Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Matematyka jakiej nie znacie Ciekawostki i perełki, o których nie uczą w szkole

Matematyka jakiej nie znacie Ciekawostki i perełki, o których nie uczą w szkole

39.99zł
31.99zł
Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie II poszerzo 54.90zł 41.18zł
Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie II poszerzo

Tytuł: Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie II poszerzo
Autor: Jarek Szczepański
ISBN: 978-83-283-4267-5
Ilość stron: 344
Data wydania: 10/2018 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 54.90zł 41.18zł


Teraz marketing jest prosty!

Czy można szybko opanować sztukę marketingu, nie tracąc czasu na odkrywanie tego, co wymyślono przed nami? Oczywiście! Wystarczy sięgnąć po tę książkę. Pomoże Ci ona zrozumieć, na czym polega skuteczny brand marketing, czym jest marka i jakie są zależności między nią a rynkiem.

Wskaże rolę innowacji w rozwoju brandu. Ułatwi skonstruowanie odpowiedniej strategii i portfela. Innymi słowy - dostarczy kompletnej wiedzy, dzięki której zaczniesz działać efektywnie.

Książka jest owocem dwudziestu lat praktyki, formalnych studiów, setek przeczytanych książek, dziesiątek sympozjów i bezpośrednich rozmów z wybitnymi specjalistami ds. marketingu. Powstała, bo od lat prosili o nią współpracownicy i klienci autora oraz szkoleniowcy.

Nowe wydanie zostało wzbogacone o rozdział o strategiach detalistów i sklepowych markach.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 41,18zł

Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie II poszerzo
Tytuł książki: "Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie II poszerzo"
Autor: Jarek Szczepański
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 54.90zł 41.18zł
Klienci, którzy kupili „Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie II poszerzo”, kupili także:

iOS 5 Programowanie Receptury, Vandad Nahavandipoor, Wydawnictwo Helion
<b>Kali Linux. Zaawansowane testy penetracyjne za pomocą narzędzi Nmap, Metasploit, Aircrack-ng i Empire. Wydanie II</b>, <font color="navy">Glen D. Singh</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Kali Linux. Zaawansowane testy penetracyjne za pomocą narzędzi Nmap, Metasploit, Aircrack-ng i Empire. Wydanie II, Glen D. Singh, Wydawnictwo Helion
<b>Deep learning z TensorFlow 2 i Keras dla zaawansowanych. Sieci GAN i VAE, deep RL, uczenie nienadzorowane Wydanie II</b>, <font color="navy">Rowel Atienza</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Deep learning z TensorFlow 2 i Keras dla zaawansowanych. Sieci GAN i VAE, deep RL, uczenie nienadzorowane Wydanie II, Rowel Atienza, Wydawnictwo Helion

Zarządzanie projektami dla bystrzaków. Wydanie V, Stanley E. Portny, Wydawnictwo Septem

Inwestorzy alfa Kulisy sukcesu największych funduszy hedgingowych, Maneet Ahuja, Wydawnictwo Helion

Organizacja rachunkowości, Kazimiera Winiarska, Wydawnictwo PWE

Zarys matematyki wyższej dla studentów Część 3 Wydanie IX, Roman Leitner, Janusz Zacharski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Start Jak uruchomić własną firmę, Kevin Duncan, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Międzynarodowe Standardy Rachunkowości Praktyczne zastosowanie w biznesie, Maciej Skudlik, Wydawnictwo Onepress

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami