Autor: Rajesh K. Tyagi, Praveen Gupta
ISBN: 978-83-01-16259-7
Ilość stron: 264
Data wydania: 02/2013
Zarządzanie efektywnością firm usługowych stało się przedmiotem zainteresowania wraz przejściem od gospodarki industrialnej do gospodarki opartej na usługach.
Autorzy, świadomi różnic między procesami zachodzącymi w działalności usługowej i produkcyjnej, przedstawiają rozszerzoną koncepcję strategicznej karty wyników, koncentrującą się na potrzebach organizacji usługowych. Wyjaśniają w jaki sposób połączyć zarządzanie procesami i pomiar efektywności w jeden spójny system.
Publikacja prezentuje praktyczną koncepcję, którą można wykorzystać do zaprojektowania systemu pomiaru efektywności oraz wdrożenia strategicznej karty wyników w przedsiębiorstwie usługowym. Ułatwieniem jej zastosowania są liczne przykłady najlepszych praktyk pochodzących z wiodących przedsiębiorstw z USA.
Książka adresowana jest do: • menedżerów firm usługowych, • specjalistów zajmujących się pomiarem efektywności, • studentów zarządzania, doktorantów, kadry akademickiej, • przedsiębiorców.
Strategiczna karta wyników firm usługowych
|