Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Microsoft Windows Server 2003 Resource Kit po polsku

Microsoft Windows Server 2003 Resource Kit po polsku

299.00zł
254.15zł
Strategiczna karta wyników firm usługowych 49.00zł
Strategiczna karta wyników firm usługowych

Autor: Rajesh K. Tyagi, Praveen Gupta

ISBN: 978-83-01-16259-7

Ilość stron: 264

Data wydania: 02/2013

Zarządzanie efektywnością firm usługowych stało się przedmiotem zainteresowania wraz przejściem od gospodarki industrialnej do gospodarki opartej na usługach.

Autorzy, świadomi różnic między procesami zachodzącymi w działalności usługowej i produkcyjnej, przedstawiają rozszerzoną koncepcję strategicznej karty wyników, koncentrującą się na potrzebach organizacji usługowych. Wyjaśniają w jaki sposób połączyć zarządzanie procesami i pomiar efektywności w jeden spójny system.

Publikacja prezentuje praktyczną koncepcję, którą można wykorzystać do zaprojektowania systemu pomiaru efektywności oraz wdrożenia strategicznej karty wyników w przedsiębiorstwie usługowym. Ułatwieniem jej zastosowania są liczne przykłady najlepszych praktyk pochodzących z wiodących przedsiębiorstw z USA.

Książka adresowana jest do:
• menedżerów firm usługowych,
• specjalistów zajmujących się pomiarem efektywności,
• studentów zarządzania, doktorantów, kadry akademickiej,
• przedsiębiorców.

Strategiczna karta wyników firm usługowych
Tytuł książki: "Strategiczna karta wyników firm usługowych"
Autor: Rajesh K. Tyagi, Praveen Gupta
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 49.00zł
Klienci, którzy kupili „Strategiczna karta wyników firm usługowych”, kupili także:

Prognozowanie i symulacja w przedsiębiorstwie, Artur Maciąg, Roman Pietroń, Sławomir Kukla, Wydawnictwo PWE

Innowacje technologiczne w procesie budowy przewagi konkurencyjnej MSP, Krzysztof Kolterman, Wydawnictwo Difin

Ogniwa słoneczne Budowa, technologia i zastosowanie, Grażyna Jastrzębska, Wydawnictwo WKiŁ

Fundamenty palowe Tom 2 Badania i zastosowania, Kazimierz Gwizdała, Wydawnictwo Naukowe PWN

Rynkowy system finansowy, Marian Górski, Wydawnictwo PWE

Wykonywanie podłóg i okładzin z materiałów mineralnych, Praca zbiorowa, Wydawnictwo REA

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami