Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Metrologia wielkości geometrycznych Wydanie V

Metrologia wielkości geometrycznych Wydanie V

69.00zł
Strategiczna karta wyników (Balanced Scorecard) Teoria i praktyka 55.00zł
Strategiczna karta wyników (Balanced Scorecard) Teoria i praktyka

Tytuł: Strategiczna karta wyników (Balanced Scorecard) Teoria i praktyka
Autor: Marek Jabłoński, Adam Jabłoński
ISBN: 978-83-7641-433-1
Ilość stron: 312
Data wydania: 04/2011
Format: 16.5x23.0cm
Wydawnictwo: Difin
Cena: 55.00zł


W pracy przedstawiono teoretyczne rozważania w zakresie użyteczności Strategicznej Karty Wyników w aspekcie różnych koncepcji zarządzania oraz praktyczne implikacje wynikające z doświadczeń własnych autorów w zakresie wdrożeń tego narzędzia w polskich przedsiębiorstwach. Przedstawiono sześć studiów przypadków implementacji Strategicznej Karty Wyników oraz propozycję możliwości wykorzystania tego narzędzia w badaniach benchmarkingowych.

Książka składa się z trzech głównych obszarów tematycznych zapewniających osiągnięcie założenia holistycznego ujęcia problematyki przedmiotu. Obejmuje część teoretyczną, w której wobec założeń źródłowego modelu Strategicznej Karty Wyników opisano te istotne koncepcje zarządzania, które według autorów niniejszej książki mają kluczowe znaczenie dla kompleksowego zrozumienia skomplikowanego narzędzia, jakim jest Strategiczna Karta Wyników.

W części drugiej odnoszącej się do praktycznych wniosków, zaleceń i rekomendacji służących praktycznemu wdrożeniu Strategicznej Karty Wyników przedstawiono zalecane przez autorów działania mające wpływ na osiągnięcie sukcesu lub porażki w tym procesie.

Trzeci główny zakres pracy obejmuje szczegółowy opis studiów przypadków wdrożeń Strategicznej Karty Wyników w różnych sektorach produkcji oraz usług.

Rozdziały:
1. Założenia modelu Strategicznej Karty Wyników (Balanced Scorecard)
2. Analiza strategiczna i strategia w budowie Strategicznej Karty Wyników (Balanced Scorecard)
3. Zarządzanie ryzykiem w procesie wdrażania Strategicznej Karty Wyników (Balanced Scorecard)
4. Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa a Strategiczna Karta Wyników (Balanced Scorecard)
5. Kontrola zarządcza i controlling a Strategiczna Karta Wyników (Balanced Scorecard)
6. Społeczna odpowiedzialność biznesu a Strategiczna Karta Wyników (Balanced Scorecard)
7. Innowacja a Strategiczna Karta Wyników (Balanced Scorecard)
8. Benchmarking w procesie wdrożenia Strategicznej Karty Wyników (Balanced Scorecard)
9. Praktyczna implementacja wdrożenia Strategicznej Karty Wyników (Balanced Scorecard) w przedsiębiorstwach
10. Wspomaganie informatyczne wdrożenia Strategicznej Karty Wyników (Balanced Scorecard) z wykorzystaniem systemu klasy Business Intelligence – Result Scorecard
11. Studium przypadków wdrożenia Strategicznej Karty Wyników (Balanced Scorecard) w warunkach polskich
11.1. Studium przypadku wdrożenia Strategicznej Karty Wyników (Balanced Scorecard) w sektorze hotelarskim
11.2. Studium przypadku wdrożenia Strategicznej Karty Wyników (Balanced Scorecard) w przedsiębiorstwie kolejowym
11.3. Studium przypadku wdrożenia Strategicznej Karty Wyników (Balanced Scorecard) w przedsiębiorstwie branży aluminium
11.4. Studium wdrożenia Strategicznej Karty Wyników (Balanced Scorecard) w przedsiębiorstwie gospodarki wodno-ściekowej
11.5. Studium przypadku wdrożenia Strategicznej Karty Wyników (Balanced Scorecard) w przedsiębiorstwie wodociągowym
11.6. Studium przypadku wdrożenia Strategicznej Karty Wyników (Balanced Scorecard) w wydawnictwie muzycznym

Strategiczna karta wyników (Balanced Scorecard) Teoria i praktyka
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Strategiczna karta wyników (Balanced Scorecard) Teoria i praktyka”, kupili także:

Badania marketingowe Planowanie metodologia i ocena wyników, Paul Hauge, Wydawnictwo Onepress

Strategiczna karta wyników firm usługowych, Rajesh K. Tyagi, Praveen Gupta, Wydawnictwo Naukowe PWN

Inteligencja ryzyka Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym, David Apgar, Wydawnictwo Onepress

Ukryte wymiary Wszechświata, Lisa Randall, Wydawnictwo Prószyński

Opel Vectra III i Signum Wydanie 2, Hans-Rüdiger Etzold, Wydawnictwo WKiŁ

Pojmowalny Wszechświat, George V. Coyne, Michał Heller, Wydawnictwo Prószyński

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami