Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie II poszerzo 54.90zł 41.18zł
Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie II poszerzo

Tytuł: Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie II poszerzo
Autor: Jarek Szczepański
ISBN: 978-83-283-4267-5
Ilość stron: 344
Data wydania: 10/2018 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 54.90zł 41.18zł


Teraz marketing jest prosty!

Czy można szybko opanować sztukę marketingu, nie tracąc czasu na odkrywanie tego, co wymyślono przed nami? Oczywiście! Wystarczy sięgnąć po tę książkę. Pomoże Ci ona zrozumieć, na czym polega skuteczny brand marketing, czym jest marka i jakie są zależności między nią a rynkiem.

Wskaże rolę innowacji w rozwoju brandu. Ułatwi skonstruowanie odpowiedniej strategii i portfela. Innymi słowy - dostarczy kompletnej wiedzy, dzięki której zaczniesz działać efektywnie.

Książka jest owocem dwudziestu lat praktyki, formalnych studiów, setek przeczytanych książek, dziesiątek sympozjów i bezpośrednich rozmów z wybitnymi specjalistami ds. marketingu. Powstała, bo od lat prosili o nią współpracownicy i klienci autora oraz szkoleniowcy.

Nowe wydanie zostało wzbogacone o rozdział o strategiach detalistów i sklepowych markach.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 41,18zł

Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie II poszerzo
Tytuł książki: "Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie II poszerzo"
Autor: Jarek Szczepański
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 54.90zł 41.18zł
Klienci, którzy kupili „Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie II poszerzo”, kupili także:
<b>Praktyczne uczenie maszynowe w języku R</b>, <font color="navy">Nwanganga Fred</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Promise</font>
Praktyczne uczenie maszynowe w języku R, Nwanganga Fred, Wydawnictwo Promise

Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych, John Lovett, Wydawnictwo Helion

Podstawy budownictwa Podręcznik, Bożenna Wapińska, Mirosława Popek, Wydawnictwo WSiP

Spedycja, Teresa Truś, Eugeniusz Januła, Żaneta Gutowska, Wydawnictwo Difin

Informatyka nie tylko dla uczniów Podręcznik zakres podstawowy, Maria Wilk, Zbigniew Talaga, Edward Krawczyński, Wydawnictwo Szkolne PWN

Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 3. Projektowanie, Barbara Halska, Paweł Bensel, Wydawnictwo Helion

Encyklopedia Fizyka z astronomią, Alicja Nawrot, Dorota Karolczak, Jadwiga Jaworska, Wydawnictwo Greg
<b>Hardware i testy penetracyjne. Przewodnik po metodach ataku i obrony</b>, <font color="navy">Jean-Georges Valle</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Hardware i testy penetracyjne. Przewodnik po metodach ataku i obrony, Jean-Georges Valle, Wydawnictwo Helion

Fizyka zjawisk radiestezyjnych. Teoria i praktyka, Włodzimierz Ryszard Łazowski, Wydawnictwo Studio Astropsychologii

piątek, 26 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami