Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Technika » Zarządzanie jakością » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
  Aranżacja wnętrz
  Automatyka Robotyka
  Budowa maszyn
  Budownictwo
  Budownictwo lądowe
  Geologia Hydrologia
  Materiały inżynierskie
  Motoryzacja
  Ochrona środowiska
  Ogrzewanie Klimatyzacja
  Przemysł spożywczy
  Rysunek techniczny
  Spawalnictwo
  Technika
  Technika pomiarowa
  Technika wojskowa
  Tworzywa sztuczne
  Zarządzanie jakością
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Sztuka życia. Natural Life Management

Sztuka życia. Natural Life Management

35.00zł
28.70zł
Strategia zarządzania jakością 40.00zł
Strategia zarządzania jakością

Tytuł: Strategia zarządzania jakością
Autor: Stanisław Tkaczyk, Ewa Kowalska-Napora
ISBN: 978-83-7641-669-4
Ilość stron: 192
Data wydania: 08/2012
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Difin
Cena: 40.00zł


W książce Strategia zarządzania jakością autorzy próbują określić, czym jest jakość optymalna, dzięki której przedsiębiorstwa mogą poprzez funkcję strat obniżyć koszty wytwórcze.

Obszar problemowy pracy może być tematem polemik studialnych na kierunkach zarządczych, inżynierskich, a także dla ludzi biznesu, tudzież osób, które samodzielnie pragną zgłębić specyfikę efektywnego zarządzania jakością.

Rozdziały:

1. Teoretyczne uwarunkowania zarządzania przedsiębiorstwem
1.1. Przedsiębiorstwo jako system
1.2. Otoczenie funkcjonalnego bytu a ewaluacja strategii
1.2.1. Globalizacja strategii i zarządzania
1.2.2. Uwarunkowania zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstwa funkcjonującego na rynku globalnym
1.3. Myślenie i planowanie strategiczne
1.4. Źródła przewag konkurencyjnych a stosowane strategie osiągania przewag konkurencyjnych
 
2. Inżynieria jakości w zarządzaniu procesowym
2.1. Działania projakościowe jako wyznacznik konkurencyjności organizacji
2.2. Teoretyczne uwarunkowania zarządzania procesami w strategii TQM
2.3. Elementy inżynierii jakości
2.4. Plany jakości
2.5. Koszty jakości
2.5.1. Interpretacja pojęcia kosztów jakości
2.5.2. Model J.M. Jurana
2.5.3. Model Genichi Taguchiego
 
3. Procesowe podejście do zarządzania jakością
3.1. Zarządzanie procesami
3.2. Kryteria i mierniki oceny efektywności działań przedsiębiorstwa
3.3. Identyfikacja i kreowanie efektywności na poziomie procesu
3.3.1. Efektywność i skuteczność procesu
3.3.2. Utrzymanie procesu
3.3.3. Doskonalenie procesu
3.4. Atrybuty procesu
3.5. Rachunek kosztów procesu
3.6. Modele systemów zarządzania jakością
 
4. Kreowanie wizji przedsiębiorstwa przyszłości
4.1. Przedsiębiorstwo jako system
4.2. Modelowanie i optymalizacja w zarządzaniu procesowym
4.3. Strategiczna karta wyników – Balanced Scorecard (BSC) – jako programator i weryfikator działań przedsiębiorstwa
4.4. Ewolucyjny model doskonalenia organizacji procesowej
 
5. Diagnostyka zarządzania procesem wytwarzania – podjęty problem badawczy
5.1. Poziomy zależności – próba rozwiązania problemu
5.2. Homotopia empiryczna jako metoda diagnostyczna w formułowaniu i ocenianiu strategii wytwórczej
 
6. Optymalizacja procesu zarządzania w przemyśle hutniczym w Polsce
6.1. Cel, przyjęta metoda i zakres badań
6.2. Efekty produktowe jako weryfikator teorii oddziaływań
6.3. Efekty produktowe jako miara zdolności jakościowych i ich oceny
6.4. Efektywność produkcji w aspekcie efektów produktowych – holon weryfikacji
 
7. Model poprawy efektywności i jakości produkcji w przemyśle hutniczym w Polsce
7.1. Założenia do budowy modelu optymalizacji produkcji
7.2. Opis modelu poprawy efektywności i jakości produkcji
7.3. Implementacja opracowanego modelu

Strategia zarządzania jakością
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Strategia zarządzania jakością”, kupili także:

Technologia tłokowych silników wysokoprężnych, Józef Jezierski, Wydawnictwo WNT

Analiza statystyczna w środowisku R dla początkujących, John M. Quick, Wydawnictwo Helion

Mówca doskonały. Wystąpienia publiczne w praktyce. Wydanie 2 rozszerzone, Agata Rzędowska, Jerzy Rzędowski, Wydawnictwo Onepress

Język wzorców Miasta budynki konstrukcja, Christopher Alexander, Sara Ishikawa, Murray Silverstein, Max Jacobson, Wydawnictwo GWP

Vademecum teleinformatyka III, praca zbiorowa, Wydawnictwo IDG
<b>Przytul swoje wewnętrzne dziecko</b>, <font color="navy">Sylwia Sitkowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Przytul swoje wewnętrzne dziecko, Sylwia Sitkowska, Wydawnictwo Sensus
<b>Zrozumieć social media</b>, <font color="navy">Artur Roguski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zrozumieć social media, Artur Roguski, Wydawnictwo Onepress

Data science od podstaw. Analiza danych w Pythonie. Wydanie II, Joel Grus, Wydawnictwo Helion

HTML5 Tworzenie gier, Jacob Seidelin, Wydawnictwo Helion

piątek, 26 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami