Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Systemy transmisji optycznej WDM

Systemy transmisji optycznej WDM

42.00zł
35.70zł
Strategiczna karta wyników 54.90zł
Strategiczna karta wyników

Autor: Robert S. Kaplan, David P. Norton

ISBN: 978-83-01-14746-4

Ilość stron: 280

Data wydania: 05/2012 (wydanie 2, dodruk)

W niniejszej publikacji autorzy prezentują, uznany za rewolucyjny, system mobilizowania ludzi do wypracowania misji przedsiębiorstwa.

Jest to system zarządzania oparty na całościowym pomiarze zrównoważonych zestawień wskaźników, łączący przyszłe tj. strategiczne cele ze wskaźnikami dotyczącymi bieżących zadań.

Rozdziały:

1. Mierzenie efektywności i zarządzanie w wieku informacji
1.1. Konkurencja w wieku informacji
1.2. Tradycyjny model rachunkowości finansowej
1.3. Strategiczna karta wyników

2. Dlaczego firmie jest potrzebna strategiczna karta wyników?
2.1. Mierzenie efektywności finansowej
2.2. Strategiczna karta wyników
2.3. Powiązanie wyników we wspólną strategię
2.4. Czy należy odrzucić mierniki finansowe?
2.5. Cztery perspektywy – czy to wystarczy?
2.6. Jednostka organizacyjna – dla kogo budować kartę wyników?
2.7. Pozycjonowanie strategiczne czy kluczowe kompetencje?

CZĘŚĆ I – JAK MIERZYĆ REALIZACJĘ STRATEGII

3. Perspektywa finansowa
3.1. Powiązanie celów finansowych ze strategią przedsiębiorstwa

4. Perspektywa klienta
4.1. Segmentacja rynku
4.2. Kenyon Stores: bezpośrednia sprzedaż na rynku masowym
4.3. Rockwater: bezpośrednia sprzedaż indywidualnym klientom
4.4. Pioneer Petroleum: pośrednia sprzedaż na rynku masowym
4.5. Czas, jakość i cena

5. Perspektywa procesów wewnętrznych
5.1. Łańcuch wartości wewnętrznych procesów gospodarczych
5.2. Przykłady perspektywy procesów wewnętrznych

6. Perspektywa rozwoju
6.1. Potencjał kadrowy
6.2. Podstawowe mierniki kadrowe
6.3. Mierniki specyficzne w perspektywie rozwoju
6.4. Zmiana kwalifikacji pracowników
6.5. Możliwości systemów informacyjnych
6.6. Motywacja, decentralizacja i zbieżność celów
6.7. Pominięte mierniki
6.8. Mierniki jako sygnalizatory

7. Powiązanie mierników ze strategią firmy
7.1. Powiązanie mierników ze strategią firmy
7.2. Mierniki realizacji strategii a mierniki kontroli bieżącej: ile mierników powinna zawierać strategiczna karta wyników
7.3. Co złego może się przytrafić dobrym miernikom, czyli jak mierniki diagnostyczne mogą uzupełnić mierniki strategiczne

8. Struktura i strategia
8.1. Strategia przedsiębiorstwa a strategia korporacji
8.2. Wartość i rola korporacji
8.3. Joint ventures i alianse strategiczne
8.4. Piony wsparcia
8.5. Organizacje nienastawione na zysk oraz organizacje rządowe

CZĘŚĆ II - ZARZĄDZANIE WDRAŻANIEM STRATEGII

9. Osiągnięcie strategicznej zbieżności celów: od najwyższego do najniższego szczebla organizacji
9.1. Programy informacyjne i edukacyjne
9.2. Proces komunikacji z zarządem i akcjonariuszami korporacji
9.3. Powiązanie strategicznej karty wyników z celami indywidualnymi i zespołowymi
9.4. Powiązanie z systemem wynagradzania

10. Cele szczegółowe, alokacja zasobów, inicjatywy i budżety
10.1. Ustalanie ambitnych celów
10.2. Identyfikacja inicjatyw strategicznych

11. Monitorowanie realizacji strategii i uczenie się
11.1. Od nakazów i kontroli do strategicznego uczenia się
11.2. Elementy strategicznego uczenia się
11.3. Wspólny system zarządzania strategicznego
11.4. Kontrola realizacji strategii
11.5. Zespołowe rozwiązywanie problemów

12. Wdrażanie systemu zarządzania opartego na strategicznej karcie wyników
12.1. Wdrażanie strategicznej karty wyników
12.2. Aspekt dynamiczny: mobilizowanie organizacji
12.3. Tworzenie zintegrowanego systemu zarządzania
12.4. Uwaga: to nie takie proste, jak się wydaje
12.5. Jak zarządzać w oparciu o strategiczną kartę wyników?

Aneks
A.1. Określenie celu wdrażania strategicznej karty wyników
A.2. Liderzy wdrożeń
A.3. Proces wdrażania strategicznej karty wyników
A.4. Ramy czasowe wdrażania karty wyników

Strategiczna karta wyników
Tytuł książki: "Strategiczna karta wyników"
Autor: Robert S. Kaplan, David P. Norton
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 54.90zł
Klienci, którzy kupili „Strategiczna karta wyników”, kupili także:

C# 8.0. Programowanie. Tworzenie aplikacji Windows, internetowych oraz biurowych, Ian Griffiths, Wydawnictwo Helion
<b>Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek</b>, <font color="navy">Łukasz Sosna</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek, Łukasz Sosna, Wydawnictwo Helion

Początkujący menedżer. Wydanie VII, Loren B. Belker, Jim McCormick, Gary S. Topchik, Wydawnictwo Onepress

Ideologia i zagospodarowanie przestrzeni, Hubert Izdebski, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Kot Przyjaciel z pazurkiem Poradnik bez kantów Wydanie II, Karen Leigh Davis, Wydawnictwo Onepress
<b>Życie, chcę więcej. Prosta droga do zmiany, której pragniesz</b>, <font color="navy">Kinga Roszczyniała</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Życie, chcę więcej. Prosta droga do zmiany, której pragniesz, Kinga Roszczyniała, Wydawnictwo Sensus

Feynmana wykłady z fizyki Wydanie 7 Tom 1-5 KOMPLET, Richard P. Feynman, Robert B. Leighton, Matthew Sands, Wydawnictwo Naukowe PWN

Prawa sukcesu według Napoleona Hilla Zasady samodoskonalenia, Napoleon Hill, Wydawnictwo Onepress

Lojalność konsumenta Jak budować trwałe relacje z klientem, Maciej Tesławski, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami