Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Kategoria własności w ujęciu wybranych kierunków myśli ekonomicznej

Kategoria własności w ujęciu wybranych kierunków myśli ekonomicznej

39.00zł
31.59zł
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center 39.90zł 29.93zł
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center

Tytuł: Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center
Autor: Łukasz Jasiński, Katarzyna Książkiewicz
ISBN: 978-83-246-9250-7
Ilość stron: 216
Data wydania: 02/2015
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł


Czy na telemarketingu da się jeszcze zarobić?

Praca w call center to nie bułka z masłem. Żeby podjąć wyzwanie, podnieść słuchawkę i wykręcić kolejny numer, musisz znać odpowiedź na kilka pytań:
• Czy oferta, jaką przedstawiasz klientowi, jest atrakcyjna również dla Ciebie?
• Z jakiego powodu klienci nie chcą rozmawiać, umawiać się na spotkania, podpisywać umowy?
• Co może być przyczyną tego, że handlowcy zaprzepaszczają szanse, jakie dają im bezpośrednie spotkania?
• Czy cicha wojna między call center a działem handlowym to fakt?

Pytania można mnożyć...

Ta książka to Twoja lektura obowiązkowa. Daje instrukcje pozwalające prowadzić skuteczne rozmowy telefoniczne i pomaga eliminować tzw. niechciejstwo, czyli sytuację, w której wiesz, jak należy postąpić, ale nie robisz tego, bo hamują Cię ograniczenia własnej psychiki, wychowania, zakodowanych schematów zachowań.

Podręcznik ten działa więc dwutorowo i stanowi treściwy kurs skutecznego telemarketingu. Wyposaża zarówno w umiejętności twarde, jak i miękkie. Robi to w przystępny, niespieszny sposób, zmusza do zastanowienia się nad przyczynami i podpowiada niezwykle skuteczne rozwiązania.

UWAGA! Wewnątrz znajduje się tajny raport na temat najskuteczniejszej obecnie techniki zarządzania strukturą call center.

Spis treści:

Wstęp (7)
Jak czytać książkę (11)

CZĘŚĆ I: TELEMARKETER
Rozdział 1. Ja, Telemarketer (15)
Rozdział 2. Ja i moi klienci (69)
Rozdział 3. Ja i moje rozmowy (89)

CZĘŚĆ II: MENEDŻER TELEMARKETINGU
Rozdział 4. Kompetencje niezbędne w call center (167)
Rozdział 5. System call center (181)
Rozdział 6. Zamiast zakończenia (195)

Dodatek A: Zarządzanie przez grywalizację (197)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,93zł

Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center
Tytuł książki: "Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center"
Autor: Łukasz Jasiński, Katarzyna Książkiewicz
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł
Klienci, którzy kupili „Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center”, kupili także:

Tajniki wystąpień publicznych 101 porad dla prezenterów, Łukasz Dąbrowski, Wydawnictwo Onepress

Podstawy matematyki - Ian Stewart, Ian Stewart , David Tall, Wydawnictwo Prószyński

Urodzona czarownica. Intuicyjna, osobista i praktyczna magia, Ellen Dugan, Wydawnictwo Onepress
<b>NLP w biznesie. Techniki skutecznego przekonywania. Wydanie IV</b>, <font color="navy">Sue Knight</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
NLP w biznesie. Techniki skutecznego przekonywania. Wydanie IV, Sue Knight, Wydawnictwo Onepress

Rachunkowość podatkowa Wydanie 8, Irena Olchowicz, Wydawnictwo Difin

101 praktycznych skryptów na stronę WWW wydanie II, Marcin Lis, Wydawnictwo Helion

ASP.NET MVC 4. Programowanie aplikacji webowych, Zbigniew Fryźlewicz, Ewa Bukowska, Daniel Nikończuk, Wydawnictwo Helion

Pomiary Czujniki i metody pomiarowe wybranych wielkości fizycznych i składu chemicznego Wydanie II, Buchczik Dariusz, Ilewicz Witold, Piotrowski Janusz, Wydawnictwo Naukowe PWN

Wprowadzenie do kryptografii, Johannes A. Buchmann, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami