Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Strategiczna karta wyników firm usługowych 49.00zł
Strategiczna karta wyników firm usługowych

Autor: Rajesh K. Tyagi, Praveen Gupta

ISBN: 978-83-01-16259-7

Ilość stron: 264

Data wydania: 02/2013

Zarządzanie efektywnością firm usługowych stało się przedmiotem zainteresowania wraz przejściem od gospodarki industrialnej do gospodarki opartej na usługach.

Autorzy, świadomi różnic między procesami zachodzącymi w działalności usługowej i produkcyjnej, przedstawiają rozszerzoną koncepcję strategicznej karty wyników, koncentrującą się na potrzebach organizacji usługowych. Wyjaśniają w jaki sposób połączyć zarządzanie procesami i pomiar efektywności w jeden spójny system.

Publikacja prezentuje praktyczną koncepcję, którą można wykorzystać do zaprojektowania systemu pomiaru efektywności oraz wdrożenia strategicznej karty wyników w przedsiębiorstwie usługowym. Ułatwieniem jej zastosowania są liczne przykłady najlepszych praktyk pochodzących z wiodących przedsiębiorstw z USA.

Książka adresowana jest do:
• menedżerów firm usługowych,
• specjalistów zajmujących się pomiarem efektywności,
• studentów zarządzania, doktorantów, kadry akademickiej,
• przedsiębiorców.

Strategiczna karta wyników firm usługowych
Tytuł książki: "Strategiczna karta wyników firm usługowych"
Autor: Rajesh K. Tyagi, Praveen Gupta
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 49.00zł
Klienci, którzy kupili „Strategiczna karta wyników firm usługowych”, kupili także:

Prognozowanie i symulacja w przedsiębiorstwie, Artur Maciąg, Roman Pietroń, Sławomir Kukla, Wydawnictwo PWE

Innowacje technologiczne w procesie budowy przewagi konkurencyjnej MSP, Krzysztof Kolterman, Wydawnictwo Difin

Ogniwa słoneczne Budowa, technologia i zastosowanie, Grażyna Jastrzębska, Wydawnictwo WKiŁ

Fundamenty palowe Tom 2 Badania i zastosowania, Kazimierz Gwizdała, Wydawnictwo Naukowe PWN

Rynkowy system finansowy, Marian Górski, Wydawnictwo PWE

Wykonywanie podłóg i okładzin z materiałów mineralnych, Praca zbiorowa, Wydawnictwo REA

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami