Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Logistyka » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Mikrousługi Budowa i działanie Przewodnik po budowaniu architektury mikrousług

Mikrousługi Budowa i działanie Przewodnik po budowaniu architektury mikrousług

79.80zł
64.64zł
Strategie łańcuchów dostaw 62.90zł
Strategie łańcuchów dostaw

Autor: Marek Ciesielski, Jan Długosz

ISBN: 978-83-208-1874-1

Ilość stron: 252

Data wydania: 05/2010

Nasilająca się konkurencja sprawia, że przedsiębiorstwa szukają nowych sposobów osiągania przewagi rynkowej. Jednym z nich jest nowoczesna logistyka. Jednak nawet doskonała logistyka w pojedynczym przedsiębiorstwie nie gwaranruje dziś sukcesu rynkowego. Znacznie lepsze wyniki osiąga się konkurując łańcuchami dostaw.

W książce omówiono rolę łańcucha dostaw w strategii przedsiębiorstw, kształtowanie się relacji między uczestnikami łańcucha, strategie orientowania łańcucha na potrzeby klientów, zasady projektowania i konfigurowania łańcuchów dostaw. Ponadto opisano rolę technologii informacyjnych w łańcuchu, funkcjonowanie efektywnej obsługi klienta opartej na technologiach internetowych oraz sposoby prowadzenia analizy strategicznej w łańcuchu dostaw. Prezentowane zagadnienia zostały uzupełnione praktycznymi przykładami stosowania strategii łańcuchów dostaw w różnych typach przedsiębiorstw.

Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów i słuchaczy studiów podyplomowych z zakresu logistyki. Z pewnością zainteresuje też menedżerów, przedsiębiorców i logistyków.

W skład zespołu autorów podręcznika weszli wykładowcy Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Wyższej Szkoły Logistyki w Poznaniu. Autorzy od wielu lat zajmują się zagadnieniami dotyczącymi logistyki, łańcuchów dostaw oraz zarządzania strategicznego. W swoim dorobku mają kilka poczytnych książek, ale cenieni są także za osiągnięcia w obszarze praktycznego wykorzystania wiedzy logistycznej.

Rozdziały:

Rozdział 1. Łańcuch dostaw
1.1. Rozwój i definicje łańcucha dostaw
1.2. Zarządzanie łańcuchem dostaw
1.3. Obszary i fundamenty koncepcji zarządzania łańcuchem dostaw
1.4. Referencyjne modele łańcucha dostaw
1.5. Trendy sprzyjające rozwojowi koncepcji zarządzania łańcuchem dostaw
1.6. Informacja w łańcuchach dostaw
1.6.1. Przyszłościowe kierunki rozwoju łańcuchów dostaw
1.6.2. Łańcuchy dostaw w wypadku pojedynczych transakcji

Rozdział 2. Strategiczna rola łańcuchów dostaw
2.1. Teoretyczne podstawy strategii łańcuchów dostaw
2.2. Łańcuch dostaw a strategie konkurencji

Rozdział 3. Relacje w łańcuchach dostaw
3.1. Typy interakcji w łańcuchach dostaw
3.1.1. Kooperacja/partnerstwo
3.1.2. Konkurencja
3.1.3. Kontrola/władza
3.2. Źródła konfliktów w łańcuchach dostaw

Rozdział 4. Znaczenie logistycznej obsługi klienta w strategiach łańcuchów dostaw
4.1. Związki logistycznej obsługi klienta ze strategiami łańcuchów dostaw
4.2. Znaczenie logistycznej obsługi klienta dla firmy i łańcucha dostaw
4.3. Logistyczna obsługa klienta w łańcuchu dostaw — ujęcie tradycyjne
4.4. Uwarunkowania właściwej obsługi klienta w łańcuchu dostaw
4.5. Konieczność nowego podejścia do logistycznej obsługi klienta w łańcuchu dostaw

Rozdział 5. Konfigurowanie łańcucha dostaw
5.1. Istota konfigurowania
5.2. Decyzje w konfigurowaniu łańcucha dostaw
5.3. Przesłanki i determinanty konfigurowania łańcucha dostaw
5.4. Teorie przydatne w konfigurowaniu łańcucha dostaw
5.5. Modele i koncepcje konfigurowania łańcucha dostaw
5.5.1. Referencyjny model projektowania łańcucha dostaw (DCOR)
5.5.2. Konfigurowanie łańcucha dostaw przy wykorzystaniu koncepcji BPR
5.5.3. Inne koncepcje
5.6. Schemat analityczny konfigurowania łańcucha dostaw

Rozdział 6. Rola technologii informacyjnych w łańcuchu dostaw
6.1. Wprowadzenie
6.2. Internetowe serwisy biznesowe
6.2.1. Elektroniczna aukcja
6.2.2. Elektroniczne giełdy
6.2.3. Wirtualna hurtownia
6.3. Technologie automatycznej wymiany dokumentów biznesowych
6.4. Bazy danych, hurtownie danych, narzędzia OLAP
6.5. Zintegrowane systemy informatyczne jako najszersze platformy wspomagania przedsiębiorstw
6.6. Wspomaganie łańcuchów dostaw
6.7. Business Intelligence
6.8. Sieci telekomunikacji bezprzewodowej
6.9. Systemy satelitarne
6.10. Technologie automatycznej identyfikacji

Rozdział 7. Technologie internetowe wspomagające efektywną obsługę klienta
7.1. Efektywna obsługa klienta (ECR)
7.1.1. Zarządzanie popytem
7.1.2. Zarządzanie podażą
7.1.3. Integrowanie działań
7.2. Technologie internetowe wspomagające ECR
7.2.1. Globalna synchronizacja i standaryzacja danych

Rozdział 8. Analiza strategiczna w łańcuchu dostaw
8.1. Analiza strategiczna
8.2. Narzędzia analizy strategicznej w łańcuchu dostaw
8.3. Model Kraljica
8.3.1. Model Coxa
8.3.2. Model Saundersa
8.3.3. Charakterystyka modelu Kraljica
8.4. Model Olsena i Ellrama
8.5. Schemat oceny funkcjonowania łańcuchów dostaw

Rozdział 9. Strategie łańcuchów dostaw przedsiębiorstw produkcyjnych
9.1. Łańcuchy dostaw a strategie produkcyjne
9.2. Wybrane przykłady wykorzystania koncepcji łańcucha dostaw przez przedsiębiorstwa produkcyjne
9.2.1. Chrysler Corporation — program rozwoju dostawców przedsiębiorstwa produkcyjnego
9.2.2. Micro Compact Car AG — produkcja modułowa smarta
9.2.3. Inditex SA — oryginalny łańcuch dostaw

Rozdział 10. Strategie łańcuchów dostaw przedsiębiorstw handlowych
10.1. Strategia łańcucha dostaw w branży FMCG
10.2. Zarządzanie podążą
10.3. Zarządzanie popytem
10.4. Konflikty w łańcuchu dostaw
10.5. Wal-Mart — mistrzowski łańcuch dostaw

Rozdział 11. Działalność przedsiębiorstw z branży usług logistycznych
11.1. Decyzje o outsourcingu
11.2. Modele działalności usługodawców logistycznych
11.3. Operacyjne aspekty działalności operatorów logistycznych

Strategie łańcuchów dostaw
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Strategie łańcuchów dostaw”, kupili także:
<b>Jak fotografować kota</b>, <font color="navy">Joanna Zaleska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Jak fotografować kota, Joanna Zaleska, Wydawnictwo Helion

BDD w działaniu. Sterowanie zachowaniem w rozwoju aplikacji, John Ferguson Smart, Wydawnictwo Helion

Sekret dzieciństwa, Maria Montessori, Wydawnictwo Naukowe PWN

Sfery w przestrzeni, czyli tajemnice starożytnej astronomii, Maria Magdalena Kosowska, Wydawnictwo Łośgraf

Operator koparek jednonaczyniowych, Sosiński Aleksander, Wydawnictwo Liwona

Pamięć Trening interaktywny, Marek Szurawski, Wydawnictwo AHA

Junior sam w domu albo Oskar de la Mancha, Rycerz Nieasertywnego Oblicza i Ludzie, których lubię najmniej, Macaulay Culkin, Wydawnictwo Editio
<b>Sztuczna inteligencja Bezpieczeństwo i zabezpieczenia</b>, <font color="navy">Roman V. Yampolskiy</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Sztuczna inteligencja Bezpieczeństwo i zabezpieczenia, Roman V. Yampolskiy, Wydawnictwo Naukowe PWN

Laboratorium w szufladzie Optyka, Zasław Adamaszek, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami