Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Kompetencje osobiste » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

139.00zł
Strategiczny podstęp Umiejętność wygrywania w biznesie 39.00zł 29.25zł
Strategiczny podstęp Umiejętność wygrywania w biznesie

Autor: Marek Staniszewski

ISBN: 978-83-246-2223-8

Ilość stron: 216

Data wydania: 06/2009

Twarda oprawa

Gdyby w Twoim otoczeniu łatwe do przewidzenia było powiązanie przyczyn i skutków, gry konkurencyjne zawsze odbywały się zgodnie z zachowaniem zasad fair play, działania konsumentów cechowały racjonalizm i zdrowy rozsądek, światowa ekonomia nie płatała figli w najmniej odpowiednich momentach, a wolny rynek charakteryzował się wiecznym ładem, przejrzystą strukturą i ustalonymi zasadami, właśnie wtedy nie potrzebowałbyś strategii. I tylko wtedy.

Twój światopogląd strategiczny powstaje w warunkach chaosu, nieładu i braku uporządkowania. Przeszłość w żaden sposób nie pomaga w zrozumieniu sytuacji obecnej, nie mówiąc już o próbie przewidzenia tego, co może zdarzyć się jutro. Żyjesz w rzeczywistości pełnej napięć, niepewności i oczekiwania na nieznane. W rzeczywistości fascynującej i wymagającej.

W świecie, w którym albo Ty przechytrzysz rynek, albo on przechytrzy Ciebie. Każda decyzja, posunięcie czy nawet ruch jedynie zwiększają ogólne zamieszanie. Co więc powinieneś zrobić? Czekać, aż wszystko minie? Nie minie. Walczyć wręcz? Zawsze znajdą się silniejsi. Przekonywać i tłumaczyć? Wszędzie roi się od słów. Rozwiązanie jest jedno… Fortel!


Od strategii do działania:

  • akcja i jej konsekwencje, czyli filozofia czynu;
  • manewr taktyczny jako część strategicznego myślenia;
  • porażka i niepowodzenie szansą na sukces;
  • zdobywanie przewagi nad konkurencją;
  • relacje z konsumentami i prosumentami (klientami trochę bardziej…);
  • różne rodzaje strategii i podejmowanych aktywności.

Rozdziały:
Dlaczego "Strategiczny podstęp"? (9)

CZĘŚĆ PIERWSZA: INSPIRACJE
Dlaczego potrzebujemy dziś strategicznego światopoglądu? (13)
Czym jest strategia i skąd pochodzi? (19)
Clausewitz czy Gandhi? (35)
Kryzys jako szansa na rozwinięcie skrzydeł (51)
Nie bądźcie pazerni! I pozwólcie się znaleźć (61)
Wielki kawowy mit albo jak zarządzać znaczeniem marki (77)

CZĘŚĆ DRUGA: DYWAGACJE
Czego słuchała Joanna d'Arc? Czyli estetyczna strona konsumpcji (95)
Jednoosobowe nisze rynkowe - czas na prosumentów (111)
"Pokażcie nogi!". Rola prognoz i badań w procesie decyzyjnym (119)
Bawcie i straszcie, ale nie pozwólcie na nudę! (139)

CZĘŚĆ TRZECIA: INKLINACJE
Krawiec na plaży. Teoria Adama Smitha a sztuka prezentowania wartości (155)
Miernota czy strategiczna brawura? (175)
Przetrwają tylko najstosowniejsi, czyli darwinowska walka o byt (189)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,25zł

Strategiczny podstęp Umiejętność wygrywania w biznesie
Tytuł książki: "Strategiczny podstęp Umiejętność wygrywania w biznesie"
Autor: Marek Staniszewski
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 29.25zł
Klienci, którzy kupili „Strategiczny podstęp Umiejętność wygrywania w biznesie”, kupili także:

Koła zębate Tom 3 Sprawdzanie, Kazimierz Ochęduszko, Wydawnictwo WNT
<b>Nauka i zachowanie człowieka</b>, <font color="navy">Burrhus F. Skinner</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Nauka i zachowanie człowieka, Burrhus F. Skinner, Wydawnictwo Naukowe PWN

Węgiel i alternatywne źródła energii Prognozy na przyszłość, Jerzy Taubman, Wydawnictwo Naukowe PWN

Efektywność energetyczna w działalności gospodarczej, Jan Górzyński, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole</b>, <font color="navy">Stefano Mastrogiacomo, Alexander Osterwalde</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole, Stefano Mastrogiacomo, Alexander Osterwalde, Wydawnictwo Onepress

Księga związków, podrywu i seksu dla mężczyzn Wydanie II, Krzysztof Król, Wydawnictwo Sensus

Matematyka z komputerem dla gimnazjum, Aldona Kawałek, Marta Lepka, Maria Bobek, Wydawnictwo Helion

Startup w 7 dni. Od mocnego startu do szybkiego sukcesu, Dan Norris, Rob Walling, Wydawnictwo Onepress

Babskie góry. Kobiecy sposób na trekking, bieganie, skitury oraz rower. Wydanie 1, Natalia Tomasiak, Wydawnictwo Bezdroża

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami