Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Psychologia konsumenta

Psychologia konsumenta

79.00zł
58.46zł
Strategiczna karta wyników (Balanced Scorecard) Teoria i praktyka 55.00zł 47.30zł
Strategiczna karta wyników (Balanced Scorecard) Teoria i praktyka

Tytuł: Strategiczna karta wyników (Balanced Scorecard) Teoria i praktyka
Autor: Marek Jabłoński, Adam Jabłoński
ISBN: 978-83-7641-433-1
Ilość stron: 312
Data wydania: 04/2011
Format: 16.5x23.0cm
Wydawnictwo: Difin
Cena: 55.00zł 47.30zł


W pracy przedstawiono teoretyczne rozważania w zakresie użyteczności Strategicznej Karty Wyników w aspekcie różnych koncepcji zarządzania oraz praktyczne implikacje wynikające z doświadczeń własnych autorów w zakresie wdrożeń tego narzędzia w polskich przedsiębiorstwach. Przedstawiono sześć studiów przypadków implementacji Strategicznej Karty Wyników oraz propozycję możliwości wykorzystania tego narzędzia w badaniach benchmarkingowych.

Książka składa się z trzech głównych obszarów tematycznych zapewniających osiągnięcie założenia holistycznego ujęcia problematyki przedmiotu. Obejmuje część teoretyczną, w której wobec założeń źródłowego modelu Strategicznej Karty Wyników opisano te istotne koncepcje zarządzania, które według autorów niniejszej książki mają kluczowe znaczenie dla kompleksowego zrozumienia skomplikowanego narzędzia, jakim jest Strategiczna Karta Wyników.

W części drugiej odnoszącej się do praktycznych wniosków, zaleceń i rekomendacji służących praktycznemu wdrożeniu Strategicznej Karty Wyników przedstawiono zalecane przez autorów działania mające wpływ na osiągnięcie sukcesu lub porażki w tym procesie.

Trzeci główny zakres pracy obejmuje szczegółowy opis studiów przypadków wdrożeń Strategicznej Karty Wyników w różnych sektorach produkcji oraz usług.

Rozdziały:
1. Założenia modelu Strategicznej Karty Wyników (Balanced Scorecard)
2. Analiza strategiczna i strategia w budowie Strategicznej Karty Wyników (Balanced Scorecard)
3. Zarządzanie ryzykiem w procesie wdrażania Strategicznej Karty Wyników (Balanced Scorecard)
4. Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa a Strategiczna Karta Wyników (Balanced Scorecard)
5. Kontrola zarządcza i controlling a Strategiczna Karta Wyników (Balanced Scorecard)
6. Społeczna odpowiedzialność biznesu a Strategiczna Karta Wyników (Balanced Scorecard)
7. Innowacja a Strategiczna Karta Wyników (Balanced Scorecard)
8. Benchmarking w procesie wdrożenia Strategicznej Karty Wyników (Balanced Scorecard)
9. Praktyczna implementacja wdrożenia Strategicznej Karty Wyników (Balanced Scorecard) w przedsiębiorstwach
10. Wspomaganie informatyczne wdrożenia Strategicznej Karty Wyników (Balanced Scorecard) z wykorzystaniem systemu klasy Business Intelligence – Result Scorecard
11. Studium przypadków wdrożenia Strategicznej Karty Wyników (Balanced Scorecard) w warunkach polskich
11.1. Studium przypadku wdrożenia Strategicznej Karty Wyników (Balanced Scorecard) w sektorze hotelarskim
11.2. Studium przypadku wdrożenia Strategicznej Karty Wyników (Balanced Scorecard) w przedsiębiorstwie kolejowym
11.3. Studium przypadku wdrożenia Strategicznej Karty Wyników (Balanced Scorecard) w przedsiębiorstwie branży aluminium
11.4. Studium wdrożenia Strategicznej Karty Wyników (Balanced Scorecard) w przedsiębiorstwie gospodarki wodno-ściekowej
11.5. Studium przypadku wdrożenia Strategicznej Karty Wyników (Balanced Scorecard) w przedsiębiorstwie wodociągowym
11.6. Studium przypadku wdrożenia Strategicznej Karty Wyników (Balanced Scorecard) w wydawnictwie muzycznym

Strategiczna karta wyników (Balanced Scorecard) Teoria i praktyka
Tytuł książki: "Strategiczna karta wyników (Balanced Scorecard) Teoria i praktyka"
Autor: Marek Jabłoński, Adam Jabłoński
Wydawnictwo: Difin
Cena: 55.00zł 47.30zł
Klienci, którzy kupili „Strategiczna karta wyników (Balanced Scorecard) Teoria i praktyka”, kupili także:
<b>Badania marketingowe Planowanie metodologia i ocena wyników</b>, <font color="navy">Paul Hauge</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Badania marketingowe Planowanie metodologia i ocena wyników, Paul Hauge, Wydawnictwo Onepress
<b>Strategiczna karta wyników firm usługowych</b>, <font color="navy">Rajesh K. Tyagi, Praveen Gupta</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Strategiczna karta wyników firm usługowych, Rajesh K. Tyagi, Praveen Gupta, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Excel 2007/2010 PL Ćwiczenia zaawansowane</b>, <font color="navy">Krzysztof Masłowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Excel 2007/2010 PL Ćwiczenia zaawansowane, Krzysztof Masłowski, Wydawnictwo HELION
<b>Inteligencja ryzyka Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym</b>, <font color="navy">David Apgar</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Inteligencja ryzyka Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym, David Apgar, Wydawnictwo Onepress
<b>Ukryte wymiary Wszechświata</b>, <font color="navy">Lisa Randall</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Ukryte wymiary Wszechświata, Lisa Randall, Wydawnictwo Prószyński
<b>Opel Vectra III i Signum Wydanie 2</b>, <font color="navy">Hans-Rüdiger Etzold</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Opel Vectra III i Signum Wydanie 2, Hans-Rüdiger Etzold, Wydawnictwo WKiŁ
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Difin
 Kategoria:
 Energetyka
Wskaźniki wyprzedzające konsumpcji energii elektrycznej w Polsce

Wskaźniki wyprzedzające konsumpcji energii elektrycznej w Polsce

35.00zł
29.75zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Bezpieczeństwo w sieciach Windows Marcin Szeliga HELION
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom II Leszek Litwin HELION
Podstawy fizyki Tom 5 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
AVR Układy peryferyjne Tomasz Francuz HELION
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION
Android. Programowanie aplikacji. Rusz głową Dawn Griffiths, David Griffiths HELION
Serwer SQL 2008 Usługi biznesowe Analiza i eksploracja danych Danuta Mendrala, Marcin Szeliga HELION
Sztuczna inteligencja Marek Jan Kasperski HELION
SQL optymalizacja Dan Tow HELION

sobota, 18 sierpień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami