Czy na telemarketingu da się jeszcze zarobić?
Praca w call center to nie bułka z masłem. Żeby podjąć wyzwanie, podnieść słuchawkę i wykręcić kolejny numer, musisz znać odpowiedź na kilka pytań: • Czy oferta, jaką przedstawiasz klientowi, jest atrakcyjna również dla Ciebie? • Z jakiego powodu klienci nie chcą rozmawiać, umawiać się na spotkania, podpisywać umowy? • Co może być przyczyną tego, że handlowcy zaprzepaszczają szanse, jakie dają im bezpośrednie spotkania? • Czy cicha wojna między call center a działem handlowym to fakt?
Pytania można mnożyć...
Ta książka to Twoja lektura obowiązkowa. Daje instrukcje pozwalające prowadzić skuteczne rozmowy telefoniczne i pomaga eliminować tzw. niechciejstwo, czyli sytuację, w której wiesz, jak należy postąpić, ale nie robisz tego, bo hamują Cię ograniczenia własnej psychiki, wychowania, zakodowanych schematów zachowań.
Podręcznik ten działa więc dwutorowo i stanowi treściwy kurs skutecznego telemarketingu. Wyposaża zarówno w umiejętności twarde, jak i miękkie. Robi to w przystępny, niespieszny sposób, zmusza do zastanowienia się nad przyczynami i podpowiada niezwykle skuteczne rozwiązania.
UWAGA! Wewnątrz znajduje się tajny raport na temat najskuteczniejszej obecnie techniki zarządzania strukturą call center.
Spis treści:
Wstęp (7) Jak czytać książkę (11)
CZĘŚĆ I: TELEMARKETER Rozdział 1. Ja, Telemarketer (15) Rozdział 2. Ja i moi klienci (69) Rozdział 3. Ja i moje rozmowy (89)
CZĘŚĆ II: MENEDŻER TELEMARKETINGU Rozdział 4. Kompetencje niezbędne w call center (167) Rozdział 5. System call center (181) Rozdział 6. Zamiast zakończenia (195)
Dodatek A: Zarządzanie przez grywalizację (197) Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,93zł
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center
|