Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie II poszerzo 54.90zł 41.18zł
Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie II poszerzo

Tytuł: Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie II poszerzo
Autor: Jarek Szczepański
ISBN: 978-83-283-4267-5
Ilość stron: 344
Data wydania: 10/2018 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 54.90zł 41.18zł


Teraz marketing jest prosty!

Czy można szybko opanować sztukę marketingu, nie tracąc czasu na odkrywanie tego, co wymyślono przed nami? Oczywiście! Wystarczy sięgnąć po tę książkę. Pomoże Ci ona zrozumieć, na czym polega skuteczny brand marketing, czym jest marka i jakie są zależności między nią a rynkiem.

Wskaże rolę innowacji w rozwoju brandu. Ułatwi skonstruowanie odpowiedniej strategii i portfela. Innymi słowy - dostarczy kompletnej wiedzy, dzięki której zaczniesz działać efektywnie.

Książka jest owocem dwudziestu lat praktyki, formalnych studiów, setek przeczytanych książek, dziesiątek sympozjów i bezpośrednich rozmów z wybitnymi specjalistami ds. marketingu. Powstała, bo od lat prosili o nią współpracownicy i klienci autora oraz szkoleniowcy.

Nowe wydanie zostało wzbogacone o rozdział o strategiach detalistów i sklepowych markach.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 41,18zł

Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie II poszerzo
Tytuł książki: "Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie II poszerzo"
Autor: Jarek Szczepański
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 54.90zł 41.18zł
Klienci, którzy kupili „Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie II poszerzo”, kupili także:

Siła szybkość i kondycja w sztukach walki, Sean Cochran, Wydawnictwo Inne Spacery

Coach wart bilion dolarów. Zasady przywództwa według Billa Campbella, słynnego coacha z Doliny Krzemowej, Eric Schmidt (Author), Jonathan Rosenberg (Author), Alan Eagle (Author, Wydawnictwo Onepress
<b>Rysunek techniczny maszynowy dla automatyków i mechatroników</b>, <font color="navy">Marek Macko</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Rysunek techniczny maszynowy dla automatyków i mechatroników, Marek Macko, Wydawnictwo Naukowe PWN

Finanse przedsiębiorstw w zadaniach i przykładach Wydanie 3, Maciej Ciołek, Wydawnictwo CEDEWU

Statystyka medyczna w zarysie, Aviva Petrie, Caroline Sabin, Wydawnictwo PZWL

Fantastyczna czterdziestka! Poradnik pozytywnego życia, Agnieszka Ornatowska,Bogusław Stępień, Wydawnictwo Sensus
<b>Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów. Wydanie II</b>, <font color="navy">Mapping Experiences: A Complete Guide to Customer Alignment Through Jo</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów. Wydanie II, Mapping Experiences: A Complete Guide to Customer Alignment Through Jo, Wydawnictwo Helion

Makroekonomia dla zaawansowanych, David Romer, Wydawnictwo Naukowe PWN

Warunki techniczne budynków i procedury budowlane, Michał Bursztynowicz, Wydawnictwo Wolters Kluwer

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami