Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Kompetencje osobiste » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Inspirujące KOLORY w dekoracjach cukierniczych: torty, babeczki i ciasteczka według Lindy Smith

Inspirujące KOLORY w dekoracjach cukierniczych: torty, babeczki i ciasteczka według Lindy Smith

79.80zł
63.84zł
Strategiczny podstęp Umiejętność wygrywania w biznesie 39.00zł 29.25zł
Strategiczny podstęp Umiejętność wygrywania w biznesie

Autor: Marek Staniszewski

ISBN: 978-83-246-2223-8

Ilość stron: 216

Data wydania: 06/2009

Twarda oprawa

Gdyby w Twoim otoczeniu łatwe do przewidzenia było powiązanie przyczyn i skutków, gry konkurencyjne zawsze odbywały się zgodnie z zachowaniem zasad fair play, działania konsumentów cechowały racjonalizm i zdrowy rozsądek, światowa ekonomia nie płatała figli w najmniej odpowiednich momentach, a wolny rynek charakteryzował się wiecznym ładem, przejrzystą strukturą i ustalonymi zasadami, właśnie wtedy nie potrzebowałbyś strategii. I tylko wtedy.

Twój światopogląd strategiczny powstaje w warunkach chaosu, nieładu i braku uporządkowania. Przeszłość w żaden sposób nie pomaga w zrozumieniu sytuacji obecnej, nie mówiąc już o próbie przewidzenia tego, co może zdarzyć się jutro. Żyjesz w rzeczywistości pełnej napięć, niepewności i oczekiwania na nieznane. W rzeczywistości fascynującej i wymagającej.

W świecie, w którym albo Ty przechytrzysz rynek, albo on przechytrzy Ciebie. Każda decyzja, posunięcie czy nawet ruch jedynie zwiększają ogólne zamieszanie. Co więc powinieneś zrobić? Czekać, aż wszystko minie? Nie minie. Walczyć wręcz? Zawsze znajdą się silniejsi. Przekonywać i tłumaczyć? Wszędzie roi się od słów. Rozwiązanie jest jedno… Fortel!


Od strategii do działania:

  • akcja i jej konsekwencje, czyli filozofia czynu;
  • manewr taktyczny jako część strategicznego myślenia;
  • porażka i niepowodzenie szansą na sukces;
  • zdobywanie przewagi nad konkurencją;
  • relacje z konsumentami i prosumentami (klientami trochę bardziej…);
  • różne rodzaje strategii i podejmowanych aktywności.

Rozdziały:
Dlaczego "Strategiczny podstęp"? (9)

CZĘŚĆ PIERWSZA: INSPIRACJE
Dlaczego potrzebujemy dziś strategicznego światopoglądu? (13)
Czym jest strategia i skąd pochodzi? (19)
Clausewitz czy Gandhi? (35)
Kryzys jako szansa na rozwinięcie skrzydeł (51)
Nie bądźcie pazerni! I pozwólcie się znaleźć (61)
Wielki kawowy mit albo jak zarządzać znaczeniem marki (77)

CZĘŚĆ DRUGA: DYWAGACJE
Czego słuchała Joanna d'Arc? Czyli estetyczna strona konsumpcji (95)
Jednoosobowe nisze rynkowe - czas na prosumentów (111)
"Pokażcie nogi!". Rola prognoz i badań w procesie decyzyjnym (119)
Bawcie i straszcie, ale nie pozwólcie na nudę! (139)

CZĘŚĆ TRZECIA: INKLINACJE
Krawiec na plaży. Teoria Adama Smitha a sztuka prezentowania wartości (155)
Miernota czy strategiczna brawura? (175)
Przetrwają tylko najstosowniejsi, czyli darwinowska walka o byt (189)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,25zł

Strategiczny podstęp Umiejętność wygrywania w biznesie
Tytuł książki: "Strategiczny podstęp Umiejętność wygrywania w biznesie"
Autor: Marek Staniszewski
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 29.25zł
Klienci, którzy kupili „Strategiczny podstęp Umiejętność wygrywania w biznesie”, kupili także:

Elektronika ależ to bardzo proste!, Andrzej Dobrowolski, Zbigniew Jachna, Ewelina Majda, Mariusz Wierzbows, Wydawnictwo BTC

Matematyka dla odważnych Zbiór zadań konkursowych dla uczniów uzdolnionych matematycznie Wydanie 2, Jan Kowolik, Tomasz Szwed, Wydawnictwo Nowik

RTLinux System czasu rzeczywistego, Kazimierz Lal, Tomasz Rak, Krzysztof Orkisz, Wydawnictwo Helion

Eagle pierwsze kroki, Henryk Wieczorek, Wydawnictwo BTC
<b>Python dla testera</b>, <font color="navy">Piotr Wróblewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Python dla testera, Piotr Wróblewski, Wydawnictwo Helion
<b>Podstawy systemów operacyjnych Tom 1 + Tom 2 Wydanie X</b>, <font color="navy">Abraham Silberschatz, Peter B. Galvin, Greg Gagne</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Podstawy systemów operacyjnych Tom 1 + Tom 2 Wydanie X, Abraham Silberschatz, Peter B. Galvin, Greg Gagne, Wydawnictwo Naukowe PWN

Atlas kamieni szlachetnych, Rupert Hochleitner, Wydawnictwo RM

Analiza biznesowa. Praktyczne modelowanie organizacji, Jarosław Żeliński, Wydawnictwo Helion
<b>Tatrzańskie dwutysięczniki. Przewodnik po najwyższych szczytach i przełęczach w Tatrach polskich i słowackich. MountainB</b>, <font color="navy">Krzysztof Bzowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Bezdroża</font>
Tatrzańskie dwutysięczniki. Przewodnik po najwyższych szczytach i przełęczach w Tatrach polskich i słowackich. MountainB, Krzysztof Bzowski, Wydawnictwo Bezdroża

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami