Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Difin
Technologia informacyjna dla prawników i administratywistów

Technologia informacyjna dla prawników i administratywistów

75.00zł
66.00zł
Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko 44.90zł 31.88zł
Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko

Tytuł: Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko
Autor: Jarek Szczepański
ISBN: 978-83-283-0140-5
Ilość stron: 280
Data wydania: 03/2015
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 44.90zł 31.88zł


Marka, czyli wszystko co masz

Autor tej książki napisał ją, bo prosili o to współpracownicy, klienci i szkoleniowcy. Sam pracował z markami przez dwadzieścia lat. Intensywnie chłonął wiedzę studiując, czytając setki książek, uczestnicząc w dziesiątkach sympozjów, rozmawiając z wybitnymi praktykami tematu. Szefował działom marketingu i sprzedaży, tworzył i wdrażał rynkowe strategie, doradzał klientom w zakresie kreowania i prowadzenia marek. Budował od podstaw nowe brandy i rewitalizował istniejące. Odniósł na tym polu wiele sukcesów. Doszedł do jednego wniosku:

Marketing jest prosty!

Zasady sztuki marketingu opanować można dosyć szybko i nie warto tracić życia na odkrywanie na nowo tego, co wymyślili menedżerowie przed nami. Wystarczy sięgnąć po książkę Jacka Szczepańskiego. Pomoże Ci ona zrozumieć, czym jest marka oraz zależności między nią, a rynkiem na którym jest ona obecna. Wskaże rolę innowacji w rozwoju brandu. Ułatwi skonstruowanie odpowiedniej strategii obecności marki na rynku. Innymi słowy – dostarczy na tyle kompletnej wiedzy z zakresu brand marketingu, być był gotów do podejmowania decyzji. Czy będą to decyzje właściwe? To zależy już od Ciebie...

Naprawdę trudne jest podejmowanie właściwych wyborów...

Spis treści:

Wstęp. Marketing jest prosty (7)

Rozdział 1. Zrozumieć markę (9)
Co to jest marka? (9)
Dlaczego i jak powstała marka? (11)
Za co płacimy, kupując markę? (12)
Markowe korzyści - podsumowanie (22)
Struktura marki (24)
Tożsamość marki z bliska (27)
Wartość marki (32)
Wartość marki w praktyce rynkowej (35)
Finansowa wycena marki (39)
Rozwój marki na rynku, czyli od próbowania do przywiązania (40)
Konsumenci dojrzałej marki (44)
Budowanie marki w grupie konsumentów (46)
Granice marki (48)
Konieczność dywersyfikacji (53)
Sposoby dywersyfikacji - wąska dywersyfikacja (54)
Sposoby dywersyfikacji - szeroka dywersyfikacja (55)
Typologia marek (56)
Cykl życia marki (64)
Starzenie się marki (66)
Promowanie marki w pokoleniu (75)
Marka wielowymiarowa, marka czasów obecnych (77)
Przyczyny obecnej różnorodności potrzeb (80)
Marka producenta a marka dystrybutora (81)
Marka lokalna, regionalna, globalna (85)
Od znaku handlowego do marki (88)

Rozdział 2. Zrozumieć rynek (91)
Struktura rynku (91)
Segmenty cenowe rynku (92)
Macierzysty segment cenowy (96)
Segmenty emocjonalne rynku (101)
Budowanie mapy motywacyjnej kategorii (106)
Łamanie schematów motywacyjnych (110)
Segmenty konsumenckie (111)
Odróżnienie marki na rynku. Krok 1.: STP i spójny mix (114)
Odróżnienie marki na rynku. Krok 2.: dyferencjacja (122)
Nowa formuła komunikacji marki (125)
Główne kanały komunikacji (dotarcia) (129)
Masa krytyczna sprzedaży (134)
Zasięg dystrybucji (135)
Koncentracja dystrybucji (138)
Optymalizowanie dystrybucji (139)
Sprzedaż a marketing (sell-in a sell-out) (141)
Współpraca, czyli trade marketing (143)
Taktyki trade marketingu (145)
Cena w kanale dystrybucji (152)
Merchandising producenta w sieciach, czyli Category Management (157)

Rozdział 3. Markowe innowacje (161)
Co to jest innowacja rynkowa? (161)
Adaptacja innowacji (162)
Etapy rozprzestrzeniania się innowacji (dyfuzja innowacji) (169)
Ekspansja innowacji w pięciu grupach konsumenckich (172)
Rozpowszechnianie informacji o innowacji na rynku masowym (178)
Wykorzystanie ekosystemu informacyjnego (181)
Komunikacja heterofilna i liderzy opinii (184)
Kreowanie marek z trendem, rytuałem i stylem życia (187)
Częstość upowszechniania się mód i trendów (192)
Przewaga pierwszego i czempioni innowacji (193)

Rozdział 4. Rynkowa strategia marki (197)
Model biznesowy (197)
Model myślenia, czyli strategia biznesu (199)
Poziomy strategii (200)
Cykl planistyczny (203)
Strategia marketingu (205)
Składowe ogólnej strategii marketingu (207)
Plan działań rynkowych (strategia rynku) (219)
Model działania, czyli procesy i standardy marketingu (222)
Taktyki mixu (226)
Nadzór marketingu (256)

Rozdział 5. Skuteczny brand marketing (261)
Co to jest brand marketing? (261)
Marka to pieniądz (261)
Biznes jako marketing (262)
Pracownicy firmy zorientowanej marketingowo (264)
Marketing jako biznes (265)
Inwestycja marketingowa (269)
Człowiek marketingu - człowiek 4P (270)
Marketing, który nie jest marketingiem (274)
Skuteczny marketing - dekalog (275)
Etyka a marketing (276)
Rola marketingu w firmie XXI wieku (277)
Na zakończenie - cytat (278)

Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko
Tytuł książki: "Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko"
Autor: Jarek Szczepański
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 44.90zł 31.88zł
Klienci, którzy kupili „Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko”, kupili także:
<b>Sprint projektowy. Tworzenie produktów cyfrowych</b>, <font color="navy">Richard Banfield, C. Todd Lombardo, Trace Wax</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Sprint projektowy. Tworzenie produktów cyfrowych, Richard Banfield, C. Todd Lombardo, Trace Wax, Wydawnictwo HELION
<b>Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych Wydanie III</b>, <font color="navy">Steve Krug</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych Wydanie III, Steve Krug, Wydawnictwo HELION
<b>Metoda Running Lean Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces Wydanie II</b>, <font color="navy">Ash Maurya</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Metoda Running Lean Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces Wydanie II, Ash Maurya, Wydawnictwo HELION
<b>Design Thinking dla przedsiębiorców i małych firm. Potęga myślenia projektowego w codziennej pracy</b>, <font color="navy">Beverly Rudkin Ingle</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Design Thinking dla przedsiębiorców i małych firm. Potęga myślenia projektowego w codziennej pracy, Beverly Rudkin Ingle, Wydawnictwo Onepress
<b>Testy A/B Od kliknięcia do klienta</b>, <font color="navy">Dan Siroker, Pete Koomen</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Testy A/B Od kliknięcia do klienta, Dan Siroker, Pete Koomen, Wydawnictwo HELION
<b>Metoda Lean Startup Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek</b>, <font color="navy">Eric Ries</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Metoda Lean Startup Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek, Eric Ries, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Algorytmy
Algorytmy genetyczne kompendium tom 1 Operator krzyżowania dla problemów numerycznych

Algorytmy genetyczne kompendium tom 1 Operator krzyżowania dla problemów numerycznych

29.90zł
22.13zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Mathcad ćwiczenia wydanie II Jacek Pietraszek HELION
C++ wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych Janusz Ganczarski, Mariusz Owczarek HELION
Solid Edge 8/9 Grzegorz Kazimierczak HELION
Enterprise JavaBeans 3.0 wydanie V Bill Burke, Richard Monson-Haefel HELION
Rootkity Sabotowanie jądra systemu Windows Greg Hoglund, Jamie Butler HELION
Arytmetyka komputerów w praktyce + CD Sławomir Gryś Naukowe PWN
SQL optymalizacja Dan Tow HELION
Windows Server 2008 PL Biblia Jeffrey R. Shapiro HELION
Projekt Feniks. Powieść o IT, modelu DevOps i o tym, jak pomóc firmie w odniesieniu sukcesu Gene Kim, Kevin Behr, George Spafford HELION

poniedziałek, 15 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami