Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Zasilacze urządzeń elektronicznych Przewodnik dla początkujących

Zasilacze urządzeń elektronicznych Przewodnik dla początkujących

79.00zł
Światy z pikseli Antologia studiów nad grami komputerowymi 59.00zł
Światy z pikseli Antologia studiów nad grami komputerowymi

Autor: Mirosław Filiciak

ISBN: 978-83-89281-95-1

Ilość stron: 472

Data wydania: 09/2010

Światy z pikseli. Antologia studiów nad grami komputerowymi to zbiór tekstów, które pomogą lepiej zrozumieć zjawisko gier komputerowych, a także ilustrują ewolucję myślenia o grach.

To pozycja, która ma ambicje poszukiwania odpowiedzi na m.in. następujące pytania:
• czy gry komputerowe bliższe są mediom, czy może tradycyjnym grom i zabawom?
• o gry komputerowe wnoszą do estetyki mediów i komunikacji z odbiorcami kultury?
• jak w świecie nowych technologii będzie wyglądać praca, jakie powstaną modele produkcji?

Książka zawiera podstawowe propozycje metodologiczne i przegląd kluczowych perspektyw obecnych w badaniach nad grami komputerowymi, definicje gier komputerowych, prezentuje przykłady kulturoznawczej interpretacji konkretnych gier, jak i samej sytuacji grania.

Pozycja skierowana przede wszystkim do:
• zainteresowanych grami studentów kierunków takich, jak kulturoznawstwo, socjologia, antropologia, ale też ekonomia i informatyka;
• pedagogów chcących bliżej poznać jedną z ulubionych form rozrywki młodych ludzi;
• graczy, którzy chcą rozszerzać wiedzę na temat swojego hobby.

Książka może też posłużyć jako podręcznik wykorzystywany na kursach poświęconych badaniom mediów cyfrowych, zwłaszcza gier, jak i kursach specjalistycznych, kształcących przyszłych twórców gier.

Światy z pikseli Antologia studiów nad grami komputerowymi
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Światy z pikseli Antologia studiów nad grami komputerowymi”, kupili także:

Blockchain Zaawansowane zastosowania łańcucha bloków. Wydanie II, Imran Bashir, Wydawnictwo Helion

Rachunkowość Teoria ogólna i zadania z rozwiązaniami Wydanie II, Maria Niewiadoma, Wydawnictwo Difin

Ochrona środowiska glebowego, Piotr Kowalik, Wydawnictwo Naukowe PWN

Transformacja i rozwój Teoria i polityka gospodarcza, Stanisław Gomułka, Wydawnictwo Naukowe PWN

Kwalitologia wiedza o różnych dziedzinach jakości, Romuald Kolman, Wydawnictwo PLACET

Cele! Zdobędziesz wszystko, czego pragniesz, szybciej, niż myślisz, Brian Tracy, Wydawnictwo Onepress

Teraz! Jak już dziś zmienić jutro?, Krzysztof Wysocki, Wydawnictwo Sensus

Meteorologia Podręcznik RYA Wydanie 2, Chris Tibbs, Wydawnictwo Alma-Press

Słownik tematyczny Tom 2 Matematyka, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Naukowe PWN

wtorek, 23 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami