Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Dodatki katalizatory i emulgatory w mieszankach mineralno-asfaltowych

Dodatki katalizatory i emulgatory w mieszankach mineralno-asfaltowych

63.00zł
53.55zł
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center 39.90zł 29.93zł
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center

Tytuł: Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center
Autor: Łukasz Jasiński, Katarzyna Książkiewicz
ISBN: 978-83-246-9250-7
Ilość stron: 216
Data wydania: 02/2015
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł


Czy na telemarketingu da się jeszcze zarobić?

Praca w call center to nie bułka z masłem. Żeby podjąć wyzwanie, podnieść słuchawkę i wykręcić kolejny numer, musisz znać odpowiedź na kilka pytań:
• Czy oferta, jaką przedstawiasz klientowi, jest atrakcyjna również dla Ciebie?
• Z jakiego powodu klienci nie chcą rozmawiać, umawiać się na spotkania, podpisywać umowy?
• Co może być przyczyną tego, że handlowcy zaprzepaszczają szanse, jakie dają im bezpośrednie spotkania?
• Czy cicha wojna między call center a działem handlowym to fakt?

Pytania można mnożyć...

Ta książka to Twoja lektura obowiązkowa. Daje instrukcje pozwalające prowadzić skuteczne rozmowy telefoniczne i pomaga eliminować tzw. niechciejstwo, czyli sytuację, w której wiesz, jak należy postąpić, ale nie robisz tego, bo hamują Cię ograniczenia własnej psychiki, wychowania, zakodowanych schematów zachowań.

Podręcznik ten działa więc dwutorowo i stanowi treściwy kurs skutecznego telemarketingu. Wyposaża zarówno w umiejętności twarde, jak i miękkie. Robi to w przystępny, niespieszny sposób, zmusza do zastanowienia się nad przyczynami i podpowiada niezwykle skuteczne rozwiązania.

UWAGA! Wewnątrz znajduje się tajny raport na temat najskuteczniejszej obecnie techniki zarządzania strukturą call center.

Spis treści:

Wstęp (7)
Jak czytać książkę (11)

CZĘŚĆ I: TELEMARKETER
Rozdział 1. Ja, Telemarketer (15)
Rozdział 2. Ja i moi klienci (69)
Rozdział 3. Ja i moje rozmowy (89)

CZĘŚĆ II: MENEDŻER TELEMARKETINGU
Rozdział 4. Kompetencje niezbędne w call center (167)
Rozdział 5. System call center (181)
Rozdział 6. Zamiast zakończenia (195)

Dodatek A: Zarządzanie przez grywalizację (197)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,93zł

Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center
Tytuł książki: "Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center"
Autor: Łukasz Jasiński, Katarzyna Książkiewicz
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł
Klienci, którzy kupili „Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center”, kupili także:

Adobe InDesign CS5/CS5 PL Oficjalny podręcznik, Adobe Creative Team, Wydawnictwo Helion

Krótkie odpowiedzi na wielkie pytania, Stephen Hawking, Wydawnictwo Zysk i S-ka

Optyka w zadaniach dla optometrystów, Marek Zając, Wydawnictwo DWE

Chemia dla gimnazjalistów to proste, Lidia Galera, Wydawnictwo RM

Imieninałki, Przemyslaw Skowron, Wydawnictwo Onepress

Wtyczki do WordPressa Programowanie dla profesjonalistów, Brad Williams, Ozh Richard, Justin Tadlock, Wydawnictwo Helion

Sztuka komunikacji dla bystrzaków, Elizabeth Kuhnke, Wydawnictwo Septem

System sygnalizacji nr 7 Protokoły standaryzacja zastosowania, Grzegorz Danilewicz, Wojciech Kabaciński, Wydawnictwo WKiŁ

Harvard Business Review Zarządzanie wiedzą, Harvard Business School Press, Wydawnictwo Onepress

środa, 24 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami