Strategia zarządzania jakością |
40.00zł |
|
|
Tytuł: | Strategia zarządzania jakością | Autor: | Stanisław Tkaczyk, Ewa Kowalska-Napora | ISBN: | 978-83-7641-669-4 | Ilość stron: | 192 | Data wydania: | 08/2012 | Format: | 16.5x23.5cm | Wydawnictwo: | Difin | Cena: | 40.00zł |
W książce Strategia zarządzania jakością autorzy próbują określić, czym jest jakość optymalna, dzięki której przedsiębiorstwa mogą poprzez funkcję strat obniżyć koszty wytwórcze.
Obszar problemowy pracy może być tematem polemik studialnych na kierunkach zarządczych, inżynierskich, a także dla ludzi biznesu, tudzież osób, które samodzielnie pragną zgłębić specyfikę efektywnego zarządzania jakością.
Rozdziały:
1. Teoretyczne uwarunkowania zarządzania przedsiębiorstwem
1.1. Przedsiębiorstwo jako system
1.2. Otoczenie funkcjonalnego bytu a ewaluacja strategii
1.2.1. Globalizacja strategii i zarządzania
1.2.2. Uwarunkowania zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstwa funkcjonującego na rynku globalnym
1.3. Myślenie i planowanie strategiczne
1.4. Źródła przewag konkurencyjnych a stosowane strategie osiągania przewag konkurencyjnych
2. Inżynieria jakości w zarządzaniu procesowym
2.1. Działania projakościowe jako wyznacznik konkurencyjności organizacji
2.2. Teoretyczne uwarunkowania zarządzania procesami w strategii TQM
2.3. Elementy inżynierii jakości
2.4. Plany jakości
2.5. Koszty jakości
2.5.1. Interpretacja pojęcia kosztów jakości
2.5.2. Model J.M. Jurana
2.5.3. Model Genichi Taguchiego
3. Procesowe podejście do zarządzania jakością
3.1. Zarządzanie procesami
3.2. Kryteria i mierniki oceny efektywności działań przedsiębiorstwa
3.3. Identyfikacja i kreowanie efektywności na poziomie procesu
3.3.1. Efektywność i skuteczność procesu
3.3.2. Utrzymanie procesu
3.3.3. Doskonalenie procesu
3.4. Atrybuty procesu
3.5. Rachunek kosztów procesu
3.6. Modele systemów zarządzania jakością
4. Kreowanie wizji przedsiębiorstwa przyszłości
4.1. Przedsiębiorstwo jako system
4.2. Modelowanie i optymalizacja w zarządzaniu procesowym
4.3. Strategiczna karta wyników – Balanced Scorecard (BSC) – jako programator i weryfikator działań przedsiębiorstwa
4.4. Ewolucyjny model doskonalenia organizacji procesowej
5. Diagnostyka zarządzania procesem wytwarzania – podjęty problem badawczy
5.1. Poziomy zależności – próba rozwiązania problemu
5.2. Homotopia empiryczna jako metoda diagnostyczna w formułowaniu i ocenianiu strategii wytwórczej
6. Optymalizacja procesu zarządzania w przemyśle hutniczym w Polsce
6.1. Cel, przyjęta metoda i zakres badań
6.2. Efekty produktowe jako weryfikator teorii oddziaływań
6.3. Efekty produktowe jako miara zdolności jakościowych i ich oceny
6.4. Efektywność produkcji w aspekcie efektów produktowych – holon weryfikacji
7. Model poprawy efektywności i jakości produkcji w przemyśle hutniczym w Polsce
7.1. Założenia do budowy modelu optymalizacji produkcji
7.2. Opis modelu poprawy efektywności i jakości produkcji
7.3. Implementacja opracowanego modelu
Strategia zarządzania jakością --- Pozycja niedostępna.---
|
|
|
|
|
|
Klienci, którzy kupili „Strategia zarządzania jakością”, kupili także: |
Układy bezpieczeństwa i komfortu jazdy, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WKiŁ |
Atlas nieba Gwiazdy, obiekty, zjawiska, Stefan Seip, Wydawnictwo RM |
Mindfulness. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review, Harvard Business Review, Wydawnictwo Onepress |
Strażnik tajemnic, Graham Hancock , Robert Bauval, Wydawnictwo Amber |
Wizualizacje architektoniczne 3ds Max 2013 i 3ds Max Design 2013 Szkoła efektu, Joanna Pasek, Wydawnictwo Helion |
Fizyka Matura 2014 Zbiór zadań maturalnych Poziom podstawowy i rozszerzony, Ortyl Alfred, Wydawnictwo Omega |
Szefie, angażuj zespół. Jak motywować grupę metodą Decision Making for Leaders, Robert Zych, Wydawnictwo Onepress |
Bądź zawsze sobą, Nikodem Marszałek, Wydawnictwo Onepress |
Powrót do rzeczywistości Prześmiewcza książka o tym, jak przechytrzyć, prześcignąć i pokonać konkurencję Wydanie 3, Guy Kawasaki, Wydawnictwo Wolters Kluwer |
|
|
|