

Analizy statystyczne z programami Statistica i Excel, Małgorzata Rabiej, Wydawnictwo Helion

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami