Strategia zarządzania jakością |
40.00zł |
|
|
Tytuł: | Strategia zarządzania jakością | Autor: | Stanisław Tkaczyk, Ewa Kowalska-Napora | ISBN: | 978-83-7641-669-4 | Ilość stron: | 192 | Data wydania: | 08/2012 | Format: | 16.5x23.5cm | Wydawnictwo: | Difin | Cena: | 40.00zł |
W książce Strategia zarządzania jakością autorzy próbują określić, czym jest jakość optymalna, dzięki której przedsiębiorstwa mogą poprzez funkcję strat obniżyć koszty wytwórcze.
Obszar problemowy pracy może być tematem polemik studialnych na kierunkach zarządczych, inżynierskich, a także dla ludzi biznesu, tudzież osób, które samodzielnie pragną zgłębić specyfikę efektywnego zarządzania jakością.
Rozdziały:
1. Teoretyczne uwarunkowania zarządzania przedsiębiorstwem
1.1. Przedsiębiorstwo jako system
1.2. Otoczenie funkcjonalnego bytu a ewaluacja strategii
1.2.1. Globalizacja strategii i zarządzania
1.2.2. Uwarunkowania zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstwa funkcjonującego na rynku globalnym
1.3. Myślenie i planowanie strategiczne
1.4. Źródła przewag konkurencyjnych a stosowane strategie osiągania przewag konkurencyjnych
2. Inżynieria jakości w zarządzaniu procesowym
2.1. Działania projakościowe jako wyznacznik konkurencyjności organizacji
2.2. Teoretyczne uwarunkowania zarządzania procesami w strategii TQM
2.3. Elementy inżynierii jakości
2.4. Plany jakości
2.5. Koszty jakości
2.5.1. Interpretacja pojęcia kosztów jakości
2.5.2. Model J.M. Jurana
2.5.3. Model Genichi Taguchiego
3. Procesowe podejście do zarządzania jakością
3.1. Zarządzanie procesami
3.2. Kryteria i mierniki oceny efektywności działań przedsiębiorstwa
3.3. Identyfikacja i kreowanie efektywności na poziomie procesu
3.3.1. Efektywność i skuteczność procesu
3.3.2. Utrzymanie procesu
3.3.3. Doskonalenie procesu
3.4. Atrybuty procesu
3.5. Rachunek kosztów procesu
3.6. Modele systemów zarządzania jakością
4. Kreowanie wizji przedsiębiorstwa przyszłości
4.1. Przedsiębiorstwo jako system
4.2. Modelowanie i optymalizacja w zarządzaniu procesowym
4.3. Strategiczna karta wyników – Balanced Scorecard (BSC) – jako programator i weryfikator działań przedsiębiorstwa
4.4. Ewolucyjny model doskonalenia organizacji procesowej
5. Diagnostyka zarządzania procesem wytwarzania – podjęty problem badawczy
5.1. Poziomy zależności – próba rozwiązania problemu
5.2. Homotopia empiryczna jako metoda diagnostyczna w formułowaniu i ocenianiu strategii wytwórczej
6. Optymalizacja procesu zarządzania w przemyśle hutniczym w Polsce
6.1. Cel, przyjęta metoda i zakres badań
6.2. Efekty produktowe jako weryfikator teorii oddziaływań
6.3. Efekty produktowe jako miara zdolności jakościowych i ich oceny
6.4. Efektywność produkcji w aspekcie efektów produktowych – holon weryfikacji
7. Model poprawy efektywności i jakości produkcji w przemyśle hutniczym w Polsce
7.1. Założenia do budowy modelu optymalizacji produkcji
7.2. Opis modelu poprawy efektywności i jakości produkcji
7.3. Implementacja opracowanego modelu
Strategia zarządzania jakością --- Pozycja niedostępna.---
|
|
|
|
|
|
Klienci, którzy kupili „Strategia zarządzania jakością”, kupili także: |
Projektowanie lotnisk i portów lotniczych, Piotr Nita, Wydawnictwo WKiŁ |
Uszkodzenia i diagnostyka obiektów mostowych, Jan Bień, Wydawnictwo WKiŁ |
Ćwiczenia laboratoryjne z nieorganicznej chemii jakościowej, Zbigniew Hubicki, Zofia Rzączyńska, Wydawnictwo UMCS |
W świątyni nauki, mekce matematyków, Danuta Ciesielska, Lech Maligranda, Joanna Zwierzyńsa, Wydawnictwo Naukowe PWN |
Tablice matematyczne, Beata Prucnal, Piotr Gołąb, Piotr Kosowicz, Wydawnictwo Greg |
Tworzywa sztuczne Poradnik, H. Saechtling, Wydawnictwo WNT |
Budowanie mikrousług. Projektowanie drobnoziarnistych systemów. Wydanie II, Sam Newman, Wydawnictwo Helion |
Dojrzała elegancja. Modna i piękna w każdym wieku, Krystyna Bałakier, Wydawnictwo Septem |
Środowiska programowania robotów, Wojciech Kaczmarek , Jarosław Panasiuk , Szymon Borys, Wydawnictwo Naukowe PWN |
|
|
|