Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center 39.90zł 29.93zł
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center

Tytuł: Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center
Autor: Łukasz Jasiński, Katarzyna Książkiewicz
ISBN: 978-83-246-9250-7
Ilość stron: 216
Data wydania: 02/2015
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł


Czy na telemarketingu da się jeszcze zarobić?

Praca w call center to nie bułka z masłem. Żeby podjąć wyzwanie, podnieść słuchawkę i wykręcić kolejny numer, musisz znać odpowiedź na kilka pytań:
• Czy oferta, jaką przedstawiasz klientowi, jest atrakcyjna również dla Ciebie?
• Z jakiego powodu klienci nie chcą rozmawiać, umawiać się na spotkania, podpisywać umowy?
• Co może być przyczyną tego, że handlowcy zaprzepaszczają szanse, jakie dają im bezpośrednie spotkania?
• Czy cicha wojna między call center a działem handlowym to fakt?

Pytania można mnożyć...

Ta książka to Twoja lektura obowiązkowa. Daje instrukcje pozwalające prowadzić skuteczne rozmowy telefoniczne i pomaga eliminować tzw. niechciejstwo, czyli sytuację, w której wiesz, jak należy postąpić, ale nie robisz tego, bo hamują Cię ograniczenia własnej psychiki, wychowania, zakodowanych schematów zachowań.

Podręcznik ten działa więc dwutorowo i stanowi treściwy kurs skutecznego telemarketingu. Wyposaża zarówno w umiejętności twarde, jak i miękkie. Robi to w przystępny, niespieszny sposób, zmusza do zastanowienia się nad przyczynami i podpowiada niezwykle skuteczne rozwiązania.

UWAGA! Wewnątrz znajduje się tajny raport na temat najskuteczniejszej obecnie techniki zarządzania strukturą call center.

Spis treści:

Wstęp (7)
Jak czytać książkę (11)

CZĘŚĆ I: TELEMARKETER
Rozdział 1. Ja, Telemarketer (15)
Rozdział 2. Ja i moi klienci (69)
Rozdział 3. Ja i moje rozmowy (89)

CZĘŚĆ II: MENEDŻER TELEMARKETINGU
Rozdział 4. Kompetencje niezbędne w call center (167)
Rozdział 5. System call center (181)
Rozdział 6. Zamiast zakończenia (195)

Dodatek A: Zarządzanie przez grywalizację (197)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,93zł

Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center
Tytuł książki: "Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center"
Autor: Łukasz Jasiński, Katarzyna Książkiewicz
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł
Klienci, którzy kupili „Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center”, kupili także:

Value at Risk w warunkach polskiego rynku kapitałowego, Grzegorz Mentel, Wydawnictwo CEDEWU

Inżynieria zabezpieczeń, Ross Anderson, Wydawnictwo WNT

Genialne NLP Myśl i działaj jak człowiek sukcesu, David Molden, Pat Hutchinson, Wydawnictwo Onepress
<b>Django. Tworzenie nowoczesnych aplikacji internetowych w Pythonie</b>, <font color="navy">Ben Shaw, Saurabh Badhwar, Andrew Bird, Bharath Chandra K S, Chris Gue</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Django. Tworzenie nowoczesnych aplikacji internetowych w Pythonie, Ben Shaw, Saurabh Badhwar, Andrew Bird, Bharath Chandra K S, Chris Gue, Wydawnictwo Helion

SAP Scenariusze księgowe Moduł SAP-FI, Marcin Wojsa, Jerzy Auksztol, Magdalena Chomuszko, Wydawnictwo Naukowe PWN

Strategia Milionera. Spersonalizowana droga do sukcesu finansowego, Roger James Hamilton, Wydawnictwo Onepress

#BYĆ SOBĄ. Żyć tak, by niczego nie żałować, Joanna Janowicz we współpracy z Piotrem Strzyżewskim, Wydawnictwo Onepress

Prowadzenie badań jakościowych, David Silverman, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Zrozumieć JavaScript. Wprowadzenie do programowania. Wydanie III</b>, <font color="navy">Marijn Haverbeke</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Zrozumieć JavaScript. Wprowadzenie do programowania. Wydanie III, Marijn Haverbeke, Wydawnictwo Helion

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami