Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Giełda Inwestycje » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Superakcje 79.00zł
Superakcje

Autor: Kenneth Fisher

ISBN: 978-83-264-0383-5

Ilość stron: 268

Data wydania: 05/2010

W KSIĄŻCE SUPERAKCJE - bestsellerze wydanym po raz pierwszy w roku 1984 - Ken Fisher przedstawia koncepcję wykorzystania wskaźnika cena do sprzedaży jako narzędzia analizującego wartość spółek o wyjątkowym potencjale rozwojowym.

Tłumaczy różnicę pomiędzy spółką przeciętną a superspółką oraz między akcjami wzrostowymi a superakcjami gwarantującymi najwyższe zyski, niezależnie od nagłych zmian trendów rynkowych.

Kluczem do giełdowego sukcesu jest wykorzystanie sprawdzonych narzędzi analitycznych - podkreśla Ken Fisher. Dzięki temu nie tylko można wytypować superspółkę, lecz także kupić jej akcje w najkorzystniejszym momencie.

Bestseller Kena Fishera można zatem polecić każdemu, kto chce poszerzyć swoją wiedzę o rynku kapitałowym, a dzięki temu podejmować trafne decyzje inwestycyjne.

Rozdziały:

CZĘŚĆ PIERWSZA. ANATOMIA SUPERAKCJI
1. Wzbogać się na "przesterowaniu"
2. Skąd się biorą "przesterowania"?

CZĘŚĆ DRUGA. ANALIZA WYCENY
3. Konwencjonalne podejścia do oceny akcji - zagadka:
4. Wszystko zależy od wyceny - używaj współczynników cena do sprzedaży
5. Współczynniki cena do badań - koszt ukierunkowania myślenia w dobrą stronę
6. Stosowanie współczynników cena do sprzedaży wobec zwykłych akcji
7. Fortuny z porażek - mit lat 30.

CZĘŚĆ TRZECIA. PODSTAWOWA ANALIZA
8. Superspółki: aspekty biznesowe - prześladująca doskonałość
9. Unikaj ryzyka - unikaj konkurencji
10. Analiza marży - wszystko, czego rzeczywiście pragnę w życiu, to niezasłużona przewaga
11. Analiza marży, część druga - wzory i zasady

CZĘŚĆ CZWARTA. DYNAMIKA
12. Do dzieła - w tym szaleństwie jest metoda
13. Podsumować i zrozumieć - kiedy sprzedawać?
14. Spółka Verbatim - gwiazda parkietu
15. California Microwave - bądź na fali

ANEKSY
Aneks 1 Przykładowa lista 35 standardowych pytań, które padają podczas rozmowy z kierownictwem
Aneks 2 Relacje między współczynnikami C/S a wielkością spółek zawarte w Podsumowaniu Statystycznym H&Q z lutego 1983 r.
Aneks 3 Ten, który niemal umknął
Aneks 4 Czynienie znacznych postępów
Aneks 5 Historia przypadku z przyszłości
Aneks 6 Poprawki do konstytucji

Superakcje
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Superakcje”, kupili także:
<b>Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediów</b>, <font color="navy">Franciszek Georgiew</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediów, Franciszek Georgiew, Wydawnictwo Onepress

Dekoracyjne tapetowanie ścian, Bernadette Fallon, Lauren Floodgate, Wydawnictwo RM

Myśl negatywnie! Niekonwencjonalny sposób na rewelacyjne wyniki, Bob Knight, Bob Hammel, Wydawnictwo Onepress
<b>Materia miękka Wstęp z ćwiczeniami</b>, <font color="navy">Marta Waligórska, Waldemar Nowicki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Materia miękka Wstęp z ćwiczeniami, Marta Waligórska, Waldemar Nowicki, Wydawnictwo Naukowe PWN

Algorytmy aproksymacyjne, Vijay V. Vazarini, Wydawnictwo WNT

O teorii względności Einsteina, Ernst Cassier, Wydawnictwo Derewiecki

Strażnik tajemnic, Graham Hancock , Robert Bauval, Wydawnictwo Amber

Lider produktu. Jak najlepsi menedżerowie tworzą doskonałe produkty i budują skuteczne zespoły, Richard Banfield, Martin Eriksson, Nate Walkingshaw, Wydawnictwo Onepress

Zakazana historia ludzkości Wydanie III, Kenyon J. Douglas, Wydawnictwo Amber

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami