Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Kompetencje osobiste » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Rachunek prawdopodobieństwa i statystyka matematyczna w zadaniach Tom 2 Statystyka matematyczna

Rachunek prawdopodobieństwa i statystyka matematyczna w zadaniach Tom 2 Statystyka matematyczna

49.00zł
Strategiczny podstęp Umiejętność wygrywania w biznesie 39.00zł 29.25zł
Strategiczny podstęp Umiejętność wygrywania w biznesie

Autor: Marek Staniszewski

ISBN: 978-83-246-2223-8

Ilość stron: 216

Data wydania: 06/2009

Twarda oprawa

Gdyby w Twoim otoczeniu łatwe do przewidzenia było powiązanie przyczyn i skutków, gry konkurencyjne zawsze odbywały się zgodnie z zachowaniem zasad fair play, działania konsumentów cechowały racjonalizm i zdrowy rozsądek, światowa ekonomia nie płatała figli w najmniej odpowiednich momentach, a wolny rynek charakteryzował się wiecznym ładem, przejrzystą strukturą i ustalonymi zasadami, właśnie wtedy nie potrzebowałbyś strategii. I tylko wtedy.

Twój światopogląd strategiczny powstaje w warunkach chaosu, nieładu i braku uporządkowania. Przeszłość w żaden sposób nie pomaga w zrozumieniu sytuacji obecnej, nie mówiąc już o próbie przewidzenia tego, co może zdarzyć się jutro. Żyjesz w rzeczywistości pełnej napięć, niepewności i oczekiwania na nieznane. W rzeczywistości fascynującej i wymagającej.

W świecie, w którym albo Ty przechytrzysz rynek, albo on przechytrzy Ciebie. Każda decyzja, posunięcie czy nawet ruch jedynie zwiększają ogólne zamieszanie. Co więc powinieneś zrobić? Czekać, aż wszystko minie? Nie minie. Walczyć wręcz? Zawsze znajdą się silniejsi. Przekonywać i tłumaczyć? Wszędzie roi się od słów. Rozwiązanie jest jedno… Fortel!


Od strategii do działania:

  • akcja i jej konsekwencje, czyli filozofia czynu;
  • manewr taktyczny jako część strategicznego myślenia;
  • porażka i niepowodzenie szansą na sukces;
  • zdobywanie przewagi nad konkurencją;
  • relacje z konsumentami i prosumentami (klientami trochę bardziej…);
  • różne rodzaje strategii i podejmowanych aktywności.

Rozdziały:
Dlaczego "Strategiczny podstęp"? (9)

CZĘŚĆ PIERWSZA: INSPIRACJE
Dlaczego potrzebujemy dziś strategicznego światopoglądu? (13)
Czym jest strategia i skąd pochodzi? (19)
Clausewitz czy Gandhi? (35)
Kryzys jako szansa na rozwinięcie skrzydeł (51)
Nie bądźcie pazerni! I pozwólcie się znaleźć (61)
Wielki kawowy mit albo jak zarządzać znaczeniem marki (77)

CZĘŚĆ DRUGA: DYWAGACJE
Czego słuchała Joanna d'Arc? Czyli estetyczna strona konsumpcji (95)
Jednoosobowe nisze rynkowe - czas na prosumentów (111)
"Pokażcie nogi!". Rola prognoz i badań w procesie decyzyjnym (119)
Bawcie i straszcie, ale nie pozwólcie na nudę! (139)

CZĘŚĆ TRZECIA: INKLINACJE
Krawiec na plaży. Teoria Adama Smitha a sztuka prezentowania wartości (155)
Miernota czy strategiczna brawura? (175)
Przetrwają tylko najstosowniejsi, czyli darwinowska walka o byt (189)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,25zł

Strategiczny podstęp Umiejętność wygrywania w biznesie
Tytuł książki: "Strategiczny podstęp Umiejętność wygrywania w biznesie"
Autor: Marek Staniszewski
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 29.25zł
Klienci, którzy kupili „Strategiczny podstęp Umiejętność wygrywania w biznesie”, kupili także:

Mistrz sprzedaży w czasach kryzysu, Arkadiusz Bednarski, Wydawnictwo Onepress

CodeIgniter Zaawansowane tworzenie stron w PHP, Łukasz Sosna, Wydawnictwo Helion

Zawód tester Od decyzji do zdobycia doświadczenia Wydanie II, Radosław Smilgin, Wydawnictwo Naukowe PWN

Chemia organiczna McMurry Tom 4 Nowe wydanie, John McMurry, Wydawnictwo Naukowe PWN

Sekrety mistrza fotografii cyfrowej Lekcje ze Scottem Kelbym, Scott Kelby, Wydawnictwo Helion
<b>Bądź KETO. Dieta, zdrowie i styl życia oparte na naukowych podstawach</b>, <font color="navy">Sabina Sztuba</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Bądź KETO. Dieta, zdrowie i styl życia oparte na naukowych podstawach, Sabina Sztuba, Wydawnictwo Sensus

Nowe usługi 2.0. Przewodnik po analizie zbiorów danych, Toby Segaran, Wydawnictwo Helion

Potęga mózgu. Jak ewolucja życia społecznego kształtowała ludzki umysł, Robin Dunbar, John Gowlett, Clive Gamble, Wydawnictwo Copernicus Center Press

Kryształowe odkrycie Powieść o Janie Czochralskim, Anna Czerwińska-Rydel, Wydawnictwo Atut

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami