Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Ekonometria » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Zdalne odczyty. Kryptologia a biznes – bezpieczeństwo stosowane

Zdalne odczyty. Kryptologia a biznes – bezpieczeństwo stosowane

89.00zł
71.20zł
Strategia Wprowadzenie do teorii gier 46.20zł
Strategia Wprowadzenie do teorii gier

Autor: Joel Watson

ISBN: 83-7279-290-9

Ilość stron: 366

Data wydania: 2005

Książka jest podzielona tematycznie na cztery części.

Część I jest poświęcona podstawowym pojęciom klasycznej teorii gier (postać ekstensywna i normalna gry, pojęcie strategii czystych i mieszanych, oczekiwane wypłaty, klasyczne przykłady gier w postaci normalnej).

Część II jest poświęcona analizie racjonalnych zachowań (strategii) graczy w grach statycznych (jednoetapowych) w postaci normalnej. Przedstawiono m.in. strategie zdominowane, efektywne, najlepszej odpowiedzi, związki między nimi, konflikt interesów indywidualnych i grupowych. Podano przykłady gier o nieprzeliczalnych zbiorach strategii, omówiono pojęcie równowagi Nasha, sposób wyznaczania mieszanych strategii równowagi.

Części III i IV są poświęcone rozwijającym się ostatnio nowoczesnym zagadnieniom teorii gier, w szczególności teorii kontraktu i modelowaniu różnych form niepełnej informacji w grze. Przeanalizowano racjonalne zachowania graczy w grach dynamicznych. Opisano bayesowskie modele gier i ciekawe dla zastosowań przykłady (np. aukcje, gry z sygnalizacją). Książka zawiera dwa Dodatki: podstawy matematyczne oraz niektóre dowody związków między racjonalnymi strategiami. Zaletą książki, oprócz starannie dobranych przykładów, są zadania (ponad dwieście) do samodzielnego rozwiązania.

Książka jest przeznaczona dla studentów studiów ekonomicznych i inżynierskich oraz innych kierunków studiów, jak np. nauki społeczne, nauki polityczne, prawo, psychologia, zarządzanie i marketing.

Rozdziały:

1. WPROWADZENIE
Teoria gier niekooperacyjnych
Kontrakt teoria gier kooperacyjnych
Znaczenie słowa "gra"

CZĘŚĆ I: REPREZENTACJE GIER

2. POSTAĆ EKSTENSYWNA
Inne przykłady i stosowane konwencje
Zadania

3. STRATEGIE
Zadania

4. POSTAĆ NORMALNA
Klasyczne gry w postaci normalnej
Interpretacja postaci normalnej
Zadania

5. OCENY ZACHOWAŃ, STRATEGIE MIESZANE I OCZEKIWANA UŻYTECZNOŚĆ
Zadania

CZĘŚĆ II: ANALIZA ZACHOWAŃ W WARUNKACH STATYCZNYCH

6. DOMINACJA I NAJLEPSZA ODPOWIEDŹ
Dominacja
Rozbieżność strategiczna pierwszego rodzaju i dylemat więźnia
Koncepcja efektywności
Najlepsza odpowiedź
Dominacja i najlepsza odpowiedź - porównanie
Zadania

7. RACJONALIZOWALNOŚĆ I ITEROWANA ELIMINACJA STRATEGII DOMINOWANYCH
Rozbieżność strategiczna drugiego rodzaju
Zadania

8. LOKALIZACJA I PARTNERSTWO
Gra lokalizacji
Gra partnerstwa: strategiczna komplementarność
Zadania

9. STRATEGIE KONGRUENTNE I RÓWNOWAGA NASHA
Zbiory kongruentne
Równowaga Nasha
Równowaga w grze partnerstwa
Koordynacja i dobrobyt społeczny
Rozbieżność strategiczna trzeciego rodzaju
Przy okazji: behawioralna teoria gier
Zadania

10. OLIGOPOL, CŁA ORAZ ZBRODNIA I KARA
Model duopolu Cournota
Model duopolu Bertranda
Polityka celna dwóch państw
Model zwalczania przestępczości
Zadania

11. RÓWNOWAGA NASHA W STRATEGIACH MIESZANYCH
Zadania

12. GRY ŚCISŁE KONKURENCYJNE STRATEGIE BEZPIECZEŃSTWA
Zadania

13. KONTRAKT, JEGO REALIZACJA I PRAWO W UJĘCIU STATYCZNYM
Pełny kontrakt i jego weryfikowalność
Kontrakty i orzekanie odszkodowań
Zadania

CZĘŚĆ III: ANALIZA ZACHOWAŃ W WARUNKACH DYNAMICZNYCH

14. SZCZEGÓŁY POSTACI EKSTENSYWNEJ
Zadania

15. INDUKCJA WSTECZNA I RÓWNOWAGI DOSKONAŁE
Sekwencyjna racjonalność i indukcja wsteczna
Równowagi doskonałe
Zadania

16. TEMATY Z ZAKRESU ORGANIZACJI RYNKU
Reklama i konkurencja
Model z ograniczeniem mocy produkcyjnych
Monopol dynamiczny
Gwarancje cenowe: zobowiązanie do utrzymania wysokich cen
Zadania

17. GRY TOWARZYSKIE
Zadania

18. PROBLEMY PRZETARGU
Przetarg: tworzenie i podział wartości
Abstrakcyjne przedstawienie problemu przetargu
Przykład
Standardowe rozwiązanie przetargowe
Zadania
Przetarg: tworzenie i podział wartości
Abstrakcyjne przedstawienie problemu przetargu
Przykład
Standardowe rozwiązanie przetargowe
Zadania
Przetarg: tworzenie i podział wartości
Abstrakcyjne przedstawienie problemu przetargu
Przykład
Standardowe rozwiązanie przetargowe
Zadania

19. ANALIZA PROSTYCH GIER PRZETARGU
Gry ultimatum: przewaga pierwszego
Gry dwuetapowe z naprzemiennymi ofertami:
przewaga cierpliwego 207
Gry nieskończone z naprzemiennymi ofertami
Zadania

20. GRY ZE WSPÓLNYMI DECYZJAMI; RÓWNOWAGA NEGOCJACYJNA
Wspólne decyzje
Równowaga negocjacyjna
Przykład: kontrakt i dobre umotywowanie działań
Zadania

21. INWESTYCJE, WŁASNOŚĆ I REZYGNACJA Z UMOWY
Przykład rezygnacji z umowy
Posiadanie aktywów
Zadania

22. GRY POWTARZANE l REPUTACJA
Dwuetapowa gra powtarzana
Gra nieskończenie powtarzana
Zbiór wypłat równowagi przy małym dyskoncie
Zadania

23. CICHE POROZUMIENIA, UMOWY HANDLOWE I DOBRA OPINIA
Oligopol dynamiczny i ciche porozumienie
Międzynarodowe umowy handlowe
Reputacja firmy i jej przekazanie
Zadania

CZĘŚĆ IV: INFORMACJA

24. ZDARZENIA LOSOWE I NIEKOMPLETNA INFORMACJA
Zadania

5. RYZYKO I BODCE PRZY ZAWIERANIU KONTRAKTÓW
Niechęć wobec ryzyka
Gra pryncypała i agenta
Zadania

26. BAYESOWSKA RÓWNOWAGA NASHA I RACJONALIZOWALNOŚĆ
Zadania

27. HANDEL W WARUNKACH NIEKOMPLETNEJ INFORMACJI
Rynek używanych przedmiotów
Aukcje
Zadania

28. DOSKONAŁA RÓWNOWAGA BAYESOWSKA
Warunkowe oceny zachowań
Sekwencyjna racjonalność
Zgodność ocen zachowań
Definicja równowagi
Zadania

29. SYGNAŁY NA RYNKU PRACY I PROBLEM REPUTACJI
Praca i wykształcenie
Reputacja i niekompletna informacja
Zadania

DODATKI

Strategia Wprowadzenie do teorii gier
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Strategia Wprowadzenie do teorii gier”, kupili także:
<b>Empatia Co potrafią lustrzane neurony?</b>, <font color="navy">Joachim Bauer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Empatia Co potrafią lustrzane neurony?, Joachim Bauer, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Pakiet: Joga dla bystrzaków Wydanie II + Superkompetencja Sześć fundamentów, dzięki którym osiągniesz pełnię swoich możl</b>, <font color="navy">Georg Feuerstein Ph.D., Larry Payne / Laura Stack</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Pakiet: Joga dla bystrzaków Wydanie II + Superkompetencja Sześć fundamentów, dzięki którym osiągniesz pełnię swoich możl, Georg Feuerstein Ph.D., Larry Payne / Laura Stack, Wydawnictwo Onepress
<b>Excel 2010 krok po kroku</b>, <font color="navy">Curtis D. Frye</font>, <font color="green"> Wydawnictwo RM</font>
Excel 2010 krok po kroku, Curtis D. Frye, Wydawnictwo RM
<b>Twitter - sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii</b>, <font color="navy">Eryk Mistewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Twitter - sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii, Eryk Mistewicz, Wydawnictwo HELION
<b>Boska Cząstka Jeśli Wszechświat jest odpowiedzią, jak brzmi pytanie?</b>, <font color="navy">Leon Lederman, Dick Teresi</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Boska Cząstka Jeśli Wszechświat jest odpowiedzią, jak brzmi pytanie?, Leon Lederman, Dick Teresi, Wydawnictwo Prószyński
<b>PRo-MOC-ja Reklama i public relations w małej firmie</b>, <font color="navy">Marcin Pietraszek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
PRo-MOC-ja Reklama i public relations w małej firmie, Marcin Pietraszek, Wydawnictwo Onepress
<b>Obliczenia w chemii analitycznej</b>, <font color="navy">Andrzej Cygański</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Obliczenia w chemii analitycznej, Andrzej Cygański, Wydawnictwo WNT
<b>Książka tylko dla mężczyzn</b>, <font color="navy">Ewa Kempisty-Jeznach</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Książka tylko dla mężczyzn, Ewa Kempisty-Jeznach, Wydawnictwo Prószyński
<b>Windows Vista dla każdego</b>, <font color="navy">Mirosław Sławik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Videograf</font>
Windows Vista dla każdego, Mirosław Sławik, Wydawnictwo Videograf
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo WNT
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
Implementowanie Microsoft Dynamics AX 2012 za pomocą Sure Step 2012

Implementowanie Microsoft Dynamics AX 2012 za pomocą Sure Step 2012

48.30zł
43.47zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
AVR Praktyczne projekty Tomasz Francuz HELION
Cisza w sieci Praktyczny przewodnik po pasywnym rozpoznaniu i atakach pośrednich Michał Zalewski HELION
Blender Podstawy modelowania Bogdan Bociek HELION
Systemy Informacji Geograficznej Zarządzanie danymi przestrzennymi w GIS, SIP, SIT, LIS Leszek Litwin, Grzegorz Myrda HELION
Jak zdać egzamin zawodowy w technikum informatycznym? Kwalifikacje E.12, E.13, E.14 Tomasz Kowalski HELION
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom I Leszek Litwin HELION
Real World Digital Audio edycja polska Peter Kirn HELION
PHP5 tworzenie stron WWW ćwiczenia praktyczne wydanie III Andrzej Kierzkowski HELION
UNIX. Sztuka programowania Eric S. Raymond HELION

piątek, 17 sierpień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami